Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Danske Bank er klar med mobilbank til iPad

Danske Bank er klar med mobilbank til iPad

Danske Bank følger nu deres mobilbank-succes op med en iPad-applikation, der viser økonomien på en helt ny måde.

Danske Bank til iPad kan nu hentes via App Store.
Danske Bank til iPad kan nu hentes via App Store.

Landets mest roste mobilbank-platform er uden tvivl den fra Danske Bank, der bådes som mobilversion til Android og iPhone.

Nu er den naturlige opfølgning klar. En mobilbank-app til iPad.

Applikationen udnytter den store skærm fuldt ud, og giver en ny visuel måde, at se og bruge sin mobilbank på.

Danske Bank til iPad kan hentes gratis via App Store.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrikmand 05-12-2011 09:37:24

Jeg var selv ved at skifte bank af samme årsag. Men så kom Vestjysk Bank med en Android app, og det spiller bare.

Nu bliver jeg nok hængende.

Og som så mange andre her inde også har gjort opmærksom, så tilbyder bankerne i dag stort set samme ydelser til samme priser.

Hvis man har brug for mobilbank, skal man selvfølgelig vælge en bank, som tilbyder den løsning.

0 0
Tommyulbaek 04-12-2011 13:55:30

Jeg stod for at skifte bank, da jeg havde Amagerbanken. Af forskellig årsager var det ikke længere den rigtige bank for mig. Dansk Bank var oplagt fordi jeg hader nem-id og og de havde en mobilløsning jeg kunne anvende uden nem-id.

Det er klart, at man ikke skal acceptere en dårligere løsning, end den bank man kommer fra - man må forhandle!

For mig gjorde min skift til Danske Bank, at mine vilkår var de samme, men kummunikation var langt bedre. I det daglige er banken der hvor JEG er, nemlig på min iPad. I udviklingen af appen, har Danske Bank været meget interreseret i hvad vi kunder kunne tænke os. Via video-demonstrationer har man kunne stemme om de bedste løsninger osv.

Kort sagt, man kan sagtens skifte bank pga. af en iPad app. Bare husk at de skal give dig de samme kundevilkår, som i din gamle bank.

0 0
ihk 03-12-2011 23:27:59

til danske bank, da jeg er træt at Sparekassen ikke endnu har lavet en app...

0 0
Christian Carstensen 03-12-2011 16:21:46

Nogen der ved om de også er ved at lave en tablet version til android?

0 0
Lowkey 04-12-2011 16:37:11

Jeg tror ikke at Android tablets er udbredt nok endnu til at de gider at bruge tid på det, så vi skal nok ikke sætte næsen op efter den slags lige foreløbigt.

0 0
Henrik 03-12-2011 15:30:57

Jeg overvejer om man skulle skifte bank, så man kunne få netbank på mobilen/tableten.

Har desværre nordea, og deres svar på en app, er et skin, som så viser deres mobil web side.
Og du kan ikke alt der inde, men du skal lige bruge en ekstra kode for at kunne logge ind.

Og så ser man Danske Bank, og Jyske Bank, med rigtige apps.
Og nu har Danske Bank så også lavet en til tablets. (iPad til at starte med)

Der er virkelig nogle der kan se, at fremtiden er i små mobile enhedder, og en del nok vil gå over til det, da mange ikke bruger deres computer til andet end det de kan på en telefon/tablet

0 0
Rene 03-12-2011 16:50:51

Undskyld mig men LOL.
Håber du engang selv kan se hvor sjovt det er st du snakkede om at flytte bank fot at få en app.

0 0
Christian Carstensen 03-12-2011 20:56:43

For mig skal en bank bare passe på min penge. Har ikke brug for deres rådgivning så for mig ville det da være oplagt at flytte til en bank med bedre net/mobil bank serivces. Det er jo ikke alle som stadig render rundt med en bankbog og skal ind i en filial og hæve penge ;)

0 0
Gizmo 04-12-2011 10:17:50

En helt enig, nordea er håbløst bagude. Deres app er det meste ring i appStore. Danske bank, sydbank, jysk bank og alle andre små banker, alle gøre det bedre end dem. Og det værste er at de lære ikke deres fejl, bliver ved med at forsvare dem. Så deres kunder skal æde det skod løsning de leveret, hvilken er ret deprimerende i længde.

0 0
Gizmo 04-12-2011 10:27:12

Det er forkert af mig at kalde nordeas mobil bank for app, mobil web side med html wrapper er mere korrekt beskrivelse. Har lyst til at skift bank også, i det mindst åben en ny konto hos danske bank og flytter lønkonto og forbrugskonto derover, er ret misundelig over de kunder der har danske bank :)

0 0
Henrik 03-12-2011 17:08:29

Der er ikke den store forskeld på hvad banker tilbyder normale personer i dag.

Og hvis en god app kan gøre mig dagligdag bedder, så hvorfor ik'?

0 0