Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Din iPhone kan snart fungere som Wi-Fi hotspot

Din iPhone kan snart fungere som Wi-Fi hotspot

Rygte: Måske får iPhone deling af data-forbindelsen via Wi-Fi.

Amerikanerne er ellevilde med at Apple endelig har lanceret en version af iPhone 4, der virker på teleselskabet Verizon Wireless’ netværk.

Verizon er nemlig kendt for at have bedre dækning end AT&T i USA, men firmaet bruger den mindre udbredte CDMA-teknologi. Det betyder blandt andet, at Verizon-versionen af iPhone 4 kun virker i omkring 40 lande verden rundt, og den understøtter ikke dataoverførsel og samtale på samme tid.

Vi danskere kunne egentlig være mere end ligeglade med annonceringen, hvis ikke lige det var for, at den nye mobil har en funktion, vi andre iPhone-ejere har længtes efter i længere tid.

Den kan nemlig indstilles til at dele 3G-forbindelsen med op til fem andre enheder via Wi-Fi. Pt. kan alle andre iPhones kun lokkes til at dele 3G-forbindelsen via Bluetooth og USB.

Det skriver TV 2 Beep.

Kommer til danske iPhones

Verizon-versionen af iPhone 4 kommer med iOS 4.2.5, og nu hører vi fra iPhoneclub.nl og iPhoneHellas.gr, at den kommende version 4.3 af iOS vil aktivere funktionen på alle iPhone-modeller.

Funktionen vil skulle godkendes af hvert enkelt teleselskab, så det kan være at du tvinges til at betale et gebyr for at kunne forvandle din iPhone til et Wi-Fi-hotspot.

Det er i dag allerede muligt at bruge iPhone 4 som Wi-Fi hotspot, men du skal i så fald hacke mobilen, så du kan installere tredjepartsapplikationer uden om Apples egen App Store.

Skrevet af: Jeppe Christensen
Artiklen er leveret af beep.tv2.dk

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren 18-01-2011 08:40:53

end aldrig. Sådan vælger jeg, at se på det.

0 0
David 13-01-2011 13:58:53

Hvor mange der kritisere Apple har rent faktisk prøvet at have en iPhone 4 som primær telefon, hvis I nu skal være helt ærlige.

Jeg elsker min iPhone 4, men jeg synes også at Android er super fed telefon, der er rigtigt mange ting ved Android jeg godt kunne tænke mig på min iPhone. Men jeg personligt vil helst have en iPhone, jeg siger ikke at den nødvendigvis er bedre for dig. Er det ok at jeg har det sådan?

Det undrer mig tit at så mange er nødt til at ytre sig negativt, og tit går efter Apple brugeren.

0 0
Henrik 14-01-2011 13:14:23

"Hvor mange der kritisere Apple har rent faktisk prøvet at have en iPhone 4 som primær telefon, hvis I nu skal være helt ærlige."

Mig. Har også haft en Desire. Har nu en N8 - bedste device jeg har haft, og jeg vil _ikke_ bytte tilbage med nogle af de andre.

"Jeg elsker min iPhone 4, men jeg synes også at Android er super fed telefon, der er rigtigt mange ting ved Android jeg godt kunne tænke mig på min iPhone. Men jeg personligt vil helst have en iPhone, jeg siger ikke at den nødvendigvis er bedre for dig. Er det ok at jeg har det sådan?"

Selvfølgelig.

"Det undrer mig tit at så mange er nødt til at ytre sig negativt, og tit går efter Apple brugeren."

Dem skal man heller ikke gå efter. Men nogle gange føler man lidt at folk lader sig rippe af Apple - og det er nok mange synes er lidt komisk. Men fred være med det.

0 0
14-01-2011 13:41:21

"Men nogle gange føler man lidt at folk lader sig rippe af Apple - og det er nok mange synes er lidt komisk."

Fantastisk citat :)

0 0
14-01-2011 11:29:24

@David jeg vil ikke betvivle at iPhone4 er en af de bedste mobiltelefoner pt., det vigtige i den sætning er "en af de bedste" og ikke den bedste af årsager som er beskrevet ovenfor af mange.

Grunden til at det nok ofte går ud over iPhone brugere er hele showet omkring Steve Jobs og Apple. Hver gang der kommer en ny iPhone(eller iPad) så ser du en flok(tilmed meget stor mange steder) hysteriske mennesker foran en Teliabutik der venter på at få deres iPhone4. Det er folk som for alt i verden skal være først og folk som er fuldkommen blinde overfor Telias ublu priser. Lignende mennesker findes der overalt i verden.

Dertil kommer iPhone brugere som stadigt ikke vil anerkende Android som værende et lige så godt, men alternativt produkt til iOS, bare fordi Android Market ikke er helt lige så stor som App store og bare fordi der er fire knapper på fronten af en android telefon ikke én.

