Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Bliv Danmarks første ejer af en Huawei Ascend P1

Bliv Danmarks første ejer af en Huawei Ascend P1

Vil du blive den første ejer af en Huawei Ascend P1? Læs her, hvordan du gør.

Denne Huawei Ascend P1 kan blive din. (Foto: Mobilsidendk).
Denne Huawei Ascend P1 kan blive din. (Foto: Mobilsidendk).
Foto: Mobilsiden.dk

Denne konkurrence er afsluttet...

Det første danske medie der tester Huawei Ascend P1 er Mobilsiden.dk, og normalt skal testprodukter returneres til producenten, blot ikke i dette tilfælde.

Den Ascend P1 vi tester kan nemlig efterfølgende blive din til evigt eje.

Vil du være med opløbet om mobilen, så skriv i kommentarfeltet herunder, en god begrundelse for, hvorfor du skal have vores P1.

- Huawei Ascend P1 er landet på redaktionen

Vinderen får efterfølgende til opgave, at skrive en kort tekst, med sine erfaringer med produktet, så vores anmeldelse af Ascend P1, kan krydres med en oplevelse fra en læser.

Dit bud skal være skrevet senest den 3. juli 2012 klokken 12.00, hvorefter vi udvælger den heldige, som får Huawei Ascend P1 tilsendt.

God fornøjelse…

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren Holm 03-07-2012 11:19:35

Jeg har en Qtek 8310 smartphone. Lavet af HTC, topmoderne state-of-the-art var den, i 2005. Dengang hed statsministeren Anders Fogh Rasmussen, Jyllands-Posten trykte Muhammed-tegningerne på forsiden og Iphone eksisterede kun i Steve Jobs drømme. Tænk bare - en telefon med WiFi, nyeste Windows Mobile 5.0 og et kamera på 1,3 MegaPixel. Og for at det ikke skal være løgn installerede jeg ægte TomTom navigation på den. Det krævede godt nok en ekstern Bluetooth antenne på næsten samme størrelse som telefonen, men det virkede sgu, og gør det stadig her 7 år efter.
Om ét telefonår svarer til 7 menneskeår ved jeg ikke, men i hvert fald er den gamle topmodel ikke spor smart længere. Holdt sammen med tape og med et joystick, der kun kan scrolle op, er den nu i bedste fald genstand for latter og overbærende hovedrysten.
Så det kunne være mega sjovt at teste og blive Danmarks førte bruger af den nyeste kinesiske smartphone anno 2012.
Mvh Søren H

0 0
KimDotDK 03-07-2012 11:13:19

Kan jo ligeså godt være ærlig og sige at jeg vil rigtig gerne eje en Huawei Ascend P1. Derudover mener jeg også at jeg ville være god til at teste den.
Jeg har gennem tiden været forbi både Android, iOS, Symbian og sidder nu med en WP7 telefon, så sammenlignignings grundlaget skulle være i orden.
Jeg bruger min telefon både i mit arbejds- og privatliv. Så der er med fuld sync af både privat og arbejdsmail, Facebook, fotografering, GPS, musik under transport osv.
Når der skal slappes af bliver der selvfølgelig også plads til nogen spil, overførsel af billeder og video til fladskærmen via DLNA og som fjernbetjening til mediecenteret.
Hos mig bliver en smartphone aldrig bare en telefon. Den bliver brugt massivt og jeg mener derfor jeg kan give et godt indtryk af, hvordan telefonen er i hverdagsbrug.

0 0
Schwartz 03-07-2012 10:46:54

Hidtil har min datter fået de aflagte telefoner, så hun fortjener at opleve at ha' en ny. Jeg er sikker på at hun vil blive rigtig glad hvis hun fik den på den kommende fødselsdag :-)

0 0
Jesper Grooss 03-07-2012 09:07:38

Jeg er, hvad man nok kan kalde, super bruger af min nuværende telefon. Den bruges dagligt til musik, mail, noter, lidt surf, til at komme rundt og finde vej er der "apps" til både rejseplanen og Google Maps, og den virker jævnligt som datamodem for min PC. Man kan komme langt med en Sony Ericsson K800i fra '06. Man kunne fristes til at kalde den en semi-smart-phone, men, tro mig, det skal man lade være med; det afleder massevis af dumsmarte bemærkninger fra "rigtig smarte" venner og kollegaer.

