Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Chromecast får Viaplay

Chromecast får Viaplay

Googles Chromecast får nu mere indhold, nemlig en Viaplay-app, så der er endnu mere tv på den lille pind

Op til premieren på den næste omgang af 24 Timer-serien har Viaplay annonceret, at de nu også er blandt de apps, der kan streames til Googles Chromecast.

Dette træder i kraft allerede i dag. så det er muligt at streame de film og serier, man gerne vil se fra Viaplay med det samme.

Læs også: Google Chromecast anmeldelse: nem og billig streaming til fjernsynet [TEST] 

”Vi er begejstrede for, at vi nu kan tilbyde Viaplay-indhold via Chromecast. Vores mission er at forbinde mennesker med den underholdning, som de sætter mest pris på, og Chromecast er et vigtigt skridt på vejen for at gøre Viaplay endnu mere tilgængeligt,” siger Rikard Steiber, Chief Digital Officer i MTG og CEO for Viaplay.

Viaplay kan streames via både iOS, Android og en Chrome-browser,

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Fantasifoster 07-05-2014 22:59:11

ViaPlay er den ultimativt dårligste streaming tjeneste! Jeg forstår ikke den stadig eksisterer.

2 2
TF 07-05-2014 23:12:49

Det må du da uddybe hvorfor du mener ?

0 0
07-05-2014 11:35:58

Når HBO nordic får taget sig sammen, så skal jeg sq også have den fætter :D

2 1
07-05-2014 13:26:05

Det ville være dejligt. Men når de ikke engang har lavet en app til Playstation, så har det desværre nok lange udsigter.

2 0
Michael A 07-05-2014 08:34:38

Super fedt! Men hvad med at få fixet problemet med Netflix først.
Det er endnu ikke lykkedes mig at få Netflix til at virke en eneste gang, og en frisk søgning på nettet viser at jeg langtfra er den eneste. Den viser bare den røde netflix skærm længe efterfulgt af en fejl (Der opstod en fejl ved afspilning af denne titel). Har flittigt prøvet flere af løsningsforslagene (router-opsætning, nulstilling af netflix konto + chromecast, osv.) men uden held.
Er det noget I har oplevet, eller kender en løsning på?

0 1
07-05-2014 11:28:45

Jeg har aldrig oplevet nogle problemer med afspilning af Netflix - heldigvis :-)

3 0
Jesper Jensen 07-05-2014 09:38:03

"(Der opstod en fejl ved afspilning af denne titel)" Den fejl har jeg kun set ved forsøg på at, afspille indhold fra den amerikanske Netflix

4 0
Alex 07-05-2014 09:36:44

jeg har intet problem med netflix, k

1 0
TF 06-05-2014 22:36:33

Så skal der vist købes sådan en fætter også :-)

0 0
Driton H 06-05-2014 16:50:14

Noget der har prøvet alternativer til Chromecast? Fx. EzCast. Der skulle være mange flere muligheder end hvad chromecast kan tilbyde.

1 0
Peter Frederiksen 06-05-2014 17:46:36

EZcast bygger på Miracast, som er det samme som er i nyere Smart TV har indbygget, forskellen på Chromecast og f.eks. Ez-Cast er, at Chromecast henter video streams direkte fra nettet, ens smartphone og tablet er i princippet en fjernbetjening, hvor EzCast får streamet Video fra Smartphone/Tablet, som bygger på Mirroring, dvs. det samme du ser på din Smartphone bliver gengivet på TVet, dog med forsinkelse.. http://goo.gl/l8sO5G

5 0
Driton H 06-05-2014 18:04:55

Tak for den præcise beskrivelse. Tænker dog hvis man kan leve med at en smartphone/tablet bruger strøm og ikke kan bruges til andet mens den streamer indhold til tv'et, så er det jo en meget god deal med en miracast dongle i stedet for chromecast. Men det self spørgsmål om præferencer. Fandt lige en sammenligning af de to typer tv-sticks på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=hodgChDwwk0

0 0
Peter Frederiksen 06-05-2014 20:57:06

Der kommer en ny generation af Android TV stick inden længe, som bygger på "Android TV by Google", som jeg har forstået både vil have Chromecast og mirrorcast, samt man kan installere Apps på sticket, hvor der er mulighed for at tilslutte Bluetooth Joypad, mus, tastatur og mere..
Dette TV fra Philips skulle være det første Android TV by Google (Dog med Philips UI)
http://goo.gl/52BqSw

2 0
Peter Frederiksen 06-05-2014 16:36:52

Yeeeeeeeeaaaaaaaarhhhhhhhhh!!!!!!!!

1 0