Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Dansk Android App har kæmpe succes

Dansk Android App har kæmpe succes

Den danske antivirus-app, MyAndroid protection, har stor popularitet udenfor lille Danmark.

Dansk Android applikation har kæmpe succes i Android Market. Firmaet bag, Mymobile security, har mere end 10 års erfaring fra forskellige PC og Internet sikkerhedsprodukter og -services.

Der er gjort meget ud af brugerfladen på den dansk designede applikation, hvilket skal være med til at adskille dem fra de øvrige antivirus-apps der findes i Android Market.

MyAndroid protection applikationen beskytter imod virus og malware, scanner apps og filer du downloader, laver backup af kontakter og kan modtage kommandoer via SMS, såsom at låse og lokalisere din Android telefon.

Mymobil security har også andre produkter på trapperne fortæller de til hjemmesiden appsandroid.dk. De vil inden længe lancerer MYAndroid TuneUp, MyAndroid Bodyguard og MYMobile Kids Protection.

Du kan downloade MyAndroid protection gratis i Android Market.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jim Flower 18-07-2011 20:25:48

Hvilke vira er det applikationen finder? Kan I nævne nogle aktuelle?

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 18:32:23

Top karakter 9/10 stjerner af Chef radaktoeren fra Android Magasinet

MYAndroid Protection blev for nogle måneder siden testet og omtalt over 4 sider i Android Magasinet og dommen var yderst positiv. Bl.a. kaldte Chef radaktoeren MYAndroid Protection for hans favorit app i hele AM

Her kan I downloade både testen og omtalen og laese hvad de skrev:

download.mymobilesecurity.com/pr ... rticle.pdf

reg, MYAndroid Protection

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 17:41:36

He alle, her er lige lidt facts om MYAndroid Protection og Android Market..........

Danske MYAndroid Protection får topkarakter af brugerne!

De forskellige versioner af MYAndroid Protection fra det danske firma http://www.mymobilesecurity.com der er lagt op på Android Market er nu alere på Android Market blevet hentet med ca 500.000 gange og mere end 3.000.000 gange hvis man tillaegger downloads fra andre sites. Brugeranmeldelserne er overvaeldende positive. Mere end 80% giver 4 eller 5 stjerner og over 60% af alle anmeldelser giver topkarakter 5 stjerner.................

Laes hele pressemeddelelsen ved at klikke på dette link:
www.mymobilesecurity.com/my-mobile-security/index/news-press

reg, MYAndroid Protection

0 0
Binegirl 17-07-2011 12:00:50

Jeg har haft det installeret, fik en gratis prøvetid med et magasin, egentlig var det mest for tyverisikringen, men kan ikke lige se fidusen når appsen forsvinder ved en hard reset ???

0 0
CerB 16-07-2011 20:46:11

I er altså for sjove. Der findes så mange anti virus programmer på market fordi folk er udvidende.

DET ER IKKE NØDVENDIGT !!!!!!!!!

uhh folk skriver det bedste anti virus program, puuh vuhuuu. De aner ikke hvad de snakker om. Hvordan kan de vide det virker, når der ikke findes virus på market som det skulle finde.

0 0
MYAndroid Protection 16-07-2011 20:34:24

Ikke kendte:
venligst gå til Android Market og soeg "Antivirus". Tror resultatet taler for sig selv. Vi har mere end 400.000 brugere alene via AM!

Anmeldelser:
mere end 70% af alle anmeldelser på AM er 4 eller 5 sterner. 5 Stjerner i mere end 50% af tilfaeldene, er det ikke gode anbefalinger?

Chefredaktoeren på Android Magasinet, Steen Joergensen kalder MYAndroid Poretction hans favorit app på hele AM, er han også en fusker som er det ord i ynder at bruge? I deres store test gav de os 9/10 stjerner, er dette ikke gode anmeldelser?

Jeres sprogbrug og påstander er er ioevrigt på kant med injurielovgivningen, men nevermind.

Som sagt MYSecurityCenter er IKKE shareholders i MYMobileSecurity, men der er sammenfald i interessnater og shareholders.

Vores produkt stinker langt vaek af fusk:
Det var da noget af en beskyldning, kan så mange brugere tage fejl, er de bare dumme eller er det bare dig der er et geni?

Vores facebook site:
Tjek hvad vores brugere skriver på vores facebook site, ahr vi også manipuleret den........i en pagt med Mark Z.

Ved snart ikke hvem der stinker her. Ej heller din/jeres motivation bag disse udbrud!

reg, MYAndroid Protection

0 0
Lowkey 18-07-2011 13:27:33

"Jeres sprogbrug og påstander er er ioevrigt på kant med injurielovgivningen, men nevermind."

HAHAHAHAHAHAHA

Kan vi få en admin til at bekræfte at dette virkeligt er en repræsentant for MYAndroid Protection og ikke bare tilfældig tosse der prøver at sætte dem i dårligt lys?

