Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Dette var Steve Jobs største bedrift

Dette var Steve Jobs største bedrift

I sidste uge spurgte vi jer læsere hvad Steve Jobs største bedrift var. Her kan du se, hvad flertallet.

Her er resultatet af afstemningen (Foto: Mobilsiden.dk)
Her er resultatet af afstemningen (Foto: Mobilsiden.dk)

Steve Jobs var en iværksætter uden lige, med en utrolig innovativ tankegang. Derfor formåede han også flere gange, at finde på tekniske enheder der overraskede.

Brugerne på Mobilsiden.dk stemte dog, måske ikke overraskende, på Apples bud på en smartphone, som Steve Jobs allerstørste bedrift.

Næsten halvdelen af de mere end 1.500 brugere der har stemt, har placeret deres stemme på iPhonen.

Mest overraskende var, at iPod kom ind på en anden plads med mere end 20 procent af alle stemmerne, og iPad kun fik 5,76 procent.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

R.A. 12-10-2011 12:02:32

Synes helt klart at det er iPod der er den største bedrift. Apple blev jo først rigtig "verdenskendt" efter iPod, desuden var det også iPod der startede hele "i"-serien (iPod, iPhone, iPad osv.).
Det var jo også Apple der fik folk væk fra cdafspilleren til en mp3-enhed! Det er også ved iPod at de startede hele deres design serie ;)

0 0
Zeb 12-10-2011 12:45:27

iMac kom faktisk før iPod så vidt jeg ved :)

0 0
Bøndergaard 13-10-2011 09:08:16

Jeg vil give dig ret i at iPod'en var Steve Jobs største bedrift. Jeg er meget sikker på at hvis de ikke havde lavet iPod'en, så havde de aldrig kommet med en iPhone.
De solgte jo så mange iPods at det i et halvt årti var deres største indtægt. Det var en meget stor del af det der i dag har skabt Apple branded.

Jeg er ikke selv en Apple fan, men hatten af for de har virkeligt lavet nogle banebrydende opfindelser i løbet af de sidste 10 år.

0 0
Henrik B. Jensen 12-10-2011 10:28:47

Da vi er på en side der udelukkende omhandler telefoner og folks interesse er det samme, er det jo klart at iPhone vinder.. Spørger du på et forum for musikinteresserede ville det nok være iTunes eller iPod.. På et rigtig 'nørd'-forum vil det nok være noget helt fjerde!

0 0
Mobilsiden.dk 12-10-2011 10:31:53

Vi skriver også om tablets (med iPad's m.m.) og bærbare computere, så det kunne godt have resulteret i et andet resultat. Ligesom iTunes jo benyttes til at opdaterer iPhones med når det nyeste software er kommet.

0 0
Henrik B. Jensen 12-10-2011 10:29:22

Men at manden fandt på nogle revolutionerende produkter er ikke til diskussion! :)

0 0
Balano 12-10-2011 08:08:37

Var det ikke ham der var med til at udvikle det første grafiske UserInterface?

0 0
Philip 12-10-2011 14:37:13

Han "stjal" det fra xerox efter de modvilligt fremviste det til ham.

0 0
David K 12-10-2011 08:53:43

Ikke det første så vidt jeg husker, han tog udgangspunkt i et eksisterende.

0 0