Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   BiBob afviser kunder

BiBob afviser kunder

Personer, der har navnebeskyttelse afvises hos teleselskabet Bibob.

Personer med navnebeskyttelse kan ikke blive kunde hos selskabet BiBob.

Navnebeskyttede føler sig dårligt behandlet, og de forstår ikke, at det kan være et problem. I andre mobilselskaber har det hidtil ikke været et problem.

Bibob-chef Frank Rasmussen forklarer, at det problematiske ligger i, at de som internet-mobilselskab ser sig nødsaget til, at kunne se på folks data, hvilken adresse de har. Dette gør man ifølge chefen for, at andre ikke skal kunne oprette et abonnement i en anden persons navn.

Bibob er i gang med at udtænke en måde, hvorpå personer kan identificeres, uden at skulle tjekkes i CPR-registret.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

jan 23-10-2007 15:31:34

med hensyn til artiklen om at bibob nægter kunder adgang, så mener jeg at det ligeså meget kunderne der nægter sig selv adgang ved at have total adresse beskyttelse. jeg er klar over at det kan være nødvendig for denne gruppe at havde dette. men deraf følger der så også nogen konsekvenser deraf.
, da man valgte dette, der er jo ikke tale om at de ikke vil have dem som kunder i ordets egentlige betyding.

0 0

Om brug af cookies