Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Brugerne vilde med Samsung Galaxy S II

Brugerne vilde med Samsung Galaxy S II

Mobilsiden.dks brugere er enige: Den mest interessante af de nye mobiler er uden tvivl Samsung Galaxy S II.

Mobilsiden.dk spurgte for nyligt brugerne, hvilken af de nye mobiler de synes er mest interessant, hvis de skulle ud og investerer i en ny.

Og dommen er helt klar. Samsungs nye version af det nuværende flagskib, Galaxy S II er klart den mobil, brugerne er mest interesserede i.

Knap 1400 personer har indtil nu deltaget i afstemningen. Af dem mener 45 procent, at Galaxy S II er den mest interessante. På en andenplads, med 12 procent af stemmerne, er LG Optimus 2X, der ligesom Samsungs er en Dual-Core-mobil. 

Du kan stadig smide din stemme på den mobil du tror mest på.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael W 02-03-2011 16:00:22

Har haft en IPhone 4 som godt nok er glas og metal med skarpekanter og højere vægt, men jeg fortrækker nu min Galaxy S af Plastik som vejere mindre ligger bedre i hånden.
Om jeg så skal have en S II ved jeg ikke for det bliver svært at slå 1éren med Darky rom ;-)

0 0
Jim Flower 28-02-2011 17:55:04

Hvad blev der af Optimus-testen, del 2, osv.?

0 0
sebQbe 28-02-2011 11:56:22

Gad vide om folk er ligeså interesseret når de finder ud af, at prisen formegentlig kommer til at ligge omkring 5500 kr?

Jeg stemte på Optimus 2x da den har næsten ligeså gode specifikationer, men kan købes for kun 3650 kr.

0 0
Brian Koch 29-03-2011 14:14:39

var i elgiganten idag og de havde lige fået den ind i deres system og pt står den til 4995 ,-

0 0
Rasmus 01-03-2011 01:03:12

Har du et link på at den vil koste ca. 5500? Synes helt klart også det er den mest interessante. Har Samsung Galaxy S nu, og er ovenud tilfreds.

0 0
sebQbe 01-03-2011 02:24:07

Intet er sikkert, men mon ikke følgende priser kommer til at passe meget godt:
http://hemorrdroids.net/play-lists-prices-for-optimus-2x-optimus-3d-galaxy-s2-and-xperia-play/

Jeg har også selv en Galaxy S og til trods for lige lovligt mange op og nedture med den, så regner jeg ikke med at skifte den ud lige foreløbigt. Den har måske ikke dual core, men dens GPU er stadig uhyr kompetent.

Desuden, så er der lige blevet lækket en beta Gingerbread rom som lader til at sparke nyt liv i mobilen.

0 0
28-02-2011 18:48:38

5500kr, du har ret, hvis jeg havde vist det så havde jeg stemt på LG optimus 3D.

Grunden til at jeg ville stemme LG 3D i stedet er at jeg ser den som den mest spændende mobil, Selvom jeg tvivler på at 3D funktionen pt. er andet end en Gimick, så er det spændende at se hvad den kan blive til i fremtiden, dermed er det en spændende mobiltelefon.

0 0
Henrik 28-02-2011 14:09:57

5500 kr. for sådan engang plastic "fantastic". Hmmm....

0 0
Michael Knudsen 28-02-2011 16:10:01

Sjovt der altid skal kommenteres på plastik....
Tydeligt af dem der skriver disse kommentarer aldrig har haft en galaxy s!!! Plastik, so what!! Den er lækker, stabil, og kan holde til en del!!!!

Kom nu over jeres plastik problem.......

0 0
David K 28-02-2011 11:40:38

Ville bare ønske den kom tidligere end "til maj" som de skriver på deres side.

Kom med den !!

0 0
Corell 28-02-2011 17:24:05

Jeg er helt enig... kom nu for f... med en dato for hvornår vi kan få lov til at bruge kassekredit på denne :)

0 0
DX 28-02-2011 11:20:00

Så må vi håbe at indkøberne hos TDC er vågnet / læser hvad der rør sig på nettet. Godmorgen TDC.

0 0