Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Brutal 10-minutters video kalder Google Glass det værste produkt nogensinde

Brutal 10-minutters video kalder Google Glass det værste produkt nogensinde

Der lægges ikke fingre imellem når den misfornøjelse det har været for Geek Beats at teste Google Glass skal beskrives.

Vi har her på Mobilsiden fulgt udviklingen og lanceringen af Google Glass, dog uden selv at have haft dem i hænderne. Geek Beats har dedikeret et af deres afsnit på YouTube til Google Glass produktet, og resultatet er ganske enkelt en brutal 10-minutters liste over ting der gør at de ellers hypede briller ganske enkelt ikke fungerer.

Værten John Pozadzides fortæller at det er første gang Geek Beats har dedikeret et helt afsnit til et produkt som de ikke anbefaler, men gør en undtagelse fordi han ville ønske at nogen havde advaret ham før han brugte over 2.000 dollars på et par nærmest ubrugelige briller.

Øjeblikkelig skuffelse

Det virker ganske enkelt ikke som om han har fundet nogle positive elementer, de var alt for tunge til at være komfortable og man følte at de ville falde af blot ved at bukke sig forover. Batteritiden er beskriver han som “intet mindre en forfærdelig” idet de ikke kan holde sig kørende i mere end et par timer, og det er hvis man ikke tager billeder eller optager video.

Han bruger også terminologien “crash-tastic” idet han alt for ofte oplevede at brillerne ganske enkelt ikke svarede på kommandoer.

Afslutningsvis mener Podzazides at vi rent teknologisk er cirka ti år fra et par ordentlige briller, og at det for langt de fleste mennesker vil være en fejl at købe disse briller. Videoen er bestemt et kig værd, se den nedenfor.

Kilde: Boy Genius Report

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Shawn S. Ø 08-09-2014 07:12:44

Ja jeg har ikke rigtigt prøvet dem, så kan ikke rigtigt udtale mig om kvaliteten. Men det er et fedt koncept de har gang i og glæder mig til fremtiden.

0 0
TF 08-09-2014 11:17:41

He he uanset hvordan man vender og drejer den kommentar så lyder den lidt fanboy agtig ;-)

0 1
Da Nizzel 08-09-2014 13:39:58

Jeg vil nu også give Shawn S. Ø lidt ret, for selvom google glass virker lidt vingeskudt, så er det jo de første smart glasses overhovedet og jeg glæder mig også til at se hvad fremtiden bringer hvis der også kommer gang i brillerne ligeså urene gør lige nu.

3 0
TF 07-09-2014 03:19:43

Hatten af for at han tør lægge sig ud med google og ikke mindst deres fans.

3 5
Lowkey 09-09-2014 09:11:20

Han lægger sig ikke ud med nogen.
Glass er ikke et færdigt produkt. Det er ikke beregnet på end users endnu, hvilket prisen også afspejler. Den er sat så højt for at "casuals" ikke skal købe det og anmelde det som et produkt der er klar til mass consumption.
Hvis man lægger den kæmpe pose uden at undersøge at det reelt set er et beta-produkt man betaler for, så har man flere penge end forstand.

0 1
Shawn S. Ø 08-09-2014 07:08:53

He he uanset hvordan man vender og drejer den kommentar så lyder den lidt fanboy agtig.

3 1
TF 08-09-2014 11:21:42

Det kommer nok an på hvad briller man selv ser gennem ;-)

1 1
Juthom 06-09-2014 15:49:04

Jeg tror 10 år er lige i overkanten men det er bestemt noget skrammel lige pt.

Jeg har prøvet dem på en messe og sammenlignet dem med Lumus brillerne og tror da helt klart at Google er tættere på selvom der stadig er meget langt igen.

5 1
Peter Lyck 08-09-2014 09:45:35

Det har du formentlig ret i det med de 10 år. Det næste store sort ser ud til at blive smartwatch's og det betyder at mobilteknologien endnu engang kommer til at krympe, samtidig med at det skal være hurtigere og have lavere energiforburg/større batterier. Den udvikling må også være en fordel i forhold til glass-teknologien

0 0
06-09-2014 12:48:02

Kanon video :-) Men han glemmer en MEGET vigtig ting. Ordet BETA. .......

5 8
Bo 09-09-2014 10:28:32

Beta er jo ikke bare sådan et mærkat man kan klaske på sine produkter og så sige til utilfredse kunder: "Hvad havde I regnet med? Det er jo et beta produkt!!!"
Google kalder næsten alle sine produkter for Beta, og det har de en lang tradition for. Og Glasses er jo et fysisk produkt som tilmed koster omkring 10.000 kroner. At hævde at folk så skal regne med, at produktet er dårligt fordi Google diskret sniger et 'Beta' ind, det er useriøst.

1 0
09-09-2014 10:48:55