Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Brugerne: Apple skal nok klare sig uden Jobs

Brugerne: Apple skal nok klare sig uden Jobs

Efter Steve Jobs afgang har der været usikkerhed om Apples fremtid. Men Mobilsiden.dks brugere er ikke i tvivl om, at Apple nok skal klare sig.

Sjældent har én mand spillet så stor en rolle i så stor en virksomhed, som Steve Jobs gjorde i Apple.

Mange tilskriver direkte Jobs som årsagen til Apples massive succes.

Derfor var det da også tydeligt at aflæse på aktiekursen, da Jobs i sidste uge tog sin afsked, grundet en kræftsygdom. Og rundt omkring i medierne og frokoststuerne blev der diskuteret livligt: Hvad skal der nu ske med Apple?

Men spørger man Mobilsiden.dks læsere - og det har vi gjort - er de ikke i tvivl: Apple kan uden problemer klare sig uden Jobs.

Over 40 procent af læserne svarer nemlig ‘Ja’ til, at Apple kan klare sig uden Steve Jobs. Kun 24 procent mener, at Apple vil lide under tabet, og blive som alle andre, mens 35 procent ikke ved, hvad de skal mene. Cirka 650 personer har på nuværende tidspunkt stemt. 

Stem selv her.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

07-09-2011 16:36:04

Selvfølgelig syntes jeg at det er pisse ærgeligt at guden over alle guder har forladt Apple, MEN jeg vil fandme stadigvæk købe deres produkter ligegyldigt hvem der står i front! :-)
Ejer selv både iPad og iPhone 4, og mine planer om snart at købe mig en MacBook Pro 11,3" forsvinder ikke bare fordi Jobs ikke er i spidsen mere :-)

0 0
madsus321 07-09-2011 09:58:38

Jeg tror det bliver et firma der bliver lidt ligesom de andre. For det så vi jo sidst han var væk fra apple. Men man kan jo aldrig vide?

0 0
Logik 07-09-2011 00:54:50

http://www.isstevejobsdead.com

0 0
Magnus 06-09-2011 18:18:38

"Men spørger man Mobilsiden.dks læsere - og det har vi gjort - er de ikke i tvivl" ... nej "kun" 35 % af os :D ... måske overskriften "Brugerne: Vi ved ikke hvad der vil sked med Apple" ville være mere passende.

0 0
Thomas 06-09-2011 11:18:00

40% tror Apple vil klare sig. 60% tror ikke eller er i tvivl... Burde overskriften ikke være Brugerne: Tvivler på Apple klare sig uden Jobs???

0 0
May Frederiksen 06-09-2011 11:25:02

Hej Thomas,
man kan ikke konkludere noget ud fra et 'Er i tvivl'/'Ved ikke'-svar.
Så nej, det burde den ikke :)
Mvh. May, Mobilsiden.dk

0 0
Danno 06-09-2011 13:33:50

'Er i tvivl'/'Ved ikke'-svar, er da fuldstændigt valide i denne sammenhæng.

Det hele er jo gætværk, og mener man at fremtiden kan falde til den ene, eller den anden side, for apple. Tjah, så er det jo det rigtige svar.

0 0
JB 06-09-2011 17:40:51

60 % af mobilsidens læsere tror at Apple går en usikker eller dårlig fremtid i møde efter Jobs afgang - det er sgu da ikke godt! :)

0 0
Danno 06-09-2011 13:30:04

Jeg forstår ikke hvordan det kan konkluderes, at alle mobilsidens brugere mener at det nok skal gå for apple, når det reelt kun er 2 ud af 5 der mener det..

0 0
Merodan 06-09-2011 11:51:41

Men det er ok at konkludere på baggrund af de 40% ja, når der er 35%, der er i tvivl. Jeg ville mene at en sådan undersøgelse kun viser at der er uenigheder om Apples fremtid.

0 0
Thomas 06-09-2011 12:57:24

Ikke fordi jeg gider tærske langhalm på dette, men, du må give mig at din formulering "Men spørger man Mobilsiden.dks læsere - og det har vi gjort - er de ikke i tvivl" ikke holder helt. 60% er netop i tvivl eller tror apple ender som alle de andre.

Men der er jo alt efter hvilke briller man har på :-)

0 0