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 17:14:49

Dette er virkelig fra MYAndroid Protection og uden at gå mere i dybden med det, vil vi da fastholde at det er yderst uklaedeligt, at beskylde os for at vaere fuskere uden nogen form for dokumentation ioevrigt, og ja, det er på kant med injurielovgivningen, men nok om det herfra.

reg, MYAndroid Protection

0 0
18-07-2011 14:18:39

Der blev i hvert fald meget stille lige pludseligt. ;)

0 0
16-07-2011 21:16:57

Når nu du skriver "I", påtaler du så også mig? Det ville være rart med ét svar i stedet for at skyde med spredehagl og begynde at snakke om, at en internetdebat og det tilhørende sprogbrug skulle være på kant med injurielovgivningen (haha wtf - er det sådan I får hverver kunder?).

Når jeg søger på Antivirus på Market, så popper I op som nummer 9 på listen med den laveste rating af de 9 og med næstfærrest ratings. Jeres betalingsapp har fået to ratings. Desuden burde I måske overveje at droppe, at de 223 kr. er 40 % under udsalgspris. Det virker i hvert fald lidt som en joke.

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 17:07:23

Hermed et link som omtaler MYAndroid Pretection på android market og nogle facts:

1.
Går du på den danske Android Market og soeger "Antivirus" kommer vi op med 6 ud af de foerste 9 positioner, det er vel ret ok, eller?
https://market.android.com/details?id=com.mymobileprotection20&feature=search_result

2.
Mere emd 80% af brugerne giver os 4 eller 5 stjerner. Mere end 60% af brugerne giver os topkarakter 5/5 stjerner, det er vel egentlig ret godt, eller? Her et link til dokumentation heraf:
http://www.mymobilesecurity.com/my-mobile-security/index/news-press

reg, MYAndroid Protection

0 0
19-07-2011 10:11:05

1. Dit link henleder til jeres egen app og ikke en søgning på antivirus, der som jeg skrev, bringer jer ned som nummer 9.

2. Jaja, det er fint, men som beskrevet stadig lavere end alle de andre. Når I nu selv lægger så sindssygt meget i at have fået gode ratings og mange downloads, så må man jo blot konkludere, at det ikke er så godt igen.

0 0
CerB 16-07-2011 20:08:23

hjemmesider sider vel også lidt om histrorien.
Det er meget påfaldende at der på jeres side står dette.
Vil du vide mere om os

MYSecurityCenter Ltd.

Det er jo et og samme firma, lad være med at påstå andet når jeres hjemmeside er fuldstændig magen til hinanden, tekst og hele molevitten.

0 0
CerB 16-07-2011 20:01:01

af alle de åndsvage påstande der er i jeres indlæg er dette nok det dummeste.

Vi får fantastiske anmeldelser af brugerne på disse download sites.

Hvad fanden ved de om at finde vira og andet som ikke findes på market endnu ?

0 0
CerB 16-07-2011 19:57:15

alle de 3 millioner der har jeres produkt.

de finder nok ud af en dag at det intet er værd.
jeg ville være meget betænkelig når jeg ser at jeg kan tjene en masse nemme penge ved at anbefale jeres produkt til venner og bekendte.

det hele lugter af penge der skal tjenes på folks bekostning. Det kan vi ikke lide og det har intet med jante loven at gøre. Jeres produkt stinker bare langt væk af fusk

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 18:26:51

Hej CerB

Btw, hvorfor mener du ikke at vores produkt er noget vaerd. Det er vi da kede af at du mener. Vi nener nu nok det er noget vaerd.

reg, MYAndroid Protection

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 16:58:15

Vi skal her forsoege at vaere så objektive som muligt.

Beklageligt at vi skal svines til og beskyldes for fusk mm.

1.
Det er vel ok at tage penge for sit produkt, eller?

2.
Det er vel ok at have et affiliate program som partnere og kunder kan tjene penge på, eller?

3.
Ja vi har 35 mand på loenningslisten og ingen store amarikanske VC firmaer i ryggen.....endnu, med en masse penge så vi kan give produktet vaek til millioner af mennesker bare for at vente til det rigtige tidspunkt kommer hvor man alligevel lader produktet overgå fra gratis til PREMIUM, beklager, vi skal betale loenninger og vores ansatte regninger.

Men vi har lidt svaert ved at se hvordan det goer os til fuskere........

reg, MYAndroidProtection

0 0
MYAndroid Protection 16-07-2011 10:59:00

Hej, hermed kommer lidt mere info til vores tilsyneladende meget skeptiske landsmaend. Det er egentlig lidt bedroveligt at janteloven stadig i den grad håndhaeves, men pyt med det, sådan er det altså bare i Danmark når man stikker naesen lidt frem.

