Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Call me retter op på Bubber og Chili-Klaus bommert

Call me retter op på Bubber og Chili-Klaus bommert

Det kostede 27.000 kroner til velgørende formål, da Bubber og Chili-Klaus dummede sig i søndagens udgave af ’Hvem vil være millionær?’. Call Me gør skaden god igen.

Det vakte stor ærgrelse da Bubber og Chili-Klaus i søndags dummede sig i Quizz-showet ’Hvem vil være millionær’. Gevinsten skulle gå ubeskåret til velgørende formål som Røde Kors og Rigshospitalets børne og unge-klinik, men manglende paratviden hos deltagerduoen kostede 27.000 kroner.

Spørgsmålet til 32.000 kroner som Bubber og Klaus kvalede med lød: ” Hvilket teleselskab står bag kampagnen 'Tal ordentligt'?”.

Et spørgsmål som de to quizzende ikke kunne svare på, hvilket programmet kvitterede med en sølle trøstepræmie på 5.000 kroner. Det rigtige svar var ’Call me’.
Teleselskabet var ikke sen til mandag morgen at ærgre sig på Bubber, Chili-Klaus’ og de gode sagers vegne, med følgende facebook-indslag:

»Vi er kede af det drenge - næste gang skal vi nok holde telefonen åben, så I lige kan give os et kald, hvis tvivlen skulle melde sig igen.«

Læs også: Nyt dansk mobilselskab satser på velgørenhed

Call me's status-opdatering i kølvandet på Bubbers og Chili-Klaus bommert.
Call me's status-opdatering i kølvandet på Bubbers og Chili-Klaus bommert.

I går pådrog Call me sig en del af skylden, og beklager at ’Tal ordentligt’-kampagnen og teleselskabet ikke er koblet tilstrækkeligt sammen. Derfor vil teleselskabet gøre skaden god igen med et rundhåndet tilbud om at dække de mistede 27.000 kroner.

Den gavmilde gestus er siden blev kvitteret med tusindvis af likes, delinger og kommentarer på Call Me’s Facebook-side.

En begejstring, som Bubber deler til BT.dk: ” Jeg synes, det er enormt stort af dem. Jeg er meget glad på Rigshospitalet og Røds Kors’ vegne, og jeg ved, at pengene faldet på et tørt sted«

Call Me’s ’Tal Ordentligt’-kampagne blev søsat i februar 2012 og fokuserer på at genskabe en god tone i Danmark. Dengang noterede analyse-instituttet Wilke at 77% af danskerne mente at tonen var skærpet og at de i særdeleshed oplevede det i trafikken, når de var ude og handle og på jobbet.

Se også: Tal Ordentligt vinder bronze til Call Me

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Frederik 20-03-2015 06:48:11

Er den ikke lidt for tyk? Tal ordentligt er en reklamekampagne fra Call Me og lur mig om spørgsmålet ikke er sponsoreret af Call Me også.

Og så svarer Bubber og CK forkert og på den måde er der bonuseksponering til Call Me for en meget billig skilling. Det er en smule uhæderligt gjort, men altså - Hr og Fru Danmark æder den jo nok.

2 6
N 20-03-2015 08:24:44

Tjah røde kors og børneklinikken er vel nok glade for de 32.000,- Kan ikke lige se problemet.

6 0

Om brug af cookies