Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Danske iPhone 4-køberne får også et gratis cover

Danske iPhone 4-køberne får også et gratis cover

De danske købere af iPhone 4 får også mulighed for at få et gratis cover, ligesom amerikanerne.

Hvis du har købt dig et eksemplar af iPhone 4, får du samtidig et gratis plastik cover til mobilen.

Coveret skal sikre, at der ikke bliver problemer med signalet, grundet de meget omtalte antenneproblemer på iPhone 4. 

Selvom der i følge teleselskaberne i Danmark ikke er nogle problemer med signalet i iPhone 4, har Apple altså alligevel valgt at give kunderne mulighed for at få et gratis cover.

Der kan vælges mellem et cover fra Apple, eller ét fra en tredjeparts producent.

Samtidig får utilfredse kunder mulighed for at levere telefonen tilbage inden for 30 dage, hvis de ikke er tilfredse.

Få et cover

På en seddel, som de nye iPhone 4-ejere hos Telenor fik udleveret, står beskrevet, hvordan kunderne bestiller det gratis cover. 

Sådan gør du:
1. Download iPhone 4 applikationen "case program" fra App Store 
2. Åbn programmet på iPhone 4 og log ind med din konto til iTunes Store eller med Apple ID
3. Vælg bumper eller cover 


Læs også: 
Antenneproblemer med iPhone 4 løses med plastik cover 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rikke Møller 21-06-2011 09:43:06

Hej!
Jeg ønsker at få et af de gratis Bumpers/Case, men kan ikke hente det program i henviser til.
Kan i hjælpe mig ?
Venlig Hilsen Rikke

0 0
Carsten 21-06-2011 10:34:07

Kampagnen stoppede den 30. september sidste år, så du skal desværre op med tegnebogen. :)

0 0
Stefan 31-07-2010 10:18:59

Man køber en telefon til *mange penge* på grund af designet, og så skal man smide et gummi cover udenom for at den virker? Naaah. (Jeg er ligeglad med om det er gummi, metal, plastic eller noget andet, det duer bare ikke.)

0 0
Carsten 30-07-2010 21:03:56

http://www.apple.com/iphone/case-program/

0 0
BSG 30-07-2010 20:29:39

Jeg tror helt bestemt at jeg går hen og køber mig en af disse iPhones 4, fordi jeg vil have et af disse gratis Covers - sarkasme off.

0 0
Badman 30-07-2010 13:17:58

Mon ikke det har noget med denne fortrydelsesret at gøre, at telia sælger iphone og abonnement hver for sig? kan være det giver dem ret til at man forbliver bundet i 6 mdr hvis man ikke vil have sin tlf alligevel

0 0
Tralala 30-07-2010 13:30:25

#Badman

Din antagelse er helt rigtig, desværre tror mange at man også bare kan opsige sit abonnement hvis man ikke er tilfreds med sin telefon, hvilket desværre ikke er tilfældet. Du kan selfølgelig godt opsige dit abbonnement, men det kommer i så fald til at koste dig penge.

0 0
PalleA 30-07-2010 12:05:32

..et eller andet sted i USA? Bumper/case tilbudet er kun gældende til september hvilket i min optik tyder på at der arbejdes på en hardware/designmæssig ændring så det ikke sker i de telefoner som vil blive fremstillet fra engang i midten/sidst i september, således at telefoner som sælges fra sidst i oktober og frem ikke længere har problemet.

0 0
Tralala 30-07-2010 11:53:19

Problemet så vidt jeg ved er at selv om du aflevere telefonen, er det ikke ensbetydende med at du også kan opsige dit abbonnement.

Derudover bliver det et kæmpe problem at komme af med sin Rev00 iphone4 telefon engang når den skal sælges, hvis der kommer en ny version Rev01 som har fikset problemet.

Jeg tror vist jeg venter med at købe telefonen til engang når de har fikset problemet.