For at slippe for bemærkninger, og da en K800i trods alt heller ikke er mere smart end semi, har jeg vendt blikket mod de rigtige. Der er rigtig mange gode opgaver en rigtig smart kan løse: Mail og kalender sync med flere konti, Google Mail og Microsoft Exchange, netbank, GPS navigation m.m. Som administrator af et sæt linux box'e har jeg også fået øje på en SSH klient til Android; det bliver en fest at klare diverse småting fra den smarte uden at behøve at slæbe en PC med overalt.

Hvis jeg får æren af denne Huawei Ascend P1, vil jeg invitere med på en spændende rejse: At se om en nybegynder udi de rigtig smarte kan rejse sig fra sin status som semi-smart.

Mvh. Jesper Grooss

0 0
Henrik Groth Jensen 02-07-2012 22:23:06

Eller spiller vi ik efter de regler? ;)

Min sidste erfaring med Android var en Sony Ericsson X10 Mini, med andre ord burde det være på tide med et nyt forsøg :)

Køre selv med en Samsung Omnia W, og syndes egentlig den er helt fin, meeeeen syndes den er begyndt at lagge kan selvfølgelig være den single core processor og min mængde af musik, billeder og apps, men det driver mig til vanvid.

Læste jeres fulde anmeldelse (Da den blev helt færdig idag) og syndes den lød som en fed telefon. Havde selv tænkt på at købe en Huawei næste gang, da det virker som om man får en hel del mere valuta for pengene end man gør så mange andre steder.

Hvis jeg skal forsøge at få lidt medlidenhed fra jer medlæsere kan jeg fortælle at jeg arbejder i Lufthavnen, med andre ord har vi åben 365 dage om året og især nu er det hårdt at være fanget indendøres og gå glip af solen, mens alle andre rejser syd på. Så mangler lidt underholdning der kan få mig til at drømme mig væk til det eksotiske Kina ;)

Ville syndes det ville være fedt at lave et lille review af den, som den almindelige user jeg er og fortælle om mit hverdags forbrug og den oplevelse den giver.

Mvh. Henrik (Aka. Gweilo som de kinesiske kunder kalder mig hehe)

0 0
Niels Møller 02-07-2012 20:26:36

Jeg er i dag ejer af en Samsung Galaxy S2. I starten meget glad og tilfreds, men er efterhånden ret træt at Samsungs ret sløsede måde at håndtere opdateringer på. Informationen mangler, og måske opstår der nye problemer, fremfor glæden over dem som løses.
Jeg er ikke en bruger som root'er min telefon, jeg bruger den som den er, og tager de opdateringer som anbafales gennem officielle kanaler. Desværre med det resultat, at der afte er visse drillerier som skal løses, for at få telefonen brugbar igen...
Jeg vil gerne give Huawai et forsøg på at være det mærke som giver mig glæde og WOW følelsen tilbage, over at eje en virkelig fed telefon, som opfylder mine forventninger og ikke lader mig i stikken med halve løsninger. Derfor tager jeg med glæde imod nyeste skud på stammen, Ascend P1, som forhåbentlig kan få det brede smil frem igen.
Jeg skal meget gerne skrive en lille test, som beskriver mine oplevelser med telefonen, og som forhåbentlig kan hjælpe andre til at beslutte Huawei er fremtidens mærke i Danmark.

0 0
muhamedi90 02-07-2012 14:24:32

Hvis i ikke tror på mig, så send mig telefonen og bliv overrasket!

0 0
hotpop 01-07-2012 18:50:04

Jeg trænger så forbandet meget til en ny telefon, og vil med glæde gennemteste den!

