Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Det koster iPhone 4 hos Telia

Det koster iPhone 4 hos Telia

Som det første af teleselskaberne har Telia offentliggjort deres pris på iPhone 4.

Hos Telia kan iPhone 4 (16 GB) købes med en afdragsordning, der løber i 24 måneder.

I ordningen betales 199 kroner pr. måned i 24 måneder, samt 99 kroner kontant ved kassen i butikken. Det bringer prisen på produktet op på 4.875 kroner.

Derudover skal man tegne abonnementet iOn til 399 kroner om måneden i seks måneder, samt betale en oprettelse på 249 kroner, samt lidt administrations-omkostninger på 9,75 kroner per måned i seks måneder.

Dermed ender den samlede pris på 7.577 kroner, hvor en del af det naturligvis er abonnementet, der blandt andet indeholder 10GB datatrafik, gratis opkald til Telia-numre og fastnettelefoner, samt 300 minutter til andre teleselskaber og gratis SMS.

iPhone 4 forhandles også hos Telenor og 3.

Læs også:
 - Her sælges iPhone 4 fra fredag nat
 - iPhone 4 kommer til Danmark uden binding - se priserne

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

dannesbo 29-07-2010 23:10:56

Man kunne også bare vælge at købe den hos 3, hvor en 16GB koster kr. 4942 over 6 måneder, incl forbrug - som altid væsentlig billigere med deres iPhones end Telia

0 0
Solitude 29-07-2010 23:49:24

Faktisk står der i materialet som Telia sendte ud til deres forhandlere allerede fredag d. 16 at den SKAL sælges med iOn399 og SKAL sælges med mobilaftalen på 4875,- til nye kunder. Gamle kunder som f.eks. har flex eller express kan få lov til at forlænge deres nuværende abb. og skal så bare lige lægge mobilaftalen oveni.

Der er dem som stadig prøver at påvirke Telia til at ændre i denne praksis, og har forsøgt at fortælle dem at de skyder sig selv i foden. Men uden en ændring inden aftenens release så sker dette nok ikke.

Hvor røvrendt ville man ikke føle sig hvis telia vendte på en tallerken og begyndte at give tilskud til iphone4 alligevel?

0 0
Deniz Balbay 28-07-2010 08:46:51

Selvfølgelig kommer der andre løsninger end denne..
denne type aftale har Telia også på 3GS, og Desire, og de er jo ikke interesseret i at folk fravælger dem til fordel for Telenor eller 3..
Der står intet i artiklen om at dette er det eneste udspil, så forstår ikke denne lettere hysteriske reaktion på en artikel, der forøvrigt ikke er bekræftet nogle steder.

0 0
Tralala 28-07-2010 08:00:51

#JGC

personligt selv er jeg glad for at den nye iphone kommer i et prisleje hvor ikke alle kan være med, for så slipper jeg for at se alle andre med samme telefon som min. Og hvis du synes de stavnsbinder eller på anden vis tager røven på folk, så er der heldigvis den mulighed for ikke at købe den, du skaber dig som Jørgen er inde på som et barn, fordi du nu ikke længere har råd til den.

0 0
JGC 28-07-2010 09:31:44

Du forstår da at vende folks udtalelser til noget helt skævt.
1) Tillykke med at telefonen bliver så dyr, at du igen kan blive en 1-er. En som folk vil nikke anerkendende til. Det kan jeg forstå betyder meget for dig. Må dog skuffe dig. Rigtig mange unge mennesker køber telefonen uanset pris, bland andet pga. rygterne i denne artikel med lav udbetaling og lang bindingsperiode. Problemet er blot, at de kommer i gæld i 24 mdr. men blot har tlf. i 6-12 mdr.
2) Personligt kunne jeg aldrig finde på at købe iphone. Ikke pga. design, pris eller specifikationer, men pga. begrænsningerne. Jeg er til Android, og bliver der.
3)Min bekymring gik på unge mennesker og ikke mig selv. Derfor tuder jeg ikke.

0 0
JGC 27-07-2010 23:01:43

Der er sku da ingen der har en tlf. i 24 mdr.. Håbløst.

