Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   De første i kø til den næste iPhone

De første i kø til den næste iPhone

Køen er allerede startet foran Apple Store på Fifth Avenue i New York. De venter på den næste iPhone.

Apple Store på Fifth Avenue i New York. (Foto: John G. Pedersen).
Apple Store på Fifth Avenue i New York. (Foto: John G. Pedersen).

Tirsdag forventes Apple at præsentere efterfølgeren til iPhone 5. Om det bliver iPhone 5S og/eller iPhone 5C får vi svaret på tirsdag aften klokken 19 dansk tid.

- Apple event tirsdag den 10. september 2013

Selvom produkterne endnu ikke er meldt ud fra Apple, holder det ikke Apple-fans tilbage, Ifølge Appleinsider.com har de første fire personer langt sig i kø foran Apple flagshipstore på Fifth Avenue i New York.

- Apple event i Kina den 11. september 2013

Det er Joe and Brian fra Brooklyn, der fredag var de første i køen.

De to friske lokale er parate til at vente foran butikken, indtil Apple har sendt telefonen på gaden, også selvom det første skulle ske den 20. september 2013.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Per Wadskjaer 09-09-2013 10:20:36

Jeg kan ikke lade være med at trække på simle båndet, når jeg tænker på alle de Iphone 5 ejere der ubetinget har givet deres kærlighed til Apple, selvom en Iphone 5 kun holder strøm i ca. 7-8 timer, ikke overholder EU direktiv om at alle mobiler skal kunne oplades med mini USB, Apple er tunge at danse med når det gælder garanti og for ikke tale om alle Apple's begrænsninger mht. synkronisering ect.
En smartphone der ikke er særlig smart :-)

0 0
Svend Ole Nielsen 13-09-2013 13:39:17

Det er jo pis'ligemeget med den standard. Alle telefoner leveres jo med en lader i kassen. Så er fidusen jo netop væk med det grønne aspekt i standarden. Desuden så var der jo også det problem med at standarden ikke understøtter de 2A som eksempelvis ipad skal bruge. Og så er man ligesom lige vidt. Med hensyn til batteri, så holder min gamle iphone 5 betydelig bedre batteritid end den HTC One jeg render rundt med nu. Til gengæld er IOS lettere kedeligt, begrænset mv. men det har selvf. også den fordel at telefonen virker hver gang. Oplever jævnligt at en app går ned på min Android fon.. Men jeg er måske bare heldig/uheldig.

0 0
Jan Christensen 10-09-2013 13:24:44

Har iphone 4 s som arbejdstelefon den holdte bedre strøm end min Samsung s2

0 0
Thomas Larsen 09-09-2013 15:25:12

Apple overholder EU-direktivet, og batteriet er faktisk ikke så ringe, de har godt nok også mindre display, men til gengæld har de også et langt mindre batteri.

Generelt vil du ikke se mange telefoner som holder strøm i længere tid uden eksterne batterier, eller hvis det er en telefon med ekstremt stort batteri, Motorola havde vist sådan en fætter.

0 0
TF 09-09-2013 14:11:04

Da jeg havde min iphone 5 skulle jeg kun lade den op ca vær anden dag, så jeg ved ikke hvor du har de 7-8 timer fra.

0 0
Allan 09-09-2013 14:27:48

Hver eneste gang nogen siger sin mening om det lorte Apple, skal Thomas F dømme og kalde en hater.
Tror du simpelthen at det afholder mig for at sige min mening og den eneste sandhed om det skrammel.
Og min iPhone som er meget tæt på at ryge i skraldespanden holder sgu heller ikke en skid strøm, så LUK nu Thomas F.

Bliver du betalt for evig og altid at sige godt om det pis?

0 0
TF 09-09-2013 20:27:13

Jeg troede du havde WP eller fandt du også for mange fejl og mangler og skiftede som jeg gjorde ?

Hvad problemer har du haft med apple siden du konstant sviner dem til ?

0 0
09-09-2013 23:24:17

Har du nu iPhone igen? Det er ikke 3 uger du havde solgt din 5'er.....

0 0
TF 10-09-2013 02:10:15

Jep har næsten lige fået en 4s igen igen og denne gang går der nok lidt før der skal skiftes igen :-) selvfølgelig alt efter hvad der sker den 10 og 11 ;-)

0 0
10-09-2013 07:53:36

Ok :-)

0 0
Allan 09-09-2013 20:35:16

Thomas F. hvis du hørte efter i timen, ville du vide at jeg har både samsung sgs4, lumia 800/925 og iPhone.
Jeg sviner ikke nogen til, men når et firma sælger telefoner til 5000+ som er så elendige, så siger jeg det som det.

0 0
TF 09-09-2013 22:08:47

Hvad kalder du så det konstant at kalde dem for lorte apple og skrammel uden at komme med en grund til det ?

Hvad er der elendigt ved iphone da ? Hvilke fejl har du oplevet ? Hvorfor har du en vis du hader iphone så meget ?

0 0
10-09-2013 12:34:49

Han skal vel ikke komme med nogen grund? Det er hans holdning og den har han vel ret til?

0 0
TF 10-09-2013 21:28:40

Derfor er det vel fair nok jeg spørger om det jeg gør når han konstant sviner Apple til og at han ikke svare er jo bare fordi han er en hatten der ingen grund til sit had har.

0 0
11-09-2013 15:15:23

Du ved på Ingen måder, hvorfor han vælger at skrive som han gør.

0 0
TF 11-09-2013 15:53:50

Efter at have læst hans konstante hadske beskeder i lang tid har jeg nok en ret god ide om hvorfor han skriver som han gør ;-) men det var jo netop også for at grave dybere i hans meninger og holdninger jeg stilte ham de spørgsmål og at han vælger ikke at svare og hans trussel i forrige debat siger mig at han bare er en trist lille hater der ikke skal tages seriøst.

0 0
TF 11-09-2013 01:09:15

Hatten = hater

0 0
Jan Christensen 10-09-2013 13:28:07

Næ men ville rart nok for evt kommendene køber til iphone at vide.

0 0
10-09-2013 20:35:56

De burde måske gå ud i en butik og lige med dem selv. I stedet for at læse hvad andre mener....

0 0
TF 09-09-2013 19:50:19

Allan der skal meget til før jeg kalder en en hater men du er nu et prima eksempel på en og nu må du ikke true mig igen vel ;-)

0 0
Allan 09-09-2013 12:48:21

Præcis Per. - har også sagt det tusinde gange før, iPhone er noget lort og Apple er et lorte firma.
Og det kommer aldrig til at ændre sig.

0 0
Christoffer_FM 10-09-2013 10:55:23

Okay, Allan. Ifølge dig er Apple "noget lort". Det er din mening, og ikke et altafgørende statement.
Hvorfor det sprogbrug? Det trækker diskussionen i en yderst negativ retning.

0 0
TF 09-09-2013 14:12:02

Så er allan vores allesammens lille hater tilbage :-)

0 0
Urbanus 09-09-2013 10:01:45

Okay, de har allerede lagt sig i kø til en telefon som ikke er præsenteret, de ikke ved hvordan er, hvordan ser ud eller hvornår kommer - udover rygter.

Og så bliver Apple-folk sure når man kalder dem hjernedøde lemminger eller en nyreligiøs sekt...
tsk tsk

0 0
TF 09-09-2013 14:16:06

Kald du bare de 4 hvad du vil men lad os andre være i fred og det er jo lige det folk ikke kan for vi skal alle sammen sættes i samme bås som de 4 her :-(

0 0