0 0
Peder Alipio Thurøe 30-07-2010 11:52:27

At folk vil give så mange penge for en telefon,der som de hved har en så ringe dækning,er mig uforståeligt,men det må jo være blærerøvs effekten der er større en fornuften!!Så velbekomme....

0 0
Brian Rosenkrantz 30-07-2010 09:43:13

Jeg må indrømme, at jeg bestemt ikke havde regnet med at problemet var så stort i DK. Men efter at have set Go' Morgen Danmarks udsendelse, så er jeg begyndt at tvivle på om jeg så overhovedet vil have en..

Er der nogen der ved, om man kan returnere den i DK og få pengene tilbage, på samme måde som Apple har sagt at man kan i f.eks. USA? - Her tænker jeg på om jeg kan åbne, tilslutte og teste, hvorefter jeg selvfølgelig vil returnere den, hvis der virkelig er problemer med signalet. Eller skal den være uåbnet?

0 0
May Frederiksen 30-07-2010 12:17:09

Hej Brian, som jeg skriver i artiklen, er der også i DK 30 dages fuld returret, hvis du er utilfreds med produktet.
Vh. May, mobilsiden.dk

0 0
Brian Rosenkrantz 30-07-2010 13:01:23

Flovt... Den linje havde jeg lige overset :(

Tak!

0 0
May Frederiksen 30-07-2010 14:09:52

Det kan ske for den bedste :)

0 0
30-07-2010 10:03:59

Den må bare ikke være ødelagt..... Har så sandelig selv tænkt mig at teste den først, og hvis der er problemer, ja, så må den retur....

Men jeg vil sgu se det med egne øjne først...

0 0
Thomas 30-07-2010 08:53:35

Hvad havde du forventet? Producenten kan ikke engang lave en telefon som virker uden den skal pakker ind i plastic. Design er telefonens største selling point, men nu skal den pakkes ind så den ikke kan ses. Kasper benyt dig af de 30 dages retur ret, og få dig en anden telefon som virker:-)

0 0
Onkel_Per 30-07-2010 08:49:30

"Selvom der i følge teleselskaberne i Danmark ikke er nogle problemer med signalet i iPhone 4, har Apple altså alligevel valgt at give kunderne mulighed for at få et gratis cover."

Det vil nok være smart at sige ja tak til det cover. I TV2 morgenTV viste man den nye iPhone4. Den mistede signalet i Tivoli midt i København!

0 0
30-07-2010 09:25:06

Findes der et link ? Det må jeg bare se...

0 0
30-07-2010 10:12:04

Okay nu har de klippet inde på tv2. Hvis den tv2beep redaktør taler sandt, så burde de danske teleselskaber der sælger Iphone4 fandme sagsøges. Der har pure nægtet at der var problemer, og så står der en gut der efter 7 timers test, kan fortælle om store forbindelses problemer...Fy for fanden til teleselskaberne.....

0 0
Henrik 30-07-2010 11:04:45

Det hedder, fy for fanden til Apple. Det er dem der har lavet en lorte-telefon, længere er den ikke.

At der så er tåber der stadig gerne vil betale 5000+ kr for skrald, må jo stå for folk egen regning.

0 0
kukkuk10 02-10-2010 19:42:30

Så synes jeg lige at man snakker pænt! Det "skrald" Du snakker om er mere værd end nogen mobil du nogensinde kommer til at eje mester! Jeg har lige brugt 5000 kroner på en iphone 4 og jeg eeeeeeeeelsker den. Der er ingen antenneproblemer nogen af de steder jeg har været endnu. Så hvis der er nogen der er en tåbe her så er det vist dig mester-jeg-ved-ikke-hvad-jeg-snakker-om.

0 0
Kasper Sverkel Rasmussen 30-07-2010 07:38:03

Så mangler vi bare at programmet rent faktisk bliver til at downloade i den Danske App Store :D

0 0