0 0
matve 29-06-2012 19:26:17

Jeg vil genre tæste Tlf. for mange kommer og spørger om jeg kan hjælpe dem med opsætning af Tlf. og brugen af dem.
Så jeg vil gerne tæste en ny så jeg kan hjælpe andre.

0 0
Martin 29-06-2012 16:52:19

Så min grund er bare at jeg gerne vil vinde den.

0 0
GadgetMe 29-06-2012 15:25:20

Jeg skal vinde denne mobil fordi jeg lugter fremragende, kører hensynsfuldt og er sød ved både mennesker og dyr :)

0 0
Lars Nielsen 29-06-2012 13:50:38

Jeg synes du skal have denne Huawei Ascend P1. Det var dejligt at modtage sms'er fra dig, mens du havde din HTC Magic, og selvom det var en flot og brugervenlig telefon, så holder den slags mobiler desværre ikke for evigt. Jeg tror at du for en gangs skyld vil give mig ret i at din gamle Siemens C25 er lidt gammeldags - og ja, jeg ved godt at det stadig er en god mobil, da den stadig holder, men jeg savner at modtage dine sms'er. Så vil du ikke være sød at høre på mig og tage imod denne fantastisk smarte mobil, så vi kan skrive sammen igen :-)

Mvh
Din, for en gangs skyld, kloge søn
Lars

0 0
Mads 29-06-2012 11:50:12

Jeg ville give den til min morfar, fordi han gerne vil have en smartphone, men syndes det er for dyrt. Han købte på et tidspunkt en Samsung Galaxy Mini til 600 kr. Men den var meget skuffende, og havde et dårlig signal, så han kunne ikke bruge den hjemme.

0 0
Mads 29-06-2012 11:54:35

Og mig selv er en mobilnørd

0 0
PhilipHoller 28-06-2012 18:13:19

Jeg skal vinde den telefon fordi jeg endnu stadig er i tvivl om hvordan man udtaler Huawei, og nååh ja, så er jeg mobilnørd som nok skal komme omkring ALT hvad denne mobil indeholder :)

0 0
Søren Bobek 28-06-2012 01:07:26

Kære Mobilsiden.
Efter at have læst jeres anmeldelse, købte jeg min htc desire tilbage i 2010. Den har jeg (med udvidet batteri og en mindre forslugen rom!) været glad for lige siden.

Men for et par dage siden, da kæresten skulle have diller, skete der det forfærdelige at vi kom til at vælte et glas vand ud over min Desire og faldt dernæst i søvn uden at opdage skaden. Næste morgen var der løbet vand under displayet og den fryser under opstart :/ - ØV!

Som daglig læser af jeres site, har jeg dog længe savlet over det lækre udvalgt af smartphones der er kommet på markedet siden 2010, og specielt har de prisstærke Huawei (og motorola razr maxx) nyligt haft min interesse. I går opdagede jeg så jeres anmeldelse af Ascend P1, og NØØØJ(!) hvor virker den lækker. Fede specs og perfekt størrelse. – Desuden ser jeg plastik som et fremragende materialevalg til en mobiltelefon, da det både er let, smidigt og holdbart.

Nu har jeg måttet ligge vågen i fortvivlelse og nærmest desperation siden. For hvordan skal jeg få fingrene i dette vidunder med en overtrukket SU konto? Jeg kunne selvfølgelig prøve at vinde den, men indtil videre har jeg aldrig vundet noget i en konkurrence (selvom jeg på mobilsiden.dk har prøvet en del gange det sidste år). Men i dag opdagede jeg en mulig løsning på mit problem :D Jeg plager jer simpelthen om jeres testeksemplar og holder fingrene krydsede hele ugen frem (så vidt muligt).

Det ville simpelthen gøre mit liv bedre. Min kærestes liv vil dog blive forringet en smule, da jeg fremover vil være dybt begravet i google playstore. Men det er en konsekvens jeg/hun kan leve med, så please vælg mig som vinder af jeres Huawei Ascend P1.