- Firmaet bag er ikke MYSecurityCenter, MYSecurityCenter er en af flere investorer
- Vi har rundet 3.000.000 brugere, vi får mere end 100.000 nye hver uge
- Vi er nummer 1 på en hel raekke downloadportaler, Nokias Ovi Store, Softonic og Android Market når du soeger på ”Antivirus”
- Vi er blevet kåret til bedste app på hele Android Market af Steen Joergensen fra Android Magasinet
- Vi fik Alt om Data ”Anbefaler” i en stor test af mobil Antivirus de havde fornyligt
- Vi får fantastiske anmeldelser af brugerne på disse download sites. Derudover får vi mere end 50 nye venner hver dag på vores facebook site og hved de siger om os kan I selv se her, mener det snakker for sig selv: http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/mymobileapps
- Vi er på hylderner i alle Telenor butikkerne som eneste antivirus app
- Vi er stoerste saelgende antivirus app i Sverige med ca 300 nye betalende kunder om dagen
- Vi er valgt af mere end 40 operatoerer verden over som den sikkerheds app de vil pushe til deres brugere
- Vores produkt er oversat til 14 sprog og vi yder til og med sopport på disse sprog også
- Vores produkt er også på dansk og der yders også dansk support
- Vores PREMIUM version koster 219 DKK om året og det er med gratis VIP support på toppen

Vi vil meget gerne udlodde en håndfuld fulde licenser til vores skeptiske danske venner, så kan I selv teste det. Bare lad os det vide på support@myandroidsecurity.com

Mvh, MYAndroid Protection

0 0
Lowkey 17-07-2011 13:35:48

Lige så snart folk nævner jantelov, så holder jeg øjeblikkeligt op med at tage dem seriøst.
Der er en forbandet ynkelig sutteklud som folk udelukkende bruger til at trøste sig selv, når de synes at verden går dem imod.
"De hader mig bare fordi jeg er så klog/flot/populær/whatever"

Jantelov i dag har langt mere at gøre med, at vi vil stemple os selv som ofre for alle andres misundelse, snarere end end at indrømme vores egne mangler.

0 0
16-07-2011 17:02:19

Jeg tror ikke janteloven spiller os et puds, men vores skepsis skyldes nok snarere, at I øjensynligt er ganske usynlige for de fleste danskere. Jeg betragter mig selv som superbruger af Android og har aldrig hørt om jer. Jeg har dog hørt om Lookout, der til sammenligning har 190.000 fans på Facebook.

Jeg under ethvert firma succes, hvis firmaet er i øjenhøjde med sine brugere og agerer som fair spiller på markedet. Jeg kan dog på ingen mådese hvorfor jeg skulle have specifik sympati for jer, blot fordi I øjensynligt er startet i Danmark. I har ikke hovedkvarter i Danmark og tilbyder ikke noget, der er specifikt dansk. Og så er 223 kr. en smule mere end jeg gider betale for en app.

0 0
MYAndroid Protection 18-07-2011 16:49:52

Vores produkt er på dansk det er vores VIP support også. Mig bekendt er de andre Android Antivirus apps ikke på dansk.

Hvad mener du er en fair pris for 12 måneders beskyttelse incl VIP support?

reg, MYAndroid Protection

0 0
19-07-2011 10:07:55

Jeg ville aldrig selv købe en antivirusapp, men med 12 måneders support er det fint at tage en del penge for den. 223 kr. er dog langt over normalen på Android Market, så et sted under 100 kr. er nok mere passende.

0 0
MYAndroid Protection 19-07-2011 10:59:35

Hej Flasher, tak for det KONSTRUKTIVE svar, det saetter vi pris på.

reg, MYAndroid Protection

0 0
Martin 14-07-2011 23:24:55

Hvis man læser lidt nærmere på deres hjemmeside, vil man opdage at det er mysecuritycenter.com som står bag app'en

Dansk Android antivirus med masser af succes
http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/android-apps-nyheder/291-dansk-android-antivirus-med-masser-af-succes.html#comments

Vi har haft http://www.MYSecurityCenter.com i nu små 10 år og har med stor succes fået oparbejdet mere end 15.000.000 brugere My_Android_protection_1og mere end


Ikke om jeg ville røre deres antivirus, kan huske testen af mysecuritycenter på spywarefri.dk hvor programmet (godt nok til PC) fik nul stjerner.

Testen er dog fjernet eftersom mysecuritycenter.com truede med en fogedsag, se link forneden.

Dansk antivirus-firma lukker munden på kritikere
http://comon.dk/nyheder/dansk-antivirus-firma-lukker-munden-pa-kritikere-1.374665.html

Så ikke om jeg ville røre deres software med en ildtang.

0 0
Bo Cramer 14-07-2011 11:33:47

30 Dage gratis, men der står ikke i artikkelen hvad det så koster efter de 30 dage og nej heller ikke på deres hjemme side MÆRKELIGT FIRMA MED KÆMPE SUCCES :-)

0 0
Jim Flower 13-07-2011 15:25:24

Hvad ER kæmpesucces? Kan vi ikke få nogle tal? Og kan vi ikke blive fri for wannabe-journalistiken i form af "udtaler x til x.dk" når x.dk er ejet af x. Mobilsiden gør det også med John G, og det er simpelthen så plat og amatøragtigt.

0 0
13-07-2011 16:25:58

Ja, ved ikke helt om man kan kalde den for en kæmpe succes, når vi ikke kender til den.

0 0
Sven A. 13-07-2011 12:35:07

Ja, den "skrabbede" udgave er gratis, men skal du have den udvidede udgave skal du betale licens. Så gratis for light udgave, men ikke Premium.

0 0
DX 13-07-2011 11:46:15

Nu er gratis ikke altid gratis

0 0