Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Det nye Android Market har ramt Danmark

Det nye Android Market har ramt Danmark

Se her det opdaterede Android Market, som så småt ruller ud i Danmark netop nu.

Google annoncerede tilbage i midten af juli måned, at en ny version af Android Market er på vej ud til Android-smartphones verden over.

Mobilbrugerne i Danmark er nu langt om længe begyndt at opleve den nye udgave, som bliver tilgængelig på enheder med Android 2.2 eller nyere.

Som det fremgår af nedenstående billeder, som vi netop har taget af en Samsung Galaxy S II, så der er tale om en komplet designændring.

Google mener, at markedspladsen nu er blevet lettere at finde rundt i.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Morten Bowman 30-08-2011 17:04:47

Det går p.... langsomt!! Installer det endelig ikke

0 0
Daniel Thomsen 30-08-2011 16:38:09

Har endnu ikke fået det endnu til min Samsung Galaxy Gio. Hader ventetiden!!!

0 0
Rene 30-08-2011 15:56:44

Det ligner noget fra slut 90'erne derudover køre det rigtig dårlig.

Det her er godt nok noget lort.

0 0
Peter Frederiksen 24-08-2011 21:08:48

Og det er på dansk! selvom sceen shots er UK!

0 0
Hussam El-khawaga 24-08-2011 20:19:02

Og kan ikke se den nye markedet.

0 0
Michael 24-08-2011 15:37:50

Min HTC Sensation eller HTC Flyer har endnu ikke fået det endnu :(

0 0
Carsten Aagaard 24-08-2011 13:55:44

hold da op hvor tar Market lang tid om at starte op nu!! Det er blevet MEGET tungere at bruge - ikke ligefrem en forbedring. Men designet er der ikke noget at sætte en finger på! Ser lækkert ud! XP10

0 0
cecilie 24-08-2011 13:13:35

...har allerede fundet lidt info....

0 0
cecilie 24-08-2011 11:54:47

@lappydk
Kan man også gøre de der ting, du skriver med en Wildfire? Jeg har ikke prøvet at roote, hvor finder jeg nogle gode instruktioner for en nybegynder ud i "roderi"...??

Sætter pris på dit svar!

Cecilie

0 0
lappydk 24-08-2011 12:52:44

Hej Cecilie, måske, brug google til lige at finde lidt info.

Som jeg også skrev til Visky83, så brug noget tid på at sætte dig ind i det. Jeg har ingen erfaring med en wildfire, og har ikke brugt tid på at google om den, så jeg vil ikke kunne svare dig ærligt.

Du kan roote den med http://revolutionary.io/ men jeg kan ikke hjælpe dig mere end dertil.
sorry

0 0
Arne 24-08-2011 10:35:54

...det æder altså også lige 5 mb mere af (den sparsomme på desire) interne hukommelse - har været nødt til at slette alle opdatering til flash player og google mail for at kunne opdatere alle andre programmer ! :-(

0 0
lappydk 24-08-2011 10:56:17

Så se at få flashet din desire :-)
Efter at have kørt ca. 2 uger med den nye 2.3.3 opdatering fra HTC, rootede jeg min desire med http://revolutionary.io/ flashede den med hboot (bravo CM7 R2 - http://alpharev.nl/) og cyanogenmod 7.3, tog ca. 30 min.

Der findes et hav af guides til hvordan, har pt. 97mb fri til programmer, og har en masse af de pladsoptagende apps til at ligge (adobe air 17mb, adobe flash 12mb, twonky 11mb, viber 9mb, og ja.. marked 8mb osv.

Vejen til et lykkeligt liv med en HTC desire kan kun opnås via root :-) men så er jeg til gengæld også forfærdelig glad for den igen.

