Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Det koster Galaxy Nexus fra salgsstart

Det koster Galaxy Nexus fra salgsstart

Prisen på Galaxy Nexus er offentliggjort.

I november måned ligger Google og Samsungs nyeste smartphone klar til salg i Danmark.

Den vejledende pris uden abonnement bliver ifølge Samsung 4.400 kroner.

Galaxy Nexus bliver tilgængelig i to versioner med henholdsvis 16 og 32 GB indbygget hukommelse. Den udmeldte pris er baseret på udgaven med 16 GB hukommelse.

Den kommende Nexus-model har dual-core processor på 1,2 GHz, en Super AMOLED skærm på 4,65 tommer og den vejer 135 gram.

OpfølgningGalaxy Nexus kommer kun i discountversion i Danmark


Læs også:
- Her er Galaxy Nexus fra Google
- Specifikationerne på Galaxy Nexus 

Officiel præsentation af Galaxy Nexus

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

vigge 19-10-2011 10:15:26

Er det ikke lidt skuffende at prossoren ikke er hurtigere, vil den komme til at virke hurtigere end SGS II den har jo et andet chip sæt

0 0
Cebastian 19-10-2011 17:37:15

Du kan jo se nogle hands on på youtube. Og ics er ekstremt hurtigt og skarpt. Helt klart en forbedring over 2.3, og dermed sgs2, men så snart sgs2 får ics, så tror forskellen mindskes markant.

0 0
vigge 20-10-2011 22:27:12

Har været ved at kikke lidt video og artikler og virker da overbevisende men er nu tilbøjelig til at tro at forskellen på de 2 bliver minimal når først SGS II får opdateringen, for er vi ikke enige om at det kun er chip sættet der kan gøre en forskel. Ved man om det er ICS der gør kameraet så hurtig eller?

0 0
19-10-2011 10:27:22

Tror ikke at du skal bekymre dig om hastighed på denne mobil ;D ICS er vel mere eller mindre udviklet til denne :D

0 0
vigge 19-10-2011 11:37:27

Ja oki det lyder jo logisk nok.

0 0
Bjørn Clemensen 19-10-2011 10:25:10

Google og Samsung siger, at de har udviklet software og hardware sammen, med henblik på hinanden, så den burde komme til at virke (og være) hurtigere end SGS II..

0 0
Bjørn Clemensen 19-10-2011 10:09:45

Ved I hvem der kommer til at udbyde dette produkt fra starten af i Danmark? og evt. en udgivelsesdato??

0 0
kasper 19-10-2011 10:03:00

En skam at den ikke er lavet i glas og metal. Overvejer om jeg skal bytte min SGSII ud med den her, men er kommet lidt i tvivl.
Skærmen og ICS er godt nok et kæmpe plus, men havde håbet på metal frem for plastik :s
CM8 kommer nok til SGSII inden samsung fatter noget og så er det kun skærmen der trækker...

0 0
kelddaug 19-10-2011 20:30:56

Ellers må du have en MR Razr = alu osv.

0 0
kelddaug 19-10-2011 20:33:23

Sorry den var til Kasper, et hak oppe, den med Razr.!

0 0
Carsten 19-10-2011 10:27:10

Tror både drop test og forskellige radiosignaler taler for plastik. Bare se iPhone 4, den er ganske vist rigtig lækker at se på og røre ved. Men glasset på for og bagside er meget skrøbeligt.

0 0
Carsten 19-10-2011 10:00:46

Hvor tror i den kan købes så snart den lander i dk? Mangler et sted der sælger den uden abo.

SKAL have den asap!

0 0
19-10-2011 09:54:16

Den har hverken 1,5 GHz processor eller en skærm på 4,3 tommer.
Ret det lige, tak! :)
- ellers en konge mobil!

0 0
Mobilsiden.dk 19-10-2011 09:56:34

Sorry... Ups... :( Rettet - men tak :)

0 0