Venlig Hilsen:
Søren Ekner Bobek
Hulgårdsvej 134 st tv
2400 Nordvest København
tlf: 29877276 (Jeg har en midlertidig tlf., der godt kan ringes på)
Ps: Super fed side i har

0 0
Torben 27-06-2012 22:23:21

Smartphones er det buzzword alle kan li',
og udvalget er stort se det må man si'.

Men hvilken er bedst,
se der er en test.

Der kåres i flæng det nyeste hit,
men hvem der har ret det diskuteres tit.

Mobilsiden tester på livet løs og gør det så fuglene kvidrer,
og hvem ved en dag vi måske med den perfekte telefon sidder.

Android, Apple og Windows OS'er,
Det hele er vel bare etter og nuller 

Jeg bør Huiwei ascent'en vinde,
Da jeg dette rim kunne spinde.

Men også fordi jeg den bedste tester vil bli'
og passe på telefonen til den en dag må i hi.

Et sidste argument fra denne side,
mon ikke vi alle i Kinas "æble"til sidst må bide.

0 0
BE 27-06-2012 15:16:01

da jeg slet ikke har brug for den fordi jeg har en SGS II, og helst ville have en SGS III i stedet.

Og vinder jeg kan jeg ikke engang forære min ægtefælle den, fordi hun næsten hellere vil have en af de helt gamle med drejeskive,så jeg ville være nødt til at hænge den op på væggen så jeg hver dag kunne se på den og glæde mig over at have vundet den.

0 0
Lennie 27-06-2012 12:15:23

Rigtig fedt initiativ af Mobilsiden.

Jeg føler dybt med alle dem, der føler at de skal brokke sig over hvor hårdt deres liv er, nu hvor de har en dårlig telefon, ingen telefon eller et nederen liv.

Jeg skal vinde, fordi jeg vil være Danmarks første ejer af en Huawei Ascend P1.

0 0
Mark Gjøl 27-06-2012 11:18:33

Jeg er den lykkelige ejer af en Nexus One. Det er en god telefon, som har været hos mig i mange år nu, og som næsten ser ud som ny.

Jeg skal have jeres Ascend P1 fordi den hos mig vil få et rigtigt godt hjem, og vil holde i mange år uden at blive hældt i vandet eller gå i stykker fordi den bliver kastet rundt med. Men ikke kun derfor. Min trofaste Nexus One døjer med lidt medfødte problemer:
* Multitouch har den det ikke godt med. Den bliver let forvirret omkring hvilken finger der er hvilken, hvilket godt kan give en del problemer i andet en pinch2zoom.
* Den medfødte 256MB plads på telefonen gør installation af programmer til en noget utilfredsstillende process, da jeg først skal finde ud af hvad jeg i stedet vil give slip på.
* Den er blevet lidt humørsyg, og har det med spontant at genstarte når nogle personer ringer til mig.

Ikke mindst har jeg udviklet Floating Image, der har fået over en million gratis downloads. Ja, jeg er sådan en flink person, at jeg bare giver det væk - og der er ikke engang reklamer!

0 0
Per Hansen 27-06-2012 09:41:56

Jeg render rundt med en HTC Hero, som er lidt over sidste salgsdato.
Den halter alvorligt, når jeg skal bruge en app, der kræver internet.
Jeg skal eje den nye Huawei Ascend P1 for ellers kan jeg ikke læse mobilsiden på farten ;-)

0 0
Michael 26-06-2012 22:17:13

Jeg ønsker mig virkelig sådan en! Jeg ville elske at prøve den og så derefter skrive en lille mini test og mine oplevelser af den :) Jeg har en Xperia Active nu med en skærm på 3"... Jeg elsker simpelthen at rode med nye mobiler og andre gadgets! Og så er jeg den absolut største læser herinde :D

Derfor vil jeg bestemt mene at denne fine Huawei Ascend P1 skal tilhøre mig :)

0 0
Rasmus Jensen 26-06-2012 21:57:09

Jeg vil gerne prøve den nye mobil, da jeg har en meget brugt Desire HD, og skal faktisk til at købe ny mobil, nemlig en Samsung Galaxy S3, men leder efter alternetriver.

