Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Desire Z og Desire HD opdateres

Desire Z og Desire HD opdateres

HTC har frigivet en opdatering til de to nyeste Desire-mobiler med efternavnet Z og HD, Der er dog ikke tale om en Gingerbread-opdatering, men blot en mindre tilretnings-update.

Tidligere i dag meldte en Mobilsiden.dk-bruger, at HTC Desire havde modtaget en opdatering. Men der er også godt nyt til ejere af en af de to nye medlemmer af Desire-familien, Desire Z og Desire HD.

HTC starter nemlig i dag udrulningen af en opdatering til de to modeller.

Det skriver HTC på deres Twitterprofil.

HTC skriver videre, at opdateringen indeholder en række fejlretninger, men understreger også, at der ikke er tale om en Android 2.3 Gingerbread-opdatering.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Steen 30-12-2010 16:17:48

Er der nogle af jer der har erfaring (og succes) med brug af HTC Desire Z sammen med Exchange 2010? Synkroniseringen virker ikke OTA på kalender og kontakter - det skal gøres via USB og det er temmelig uhensigtsmæssigt.

0 0
brian jensen 26-12-2010 16:26:57

hallo.
havde samme problem i sidste uge ang. min dhd gik kold. fandt en side der henviste til denne setting: Menu/settings/applications/development/now turn on Usb debugging. det skulle gøre den blev hurtigere, min blev det ihvertilfælde.

på denne side:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=755

er der ganske mange nyttige tips og trick, og forklaringer på div problemer.

håber ikke det gør noget jeg reklamere for andet forum!!!"

0 0
brian jensen 26-12-2010 16:27:58

det samme usb debug, virker nu også på desire, som jeg også har!!!

0 0
prp 26-12-2010 14:53:03

Kører perfekt, synes nu at min desire HD er blevet en smule hurtigere

0 0
Helle 25-12-2010 20:13:09

Hvis i har andre tips til min Htc desire hd tager jeg gerne imod. Det er min første smartphone, så er lidt ny på det her område.

Mangler bl.a. et nyt headset hvor man også kan tage telefonen, et som har en væsentlig bedre lyd end det der følger med, til max 500 kr.

Men som sagt, alle tips og tricks tages imod med kyshånd.

0 0
Naggie21 27-12-2010 21:29:20

Sennheiser MM50i/MM70i er et godt bud. Lyden skulle være ret ens i de to, forskellen er bare at 70'eren har play/pause og frem og tilbage. 50'eren har kun knappen til at løfte røret. MEN de er lavet til iPhone, så derfor ved jeg ikke om de ekstra knapper på 70'eren dur til Desire HD, men jeg ved at knappen til røret virker. MM70i har jeg set til lige omkring 500 i Danmark, mens MM50i er set til ca 350kr.

0 0
Dennis 25-12-2010 15:34:32

Jeg synes nu at min Desire Z er blevet langsommere efter opdateringen? Når jeg går ind i programmer/spil, og ISÆR på internettet køre og reagerer den langsommere nu... Kun mig ?
Og de har STADIG ikke fixet problemet med "æøå" er store bogstaver.... Grrr..

0 0
Helle 25-12-2010 12:27:28

Hvor finder man den opdatering(evt link)

Og hvordan får jeg den på min telefon, hvilke forbedringer vil det give min telefon.

0 0
Simon Milling 25-12-2010 12:47:52

På din telefon går du ind under Indstillinger > Om telefon -> Opdatering af systemsoftware, og trykker på Kontroller nu, så skulle den gerne dukke op.

Det er en god idé at sørge at telefonen er på Wifi inden du opdaterer, hvis du ikke har en datapakke.

0 0