Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Dansk design er et millionhit på iPhone 4

Dansk design er et millionhit på iPhone 4

Et dansk designet tema til iPhone 4 er blevet et storhit på iPhone 4.

CarbonX HD (Foto: Thomas Thrane)
CarbonX HD (Foto: Thomas Thrane)
Foto: Thomas Thrane

Det danske tema CarbonX HD, designet af Thomas Thrane, hitter blandt iPhone 4-brugere verden over.

CarbonX HD er nu hentet mere end én million gange, fra Singapore over Italien til Californien, oplyser designeren i en pressemeddelelse.

Med det høje downloadtal er designet, der startede som et hyggeprojekt hjemme i Horsens, blandt verdens mest populære iPhone-temaer.

Temaet CarbonX giver mobilen nyt udseende i form af nye farver, ikoner og anden grafik.

CarbonX er udgivet på Cydia og kræver således, at der er udført et såkaldt "Jailbreak" på iPhone 4, før det kan installeret.

CarbonX HD (Foto: Thomas Thrane)
CarbonX HD (Foto: Thomas Thrane)
Foto: Thomas Thrane
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tommy 05-08-2011 12:31:41

Jeg har set en del themes ect men det er pudsigt som intet ligner carbon.

Er der ikke bare én der kan tage et billede af deres carbon-cykel og så lave et theme ud af det i stedet?

0 0
05-08-2011 13:27:40

Nu kan der jo også være forskelle i udseendet af carbon...På min arbejdsplads bruger vi også carbon, og det ligner da meget godt ovenstående screenshot...

0 0
BluezCat 05-08-2011 12:11:02

= en sand vinder.

Designet er flot udført, bare en skam det kun er til iPhans.

0 0
David 08-08-2011 13:05:50

Man behøver ikke være fanboy for at ville have en iPhone, det kan også være at man gerne vil have en telefon der virker, det kan man jo ikke få hos Nokia ;)

0 0
BluezCat 05-08-2011 12:10:59

= en sand vinder.

Designet er flot udført, bare en skam det kun er til iPhans.

0 0
Taaning 05-08-2011 10:19:37

- er som sex uden gummi: indtil man har prøvet det, ved man ikke hvad man snakker om.

0 0
Sven A. 05-08-2011 10:45:10

nemt at jailbreake?

problem med virus/malware efter jailbreak?

0 0
Taaning 05-08-2011 11:44:53

Det er MEGET nemt:

Man går ind på jailbreakme.com og følger instruktionerne på skærmen. Man lægger et program ind, der hedder Cydia, som i princippet er magen til AppStore. "Inde" i Cydia skal man så lægge de programmer, tweeks og andet ind man lyster så ens telefon bliver lige som man har lyst til.

Der er et utal indstillingsmuligheder, men det er langt fra alle programmer der virker, hvis man har opdateret til 4.3.4 og derover. Hvis man "kun" har 4.3.3 opdateringen, virker det meste.

Mht. virus og andet ulækkert, har jeg ikke oplevet det.

0 0
Rena 05-08-2011 11:13:22

Der kan komme Virus på iPhone selv om den ikke er jailbreak.

0 0
05-08-2011 09:33:30

Det ser sq lækkert ud :D Det var da værd at overveje jailbreak, hvis man havde en iPhone.

0 0
HrLaursen 05-08-2011 08:59:57

Jailbreak for at ændre tema? Go home iPodPhone.

0 0
David 08-08-2011 13:04:08

Jeg er rigtig glad for min iPhone, ja man burde kunne ændre tema, længere er den ikke.

0 0
Per 05-08-2011 11:57:46

Jalousi er en grim ting..
- Men det er jo godt du evt kan hygge dig med din Android phone som er fyldt med bugs ;) Så er der flere iPhones til os andre :)

0 0
PJ 09-08-2011 02:18:11

Han var jo netop ikke jaloux, men glad over at have en fri telefon som ikke skal brydes op for at man kan foretage de mindste ting.

0 0
Michael 05-08-2011 19:56:08

hvilke bugs snakker du om??

0 0
05-08-2011 10:28:24

+1 :-)

0 0