Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Bevis: iPhone 5 bliver tyndere og bredere

Bevis: iPhone 5 bliver tyndere og bredere

Fotos af etui afslører, at Apples næste iPhone bliver bred om hofterne, men endnu tyndere end den nuværende iPhone 4.

De første fotos etuier til Apples kommende iPhone 5 dukkerede allerede op i juli, men nu har den italienske webside Macitynet fået fingrene i et af dem og sammenlignet, hvordan de tager sig ud med iPhone 4 og iPod Touch.

Passer etuiets specifikationer, så ser det ud til at den næste iPhone bliver væsentlig bredere end de hidtidige modeller, men også at den bliver en god del tyndere.

Det ser ud til, at iPhone 5 får en tykkelse på omkring syv millimeter og at skærmen for første gang bliver boostet til 3,7 eller fire tommer. Etuiet antyder også, at formsproget tager en stort skridt væk fra iPhone 4 og i stedet ligger sig tættere op af iPad 2.

Du kan tjekke alle billederne på Macitynet, der har været særdeles flittige med kameraet.

Der er udbredt forventning om, at Apple lancerer iPhone 5 indenfor de næste to måneders tid.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tobias Nordahl 12-09-2011 09:30:45

Vil i så kalde dette et bevis?
http://micgadget.com/14433/this-could-be-the-design-of-the-new-entry-level-iphone/

Jeg synes efterhånden det hele bliver mere og mere tosset... Hvornår mon vi slipper for al' den fylde.. Eller i det mindste laver en "iPhone" rygte sektion på hjemmesiden, og giver os en mulighed for at slå dem fra andre steder ;)

0 0
Lopdrup 05-09-2011 21:52:31

Hvis det passer, hvordan kan man så se på et cover at den bliver bedre.

0 0
Kim 05-09-2011 23:21:02

Bredere... ikke bedre, medmindre man mener at bredere er bedre ;)

0 0
Lopdrup 06-09-2011 07:40:57

Nååårh ja, kom nok til at læse det forkert... :D

0 0
05-09-2011 21:26:28

så er vi vel tæt på 5mm. Det er sq for tyndt.......

0 0
cJoey 05-09-2011 15:16:41

Det er jo ikke bevis for noget som helst og i realiteten kan det være en ny og større iPod touch, der er lavet et cover til her.

0 0
Jesper Søgaard 05-09-2011 14:04:50

Det kunne jo lige så godt være et cover til min SGSII ;o)

0 0
Kim 05-09-2011 21:49:29

Jeg syntes det er fantastisk at Apple er så glade for deres design, at de absolut skal pakke det ind i et tvivlsomt plastikcover...

0 0
Tommy 06-09-2011 00:32:54

plastikcoveret er jo først blevet populært efter at de lavede en telefon der ikke kunne ringe hvis man, gud forbyde det, rørte ved den. Dog kan jeg godt lide idéen om covers (i god kvalitet vel at mærke og/eller fedt design) men de covers man kan få i dk er helt forfærdelige både i materialevalg og design - eller mangel på samme.

0 0
Kim 06-09-2011 08:21:26

Du har helt ret i, at coveret mest af alt dækker over en fejl (selvom Apple naturligvis ikke laver fejl).
Men hvorfor føre traditionen videre til en ny model?

Jeg syntes personligt at coversne stort set alle er grimme, og sammenhængen mellem et "design" produkt og et hvilket som helst cover - om det så er lavet i diamantbesat guld - er ikke eksisterende. Jeg ville heller ikke pakke et BO fjernsyn ind i et cover, eller laminere min Ægget-stol.

0 0
05-09-2011 19:39:00

Baseret på Apples seneste retssager, så tror jeg faktisk det er meget sandsynligt at den kommende iPhone enten kommer til at ligne en SGSII eller en lille Samsung Galaxy Tab, så ja det er overvejende sandsynligt det cover vil passe til en SGSII.

0 0
Henrik 05-09-2011 09:29:58

Bare fordi en hjemmeside skriver noget, betyder det ikke at det er et endegyldigt bevis..
For det andet, så er denne nyhed een hel måned gammel..

0 0
Lars 05-09-2011 09:08:59

... men, hvor er beviset som er nævnt i overskriften??

0 0