0 0
SoHo 26-06-2012 21:24:25

Jeg er den perfekte P1 tester, fordi jeg vil teste sagen for alt det vi kvinder lægger vægt på. Er farven fin, kan den tåle en smule gylp, streamer den ordentligt til smart tv, hvor hurtigt ædes ram'en når jeg vil have en bløde skriftstype og specielt keyboard der kan betjenes med een hånd mens baby fodres, og holder den til at 5 årige dagligt spiller og tegner på den (for husfredens skyld mens jeg laver mad)???

0 0
HJ Dahl 26-06-2012 19:48:08

Jeg har gennem mit voksne liv interesseret mig meget for mobiltelefoni, og jeg har da også været ansat nogle år indenfor branchen – den gang der var noget der hed Mobilix ;-)Jeg anser mig ikke for at være en nørd indenfor mobiltelefoner, men de interesserer mig og jeg prøver at følge med i hvad der sker, selvom alt går meget stærkt på netop det område i disse år. Jeg besøger f.eks. Mobilsiden.dk en mia. gange i løbet af en uge for at holde mig opdateret, og samtidig blive fascineret af alt den nye teknologi. Jeg har desværre ikke muligheden for at følge med rent økonomisk, men man har vel lov til at drømme.
Jeg har haft en Huawei Ideos X5 for nogen tid siden, og den overraskede mig meget. Telefonen er i den billige ende, men kvaliteten var i top og den fungerede perfekt. Huawei har - modsat hvad mange tror – været på markedet nogle år, men det er først nu de satser på Europa, og dermed også lille Danmark. Jeg synes Ascend P1 ser flot ud, og jeg er sikker på at også den vil overraske positivt. Den vil jeg meget gerne prøve.

0 0
Kristian Mølholt 26-06-2012 15:28:49

Til alle jer der skriver at i skal vinde mobilen, fordi i ikke har en tidssvarende smartphone, eller har mistet den - piv piv.

Huawei Ascend P1 skal sendes til den der bedst kan teste mobilen.

Jeg vil da multi gerne teste Huawei Ascend P1, og jeg mener også jeg er kvalificeret.
IT NØRD, tidligere ansat i testafdelingen ved Nokia, Certificeret Software Tester, SGS3 ejer og APP freak er bare nogle af mine kvalifikationer.

Jeg håber at høre fra jer.

0 0
OliverB95 26-06-2012 21:10:53

Når du har en SGS3 behøver du da heller ikke en Ascend P1 ;)

0 0
OliverB95 26-06-2012 21:10:53

Når du har en SGS3 behøver du da heller ikke en Ascend P1 ;)

0 0
OliverB95 26-06-2012 22:15:12

Og det blev åbenbart en dobbelt-kommentar...

0 0
Kristian Mølholt 29-06-2012 16:34:32

Kommentaren er et godt eksempel på hvorfor der så mange der skriver VINDE, og ikke teste...

Du skal teste P1, ikke vinde.

Jeg har et godt sammenligningsgrundlag med min SGS3. Jeg vil ikke vinde, men teste P1.

Du kan få lov til at købe P1 for en slik (hvem sagde hollandsk auktion) når jeg er færdig med den.
Jeg tvivler på den er bedre end SGS3, og jeg er lidt skeptisk efter at have læst en del artikler om at den kan indeholde noget spionsoftware..

Men lad det komme an på en prøve, jeg er klar.

