Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   B.T. klar med gratis nyheds-applikation

B.T. klar med gratis nyheds-applikation

Elsker du at være opdateret på nyheder, så kan du gratis downloade B.T.’s helt nye nyhedsapplikation.

B.T. giver dig nu mulighed for, at få adgang til nyhederne helt gratis i en ny applikation. Det sker som et led i, at blive stærkere på deres digitale målsætning.

”På B.T. har vi en klar målsætning om at blive Danmarks førende digitale nyhedsformidler. Det gælder bt.dk og de mobile platforme. Derfor er jeg glad for, at vi nu kan sende denne nyheds-app ud til så mange danskere som overhovedet muligt,” udtaler B.T.’s ansvarshavende chefredaktør Peter Brüchmann.

B.T. betegner selv deres nyhedsapplikation, som den første fra en landsdækkende dansk betalingsavis. Den er i første omgang kun tilgængelig for iPhone-ejere, men vil senere også komme i en Android version.

Download den gratis i App Store.

Læs også:
 - Caroline Wozniacki har fået egen applikation

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

12-07-2011 14:05:50

iPhone er fremtiden... det har alle forstået. derfor først app til iOS!!!
der kommer nok en dårlig efterligning til andriod før eller senere ...

0 0
Michael Knudsen 12-07-2011 20:51:28

Hold da kæft hvor dine kommenatere stinker....... Du er jo definitionen af apple fan boy!!!!!
Der er jo folk der mener iphone IKKE er det eneste ene inden for smartphones.....

0 0
Emil Brandhøj 12-07-2011 22:51:27

Firmaerne må jo mene iPhone er bedst, da alting altid kommer først til app store..
iPhone er bare førende på den front.

0 0
PiX 12-07-2011 12:11:14

er en langt bedre app end B.T., synes jeg. Det ser ud til at man skal downloade HELE avisen. (B.T.)

0 0
Brian Andersen 12-07-2011 10:10:38

Hvorfor skriver i ikke IPHONE i overskriften, når det KUN omhandler denne.. irriterende når i skriver det som om at ALLE kan få det.! uhhmff.

0 0
evilguy 12-07-2011 21:01:23

@Brian: Mobilsiden.dk rapporterer blot nyhederne, og når en applikation er udkommet til én bestemt platform, så bliver der også skrevet om det.
Hvis applikationen KUN var udkommet til Android eller Symbian, så var nyheden også være skrevet på samme måde.
Lige ledes så skriver Mobilsiden.dk også om både Nokia, HTC og Samsung telefonenr samt... wait for it... Apples telefoner.

0 0
14-07-2011 21:57:44

Og hvordan skulle det på nogen måde forhindre jer i at indikere i overskriften, hvilken platform nyheden er tiltænkt?

0 0
Søren D 12-07-2011 12:12:51

havde der nu stået BT klar med nyheds app til IPhone, havde en eller anden jo bare brokket sig over at Mobilsiden var ensporet og kun dækker IPhone - der står jo at den kommer til Android senere... Mobilsiden kan jo næppe gøres ansvarlig for at BT udsender deres app til Apple først.

0 0
DX 12-07-2011 10:34:41

Brian det handler for mobilsiden kun om at generere "klik" så pyt med om overskrifterne "snyder" læserne, det synes de er irelevant.

0 0