Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Billeder af HTC Radar og HTC Titan

Billeder af HTC Radar og HTC Titan

Se vores billeder af de to Windows Phone smartphones HTC Radar og HTC Titan.

HTC Radar er en billig Windows Phone med 3,7 tommer skærm og en processor på 1 GHz.

Den kommer i butikkerne i løbet af oktober måned, til en startpris omkring 3.100 kroner.

Hvis du er til en større mobil, så er HTC Titan en overvejelse værd. Her er skærmen 4,7 tommer og processoren er oppe på 1,5 GHz. Denne vil koste omkring 4.500 kroner.

Her i artiklen kan du se de fotos, som vi netop af taget af de to Windows Phones.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Allan Madsen 07-10-2011 20:45:21

Kan nu købes hos komplett.dk

0 0
Allan Madsen 01-10-2011 23:47:11

Begge telefoner kan ses og prøves i HTC "butikken" i Købmagergade i København. De kører med win 7.5 dansk. Glimrende telefoner umiddelbart.

0 0
brian jensen 02-10-2011 06:34:14

tak for info, sidste gang jeg var derinde viste de ikke hvornår de havde dem.

0 0
brian jensen 02-10-2011 14:21:38

nu er den testet og fundet egnet som min kommende telefon, fark den er nice, hurtig og nem at det så er en singelcore cpu det mærkes overhovedet ik, det som jeg syntes er meget underligt er. at på både telefonen og denne side: http://www.windowsphone.com/da-DK/categories/newsandweather der er menu på hollandsk men alt andet er på dansk, spurgte hvad det gik ud på, de havde ingen svar, nogen der kan komme med en nogenlunde god forklaring ?

0 0
Bo 02-10-2011 20:50:11

Hej Brian.
Jeg smider lige nogle punktummer til dig. Du kan bare sætte dem ind, hvor du har lyst
...............

0 0
brian jensen 03-10-2011 05:35:47

du skal være velkommen, jeg går ikke op i den slags ;()
bare folk forstår meningen!!

0 0
Bo 03-10-2011 14:23:12

Det er jo netop det man ikke gør. Faktisk er hele pointen med retskrivning og tegnsætning at gøre det man skriver lettere at læse.

0 0
brian jensen 03-10-2011 15:47:22

nu må du bestemme dig.
du forstår ikke hvad jeg skriver, eller skal det bare være lettere. anyways er ligeglad hvrdan de kommaer og punktumer er sat. Hvis du ikke fatter hvad jeg skriver så læs til du gør. men dejligt at der altid er en klogeåge der skal gøre opmærksom på den slags!!!

0 0
Kokomo 30-09-2011 18:05:31

3100 virker altså ikke billigt for mig. Ikke når jeg kan få Nexus S, en kraftig telefon med et meget mere udbredt OS. Eller experia arc osv.
at bruge penge på det der minder mere om et sats

0 0
pb 01-10-2011 07:42:09

Xperia arc og nexus s kostede begge Langt over 4000 da de blev lanceret i sin tid, desuden er de alle så kraftige som Titan altså med en 1 GHz processor. Hvilket OS man så bedst kan lide ja det er en smagssag

0 0
brian jensen 30-09-2011 20:01:22

titan kommer til at ligge på 4500 ca. jeg skal prøve noget nyt, og nu har jeg set/læst en hulens masse om winphone7 og må sige den enkelthed den har, tiltaler mig.

0 0
brian jensen 30-09-2011 20:01:21

titan kommer til at ligge på 4500 ca. jeg skal prøve noget nyt, og nu har jeg set/læst en hulens masse om winphone7 og må sige den enkelthed den har, tiltaler mig.

0 0
brian jensen 30-09-2011 16:02:01

den stinker, har siddet i snart 2 mdr og ventet på titan, håber godt nok den er ventetiden værd. og "i løbet" af oktober, det er bare ikke godt nok der skal gå så langtid fra de lancere en mobil til den kommer på hylderne!!
det er aldrig sket tidligere jeg har haft mobiler i 1 år, og forhåbentlig kommer det heller ikke til at ske igen

0 0
Bo 02-10-2011 20:49:06

Du har aldrig haft en mobil i 1 år før???

0 0
pb 01-10-2011 07:31:56

Det er nu meget normalt at fra en telefon bliver afsløret til den reelt kommer i handlen kan der godt gå nogle måneder, men er helt enig det er en alt for lang ventetid når det nu er noget man ser rigtig meget frem til.

0 0