0 0
Tobias German 26-06-2012 14:49:26

Jeg elsker android og open source, og er sikkert en Google-fanboy, men pt. har jeg kun en Nokia C1-01, http://www.mobilpriser.dk/mobiler/nokia-c1-01-mobiltelefon-gsm-tft-morkegra,lid.5241/?t=1&search=1&textsearch=Nokia%20C1-01&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&pricesort=-2&radioOnline=1&abonnement=-3, som mildest talt ikke er på niveau med hvad jeg har behov for. Min hverdag vil blive meget lettere med en smartphone, så jeg kan ordne mails på farten istedet for først at gøre det når jeg kommer hjem. Jeg har i flere år brugt Google Calender og vil sætte stor pris på altid at have den ved hånden. Derudover ved jeg som it-studerende at jeg kan udnytte telefonen fuldt ud, og vil gerne prøve at udvikle til den.

0 0
LoT10 26-06-2012 12:33:46

Begrundelse for hvorfor Huawei Ascend P1:
Mine svigerforældre blev skilt da min kæreste var lille, og min svigerfar har aldrig fundet ny kæreste.. Men hans bedste kammerat, som altid er med når vi spiser hos svigerfar om fredagen. Og kammeraten er der altid for min svigerfar og hans 2 drenge. Derfor er kammeraten den bonussvigermor jeg aldrig fik.
Vi talte for et par uger siden om at han godt kunne tænke sig at være med på moden og skifte sin gamle nokia 3510 ud med en smartphone.
Da jeg var til min svigerfars 60 års fødselsdag igår, fortæller kammeraten at han har fået konstateret lymfekræft og skal bruge i hvert fald 3 uger på Riget for at få kemo. Derfor ville det være helt fantastisk at kunne sætte en Huawei Ascend P1 op til ham, så han har noget at hygge sig med, mens han får behandling og teste den for ham, så jeg kan guide ham igennem den.
Grunden til at det er vigtigt for mig at ”bonussvigermor” får den, er at jeg tror på at jo gladere og jo mere positiv man er, jo større er chancen for at komme igennem et kræftforløb, og fredagen hos svigerfar vil ikke være den samme uden ham. Så jeg håber I vil hjælpe mig med at få den bonussvigermor jeg aldrig fik igennem hans kræftforløb.

Hvordan den vil blive anmeldt:
Jeg har selv pt. en HTC one X, som jeg vil stille telefonen op imod. Har tidligere haft en HTC sensation og en HTC Desire. Derudover har jeg sat flere andre mobilmærker op for familie og venner, så har også et udmærket kendskab til iOS, Samsung og SonyEricsson smartphones.
Derfor vil anmeldelsen af Huawei Ascend P1, blive en blanding af hvordan jeg mere erfaren smartphonebruger ser Huawei Ascend P1 og hvordan ”bonussvigermor” ser skiftet fra sin gamle nokia 3510.

0 0
GadgetMe 29-06-2012 15:14:23

Vil det så sige at hvis ikke du får denne mobil gratis så giver du ikke din "Bonussvigermor" en smartphone som ellers kunne resultere i en mere positvi tilgang til hans frygtelige sygdom???

Med så alvorelige ting på spil skulle man tro i kunne give ham en uanset hvad IMO

0 0
LoT10 29-06-2012 19:23:47

Jeg kan ikke helt se, hvad det har med konkurrence at gøre, hvad jeg gør hvis jeg ikke vinder mobilen til min "bonussvigermor". Som jeg ser det går det ud på at forklare, hvorfor man skal vinde mobilen.

Hvis det ikke var fordi jeg pt. er på SU og skal være det i 3 år endnu, så ville jeg uden tvivl have købt en mobil til ham. Men det har jeg ikke råd til pt og får det heller ikke i den nærmeste fremtid. Og jeg har ikke lyst til at gå ud og købe en af de billige "ungdoms" mobiler, som bl.a. samsungs galaxy mini. Det vil blot gøre livet mere surt for ham.
Så derfor så jeg denne konkurrence som en god mulighed for at glæde ham, hvis jeg skulle være så heldig at gå hen og vinde..

0 0
GadgetMe 30-06-2012 11:18:35

Det er jo dig selv der bringer på banen at du fortjener den ud af medlidenhed, ikke mig.