0 0
Jørgen E 27-07-2010 23:32:12

Måske ikke mange af de som er aktive på denne side, men ellers vil jeg faktisk mene at rigtig mange har en telefon i min. et par år og mere.
Når i læser indlæggene her på mobilsiden skal i huske, at det ikke er en repræsentativ del af befolkningen, hvad mobil angår, men typisk personer, hvis identitet er forbundet med deres telefon og derfor skal være det nyeste hele tiden.
Det er jo temmelig barnligt når man læser mange af indlæggene f.eks. her op til salget af iPhone 4 som trods alt KUN er en smartphone der i princippet kan erstattes af rigtig mange. For nogle lyder det som om det handler om liv og død om de nu får en bekræftelsesmail i dag, hvad prisen bliver, hvor den kan købes osv. Alt det kommer jo som lovet hele tiden, så få da et liv i mellemtiden og lad være med at piske en stemning op som udelukkende er skabt af jer selv.

0 0
JGC 28-07-2010 05:46:46

Har skam et liv. Takker for det unødvendige kompliment. . Men det er da håbløst at stavnsbinde unge mennesker i 24 mdr. når man ved at de fleste telefoner enten er udskiftede eller ødelagt inden et år..

0 0
ztyle 28-07-2010 01:42:29

Jeg vil så lige spørge, hvornår har du hørt om i Danmark at skulle betale fuld pris for en mobil, med 6 måneders binding, Selv min SE z800, som kostede 5995,- kr. uden abonnement skulle jeg stadig ikke af med et så ublu beløb, så jeg mener at dem der køber iPhone 4, hos Telia har enten for mange penge(i så fald kontakt mig jeg vil gerne ha' nogle af dem :P) eller de ikke tænker sig om før de binder sig til den salgs aftale.

0 0
Johnny Jensen 27-07-2010 15:26:37

Sjovt nok kan jeg ikke finde noget på deres hjemmeside.

0 0
Simon Milling 27-07-2010 16:08:25

Det er måske meget godt, at du ikke kan det...

0 0
ztyle 27-07-2010 13:35:45

De mener at man skal købe mobilen til fuld pris og samtidigt binde sig til et 400 kr. abonnement, dem der hopper på den, kan umuligt ha' sat sig ind i hvad det er de køber.

Personligt ville jeg aldrig binde mig til et abonnement hvis der ikke var en økonomisk fordel for mig.

Et tip hvis 3 laver samme nummer, så kan man købe mobilen uden abonnement og smide 3iDeal 399 på(som i øvrigt giver 20GB dataforbrug) og spare penge

0 0
Holm89 28-07-2010 11:26:31

Hey. rigtig godt forslag! Hvis manhar sat sig for at købe telefonen uden abo, kan det bedre betale sig at købe MI3G hos 3mobil. Der er ingen binding, ingen opkaldsafgift, 10GB data, 300 min tale, fri sms/mms og du ringer gratis til alle der har 3mobil! Har selv MI3G og spare ca. 50 kr pr mdr. på opkaldsafgift. der er iøv. ingen oprettelse på MI3G :P Sweet!

0 0
Carsten 27-07-2010 13:22:38

Det må være en aprilsnar, for det er da helt vildt langt ude hvis det er Telias eneste udspil til et iPhone 4 abonnement. Jeg havde personligt bestemt mig for at jeg ville ha' den med deres iOn til 6*599, men kan da se at jeg skal ud i noget 3 eller Telenor, FOR DET ER DA ET SKANDALØST UDSPIL, hvis det er det er den eneste mulighed hos Telia!!!

0 0
kjfhsf 27-07-2010 13:11:20

Hold kæft det er en sindssyg pris.

HTC Desire koster 3700 hos Telmore, inkl. 199 kr til forbrug pr md i 6 mdr. iPhone 4 er altså over dobbelt så dyr som Desire, som er HTC's topmodel med Android.

Det er godt nok vanvittigt. iPhone 4 er ikke en telefon til folk der elsker god teknologi, iPhone 4 er en telefon til folk som tager SMS-lån og kandiderer til luksusfælden.

0 0