Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Billeder: iPhone-folket i kø efter iPhone 4 (opdt. kl. 09)

Billeder: iPhone-folket i kø efter iPhone 4 (opdt. kl. 09)

Der var gang i den da iPhone 4 blev sat til salg i Danmark. Se stemningsbilleder her.

Når man skal have en ny iPhone skal man naturligvis så i kø for at få den. For denne telefon er der aldrig nok af, hvis man spørger teleselskaberne.

Køberne har da også taget budskabet om den begrænsede mængde mobiltelefoner, og sat sig i kø foran forretningerne.

Har du et billede du vil dele, kan du maile os på nyheder@mobilsiden.dk

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 02-08-2010 14:27:54

Nu har jeg siddet og rodet godt og grundigt med iPhone 4 og må sige (uanset antenne eller ej), at den simpelthen ikke er prisen på ca. 5500 kr. værd.

Der er for lidt nyt i forhold til 3GS'en. Faktisk er der kun to ting (som er relevant) der er forbedret ved iPhone 4 i forhold til 3GS, og det er:

1. Skærm opløsning
2. Kameraet som er lidt bedre optisk, og sensoren øget til 5 Mpx fra 3 Mpx.

Her er sgu ikke tale om nogen revolution på nogen som helst måder, det er relativ tandløs evolution.

That's it!

For 5500 kr. No man, det er andre langt bedre alternativer derude, sådan er det bare.

Det skal lige sides, at jeg personligt selv venter med meget stor spænding på Nokia N8, som jeg har nævnt før. Jeg har aldrig haft min egen iPhone (har dog flere test-enheder på jobbet), har aldrig rigtig kunnet bliver fanget af den, så jeg er naturligvis ikke Apple-fan, men hvis jeg var ville jeg stadig være skuffet.

0 0
Jan 30-07-2010 14:00:02

Stavekontrollen er vist heller ikke i top.

0 0
iPhoneHacks2009 29-07-2010 22:24:50

Jeg har en iphone 4 fra london 32gb sort men har så fået hvidt cover på nu fra ebay og jeg har ikke det stor problem med min iphone ligemeget hvordan jeg holder den jeg er en apple freak og har alle deres ting bort fra en imac men det meste af det de laver syntes jeg er prisen vær at give selv ipad som jeg sider og skriver fra

Men telia skal man aldrig køber iPhond ved de er lort man for ikke en skid for prisen du biver for ion

0 0
30-07-2010 10:09:34

Jeg tror komma og punktum er gået i stykker på din iPad......

0 0
Nygaard 29-07-2010 18:32:55

Mere er der vist ikke at sige, om folk der dyrker Apple-hypen og spilder sin tid på så uproduktiov en måde hehe.

0 0
Hans Jørgen Gylling 29-07-2010 19:41:18

Seriøst...tager man både de meget omtalte antenneproblemer i betragtning, sammenholdt med at der også efter forlydender skulle være temmelig mange fejl i 4'erens OS - så er jeg næsten tilbøjelig til at give dig ret...det er OVERHYPE og det må bestemt ikke være studenterhuen der trykker hos dem der vælger at købe den, blot for at eje den - for syret at nogle kan være så naive :-D

0 0
Claus 29-07-2010 22:20:01

Og alligevel sidder I her og foelger opdateringerne ...hmmm, det er da lidt komisk. Det er en telefon, og hvis nogen finder det interessant at vente mange timer paa den saa lad dem om det, og lav selv nogle Android vejledninger i mellemtiden.

0 0
Hans Jørgen Gylling 30-07-2010 01:53:58

Seriøst mand.....der findes andre mobiler end iphonen, ikke? Og det kunne jo godt være vi kom herind for at læse om lidt andet. Men det er stort set umuligt at læse andet, da stort set alle nyheder handler om iphone....hvordan synes du selv det går? ;)

0 0
Kenneth 30-07-2010 00:41:56

Så sødt.

De sidder jo ikke her for at følge med i selve iPhone delen, men hver nyhed der kommer op læser jeg da også mere eller mindre fordi jeg er nysgerrig.


Det er jo kun små kiddos der konstant opdatere for at holde øje med iPhone update

0 0