Forstår bare ikke hvordan man kan blande noget så alvorligt som en forfærdelig livstruende sygdom sammen med at det er synd for dig at du er på SU.

Mon ikke hans omgangskreds kunne gå sammen og købe ham den mobil i har lyst til hvis det betød nok for jer?

0 0
LoT10 30-06-2012 13:24:57

Jeg kan stadig ikke forstå hvad du vil med dine kommentarer. Jeg skrev et indslag om hvorfor jeg mener jeg skal vinde den til ham og hvad vi kan bidrage med til artiklen. Så spørger du hvorfor jeg ikke bare smider 3-4.000 kr efter en mobil til ham, og det svarer jeg på og nævner kun at jeg er på su, fordi du spørger. Ingen skal have medlidenhed med at jeg er på SU, det er nu engang noget man selv vælger, hvis man gerne vil have en uddannelse. Men du spørger og jeg svarer..
Jeg beklager hvis mit indslag har trådt dig over tæerne eller hvis du mener jeg ikke fortjener at vinde mobilen til ham, men jeg deltager i konkurrencen på lige fod som alle andre, og forventer ikke at vinde, jeg håber på det, men jeg syntes ærlig talt vi skal lade mobilsiden vurdere hvem der vinder mobilen og kan bidrage bedst til anmeldelsen af mobilen. Men held og lykke til dig og alle andre der også deltager i konkurrencen :)

0 0
Nick 26-06-2012 14:47:11

Jeg gider ikke engang at skrive nogen grund; Jeg synes din svigerfars kammerat skal have telefonen :)

Held og lykke med ham i øvrigt.

0 0
LoT10 27-06-2012 10:44:27

Tusind tak Nick :) har ikke ord for hvor meget din kommentar betyder for mig..

0 0
OliverB95 26-06-2012 12:27:54

Fordi jeg kun har haft én eneste smartphone, som er min hårdt prøvede Huawei 8800 Pro. Den kæmper alt hvad den kan, for at tilfredsstille mit smartphonebehov, men den kan bare ikke. Den mangler virkelig nogle ekstra hestekræfter til, at lade mig læse artikler på Mobilsiden, og debattere på livet løs på Mobildebat. Fordi jeg har en mid-/low-end Android-telefon, får jeg selvfølgelig ikke de nyeste opdateringer, som Ice Cream Sandwich.

Jeg bruger mange timer hver dag, på at rode med min telefon. Jeg henter konstant forskellige Launchers, temaer osv. for, at kunne blive mere tilfreds med min ellers elskede Huawei-fon, men den er bare ikke god nok, for en mobil-nørd som mig. Derfor ville det virkelig være en stor hjælp, hvis jeg fik en telefon som Ascend P1.

Jeg kan virkelig godt lide Huawei. De laver nogle rigtig gode telefoner, til meget konkurrencedygtige priser. Min nuværende Huawei-telefon har jeg været meget tilfreds med, og derfor kunne det være rigtig fedt for mig, at fortsætte med en Huawei.

0 0
Kasper 26-06-2012 12:03:35

Jeg ville blive rigtig glad for at modtage sådan en telefon da jeg efterhånden er ved at være træt af min iPhone 4 og dets efterhånden kedelige UI, så jeg kunne godt tænke mig at lærer Android mere at kende da jeg syntes det er et fedt system der helt sikkert skal have en chance :)

0 0
Kongand 26-06-2012 11:00:59

Det kunne da være sprødt at kunne prøve en mobil, der lyder til at kunne komme ind fra højre og lege med de store drenge..

Men jeg ville nu gerne have den, for at kunne sætte den op til min mor, der, efter hun er gået på pension, har valgt at erhverve sig en smartphone for at holde kontakten til familien, der er spredt ud over 3 kontinenter.
Desværre blev hun vildledt i stedet for vejledt og har nu en mobil hun ikke kan bruge til det, hun havde håbet på, hun kunne.

Derfor synes jeg, hun skal have en mobil, der rent faktisk kan hjælpe hende med at holde kontakten til familien.

