Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Billig Nokia Lumia 610 skal give Windows Phone et boost

Billig Nokia Lumia 610 skal give Windows Phone et boost

Ifølge de seneste meldinger fra MWC vil Nokia præsentere en billig Nokia Lumia 610, der skal hjælpe med at sætte skub i Windows Phone.

Det seneste, der er sluppet ud omkring Nokia og Mobile World Congress er, at Nokia forventes, at præsentere ikke mindre en seks forskellige telefoner på messen, skriver Digital Trends.

De fleste, der følger med i udviklingen indenfor mobilteknologi, er for det meste interesserede i de nyeste, hurtigste og bedste telefoner på markedet. Men en af de telefoner Nokia forventes at præsentere på MWC, er ikke interessant, fordi den er hurtig eller i high-end klassen.

Nokia Lumia 610 er interessant, fordi den skal være med til, at sætte skub i Windows Phone platformen.

Lumia 610 bliver en telefon i den billige ende af skalaen, men skal være med til, at give Windows Phone et boost, så styresystemet for alvor kan slå igennem på mobilmarkedet.


Kilde: Digital Trends 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

varmen 22-02-2012 10:38:29

Ser meget spændende ud - er det mon snart tid til at droppe Android ?

Er alligevel træt af det bæ, og jeg synes WP ser MEGET spændende ud.

Men er det mon muligt at bruge T9 keyboard..

0 0
mobilos 16-02-2012 13:26:50

Så er det dælme da billigt!... bare de ikke laver kinesertrikket med kun at sætte 4 gb i.

0 0
Mark Fuglelort 16-02-2012 18:40:06

Jeg har hørt de laver polakker tricket, og propper en gammel pentium-s 100 mhz cpu i.. ;X

0 0
Ylle 16-02-2012 14:32:11

Tror mere det er processor, kamera og ram der er tale om.
Efter sigende skulle Tango updaten jo gøre således, at 256 MB Ram skulle være nok, og 3MP kamera skulle være nok, og spørgersmålet er, om de måske laver en clocket version af en 800 Mhz CPU - I don't know. Men det er nok mere der det kommer til at blive skåret. Synes 8 GB er det absolutte minimum.

0 0
belgarion 16-02-2012 09:20:15

Ja nu måtte jeg jo oprette en ny bruger med en anden mail fordi Mobil siden ikke kan finde ud af at oplyse ens bruger navn hvis man har "glemt det" deres mail service sender kun password til folk, og ingen mulighed for at få sit bruger navn igen, og det er sgu for Ringe!!

Anyway... Synes det er en fantastisk ide af nokia med billigere windows telefoner. Jeg skal selv til at prøve en htc Trophy som så er "fikset" så den har 32gb ram i steden for 8. For vil gerne prøve windows phone, og min Samsung Galaxy s II er gået helt i stykker med kæmpe pixel fejl og 1/4 af skærmen er helt sort nu, resten af farverne er fuldstændig udvisket, og kan med nød og næppe læse en sms, men ikke se hvem der ringer.

Men synes at windows phone ser super spændene ud og kan godt lide ideen med at man hurtig kan komme til alt hvad man skal bruge på forsiden, uden at skulle bladre rundt i hele ens system.

Så ser frem til at hoppe på Windows vognen om et par uger, og er det mig, så skal jeg have en anden model senere på året med en større skærm. hmm måske nokia lumia 910..

0 0
Exert 16-02-2012 13:48:58

Hmm nu skal jeg ikke svare på mobilsidens vegne, men i min loginboks står der følgende:

-----------------------------------------------
Hvad er mit brugernavn?
Dit bruger navn er din indtastede mailadresse. Glemt brugernavn?
-----------------------------------------------

0 0
Michael Carlsen 16-02-2012 18:24:48

@Exert: Jep du har ret, men den sender password uanset om du beder og brugernavn eller password :/

VH Michael

0 0
Exert 22-02-2012 11:07:56

Jo men der står jo brugernavn = Email. Så vil du ha at den skal sende din email til din email?

0 0