0 0
Arne 24-08-2011 20:15:23

Jeg har rooted min med unrevoked 3.0 for et halvt år siden - i første hug blev den ikke rootet ordentligt - men i andet lykkedes det - har ikke rigtigt turde binde an med at lægge anden rom på - men vil da tro at jeg også kan lægge cyanogenmod 7.3 på er dog ikke 100% sikker på hvilken hboot der er på, men har Flash ClockworkMod Recovery på - så jeg burde jo altid at kunne indlæse backup af rom hvis det fejler - vil nødigt "bricke" fonen :-)

0 0
Morten Bowman 24-08-2011 14:52:53

Så nemt er det heller ikke. Min er også S-OFF men er ikke ordentlig rooted. Har du SuperUser app'en på din mobil?
S-OFF betyder bare at HTC's sikkerhedstjek er deaktiveret og man derfor kan lægge rommmer på som ikke er signed. Men det behøver ikke betyde at den er rooted.
Du kan prøve at hente RootChecker og se hvad den siger ;-)
En af fordelene er at man får mere plads til apps. Du siger du har 97 mb fri til apps. Det lyder jo ikke af meget.

0 0
Visky83 24-08-2011 12:18:46

Hej igen lappydk,

Kan man roote HTC Legend og hvilke fordele vil det give? Jeg har nemlig næsten heller ikke mere ledig hukommelse på min mobil. Vil man kunne få de nyeste Android versioner til Legend ved en root? 2.3.3?

Se desuden mit tidligere spørgsmål til dig længere oppe:)

På forhånd tak

//Visky83

0 0
lappydk 24-08-2011 12:40:56

Ja, du kan roote en legend, alle android telefoner kan i pricippet rootes, det er bare ikke alle de har fundet ud af hvordan endnu.
hboot filen fra alpharev.nl kan jeg ikke helt finde ud af om der virker på en legen, det kommer vist an på hvilken hboot du har i forvejen.

Fordele og ulemper, kommer an på hvordan du bruger din telefon.

Jeg er meget nørd, og elsker at "lege" med min telefon, og det at jeg har rootet den, gør det nemmere for mig at bruge, jeg vil f.eks. gerne selv have lov til at bestemme hvilke programmer jeg vil have installeret.
Jeg ville gerne af med HTC sense, da jeg syntes det sløver telefonen.

Jeg har ingen erfaring med HTC legend, men hvis du prøver at skrive "Root HTC legend" på google, er jeg sikker på at der kommer et par hundrede manualer til hvordan du gør - men brug lige tiden på at læse hvad der står i dem.

Det er nemt at roote, men kræver at man har sat sig ind i det, hvis der sker fejl.

Hvis du kaster dig ud i det, så brug lige en time eller 2 på at læse lidt om de forskellige rommer.

0 0
Andreas 24-08-2011 10:23:15

Hentede den lækkede version, i kan se frem til det, det er sq godt:D

0 0
Joddler 24-08-2011 11:23:41

Jeg har også haft den siden den blev lækket, det er MEGET bedre :)

0 0
lappydk 24-08-2011 10:21:40

Har fået v. 3.1.3 ind på min desire (CM7.3) i dag, og en af de fede ting, er at man kan putte pinkode på betalingsapps på markedet.
Går ud fra at det er den samme version som generelt ruller ud?

0 0
Visky83 24-08-2011 10:51:38

Hej lappydk,
Jeg hentede for en måneds tid siden eller to en lækket version (har lige tjekket at der på min mobil står version 3.0.27). Jeg kan ikke finde indstillingen hvor man kan sætte pinkode på betalingsapps. Tror du først det er i en nyere version? Ellers må du gerne skrive hvordan man sætter det op:)

Generelt synes jeg det af og til virker en anelse langsommere end den gamle (oprindelige) version - måske det er fordi jeg hentede den lækkede version?

På forhånd tak.

0 0
Michael A 24-08-2011 09:58:37

Ja mon ikke for p.t. ser Android Market ud som det plejer på min Desire S. Hmmm...

0 0
David K 24-08-2011 09:51:03

Går udfra market opdatere sig selv eller hvordan har i fået det gjort? :)

0 0
Mobilsiden 24-08-2011 10:11:17

Market opdaterer sig selv

0 0