0 0
bent c 26-06-2012 10:39:56

Jeg skal afprøve den kinesiske telefon, fordi jeg sidste efterår i forbindelse med efteruddannelse besøgte Shanghai og i den forbindelse så Huawei Shanghai. Her sad 700 ingeniører og udviklede firmaets produkter, som i meget høj grad er wifi-udstyr.

Det er et ungt firma, der går efter at blive nr 1 i verden. Og det går hurtigt for dem.
Før jeg besøgte Huawei, havde jeg aldrig hørt om dem før (Who are we?).

John G skrev i forbindelse med udstillingen i Barcelona tidligere i år, at kineserne får et problem med deres mærkelige navn - men det ser da ud til at gå meget godt. I hvert fald hvis deres produkter dur.

Og det er det, jeg skal afgøre?

0 0
Søren Resbo 26-06-2012 10:35:12

Jeg har for få dage siden været på fisketur med min kæreste, hvor jeg var så uheldig at falde i vandet. Med min Samsung Galaxy S2 i lommen.
Saltvand og mobiler er ikke en god cocktail, så nu kan den kun lige tænde for at fortælle at der ikke er batteri på telefonen og så slukker den igen. Det var min første rigtige smartphone, så nu er jeg tilbage på min Nokia e52, en god telefon, men ikke sammenlignelig med android systemets funktioner og muligheder.

Jeg savner en android telefon, og Ascend P1 kunne være et godt bud!

Desuden er jeg meget interesseret i alt ny teknologi og specielt alt hvad der sker på smartphone/tablet markedet.

Hypnotoad approves this message!

0 0
Søren Resbo 26-06-2012 10:36:50

Jeg glemte at nævne, at jeg ikke engang fangede nogle fisk! Og min kæreste grinede bare ..

Og, hvis jeg får telefonen, lover jeg at passe bedre på den, hvis jeg foretager mig andre ekstreme sportsgrene.

:-)

0 0
Klaus som nok er fanboy 26-06-2012 10:21:58

Jeg p.t. er VIRKELIG ilde stedt.
Jeg har til mit daglige brug en LG Optimus 2x, som er af den fejlfabrikerede sending. Det betyder at den fryser spontant og tilfældigt, når den bliver fuldt opladet fryser den ca. hver 3. gang... Så tlnker nogen nok: Hvorfor i alverden får tumpen den ik' bare lavet? Det skal jeg sige jer. Jeg har "arvet" telefonen efter min kone, som ikke liiiige kunne huske hvor kvitteringen var... Så jeg hænger på en telefon der fryser, "lagger", som spontant ikke viser SMS-notikationer (undskyld til dem jeg ikke får svaret i tide), og som til gengæld holder strøm i op til 24 timer uden opkald, bluetooth og WiFi, surf eller nogle af den slags perversiteter man kunne tænkes at bruge en telefon til.

Samtidig er jeg i et IT-firma hvor alle lemmingerne render rundt med iPhones og alle andre har diverse Samsung SIII og Nexus. Så jeg er totalt bagud, selvom jeg sidder med verdens første dualcore smartphone - må LG for evigt teste deres produkter i en lukket brugergruppe indtil de er sikre på ikke at udsende noget låårt.
Tak fordi du læste med.

0 0
Mazzen 26-06-2012 11:50:49

Psst du kan bare gå ind med din telefon, til det sted du har købt den og få dem til at printe en ny til dig.

0 0
Klaus som nok er fanboy 26-06-2012 22:41:22

Hverken hun eller jeg kan huske hvor hun købte den.

0 0
Anders 26-06-2012 16:22:00

Så skal det da hvis være en 3d-printer ;-)

0 0
Klaus som nok er fanboy 27-06-2012 11:05:44

Det der er god humor :-)
En 3D-printer ville nok efterlade mig med et device med større stabilitet :-)

0 0
OliverB95 26-06-2012 21:08:44

Han mente højst sandsynligt en ny kvittering ;)

0 0