Dertil kommer at i ovennævnte grupper findes størstedelen af det danske pressekorps, som sluger det hele råt og ukritisk.

Rimeligt skal det siges at jeg kender mange iPhone brugere som jeg ikke ville smide ind i ovennævnte kategorier, til dels fordi de ikke er journalister, til dels fordi de er yderst fornuftige personer.

0 0
David 14-01-2011 12:19:22

Et eller andet sted vil jeg hellere have glade iPhone brugere, der står i kø foran foretninger osv, det sgu da meget sødt. End jeg vil have mave sure Android brugere, som er nødt til at svine alle andre til, bare fordi de ikke har bekendt sig til Android guden ;)

Jeg synes tit at Android brugere opfører sig direkte grimt, hver eneste gang der er en artikel om Apple. Så kan vi vælge at ignorere det, eller komme med modargumenter og blive beskyldt for at være fanboys.. Dybest set er jeg intereseret i begge platforme, og ville ønske der kunne være en mere objektiv debat.

0 0
Tommy 20-01-2011 00:23:56

David, jeg kan godt forklare dig hvorfor så mange android-brugere hater på apple-brugere. Det er fankultur begge dele. Andriod er for nogle personer og iOS tiltaler nogle andre. Det der dog kan siges til andriod farvør er at der er rigtig mange mangler ved iOS. Jeg kan hive min gamle Nokia n95 frem fra skuffen og stadig nævne ting som den kan som fx iOS endnu ikke kan præstere. hot spot er en af dem, rigtig multitasking mv. mv., men Nokia bliver bare aldrig hipt som apple pga design, deres tidligere tiders dominans ect. På samme måde bliver TDC heller aldrig hipt - de forsøger ellers ret så kraftigt!

0 0
Karim 13-01-2011 19:38:53

Hvem går efter hos og symbian brugerne? :D

0 0
chris 13-01-2011 12:16:21

IOS og Android, det er meget godt altsammen.
Der er ingen tvivl om, at hvis du skal have den bedste smartphone. Med den højeste funktionalitet. Med de fleste features "out of the box". Med den bedste byggekvalitet.
Så skal du have en Nokia med Symbian 3. Alle andre er kopivarer.

Muhaha!!

0 0
Jakob Schytz 12-01-2011 23:59:02

Se på billedet:
http://walyou.com/wp-content/uploads/2010/11/phone-war-view.jpg
Det giver egentlig et meget godt billede, synes jeg, hvordan landet ligger indenfor smartphones.
Mener selv at her i Danmark kan Blackberry til dels byttes ud med Nokia.

0 0
Benjamin Jensen 13-01-2011 13:41:41

hahaha! Den var sgu meget god. Meget retvisende.

0 0
Jonas_a 12-01-2011 18:46:08

I må altså passe på og ikke at få trusselsbreve..det er farlig tider.. ;)

0 0
David 13-01-2011 13:53:53

Jeps.. vi er gale os Apple brugere.. :O

0 0
Benjamin Jensen 12-01-2011 14:18:01

Jeg har nu altid anset mig selv som nørd. Jeg har været computerbruger siden 1984, og jeg har også arbejdet med DOS i meget lang tid. DOS er ikke simpelt - jeg vil sandsynligvis ikke kunne arbejde i det i dag. Det er kun til husbehov når det er nødvendigt. :)

Jeg synes du griber tingene forkert an, når du siger, at Iphone ikke er for nørder.

At lave tingene intuitivt er ikke nødvendigvis det samme som at det ikke er godt for nørder. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor udviklerne ikke gør det en smule mere enkelt. Jeg har f.eks. stadig ikke forståelse for, hvorfor der skal være 4 knapper på en Android telefon.

Jeg kom fra en HTC HD2 med windows mobile 6.5, og hvis der er noget der IKKE er intuitivt, så er det vist wm 6.5. Man skal ind i 6-7 undermenuer for at få lavet ændringer, og så ligger de ikke de steder man umiddelbart ville tro de lå. Desværre synes jeg Android har arvet lidt for mange af wm 6.5 skæverter.

0 0
12-01-2011 15:52:31

Nu blander du WP6.5 og Android sammen, det er ikke det samme. Android er altså rimeligt simpelt at bruge og hvis du er interesseret i at kunne tilpasse din mobil mere end du kan på en iPhone, så tror jeg Android(med forbehold for diverse UI'er er forskellige) er noget af det mest simple.

Du får det til at lyde som om det er et mål i sig selv at have så få knapper på en telefon som muligt. Hvis du bliver blæst om kuld af fire knapper, så hold dig langt fra fx biler de har typisk mange flere knapper. Jeg bruger selv de fire "Androidknapper" dagligt og anser dem ikke for at være overflødige.

0 0
Benjamin Jensen 12-01-2011 13:55:25

Vel var det nok Xerox der mener at have opfundet det, men problemet er, at det aldrig har været udbredt.

Jeg husker tydeligt mine folkeskoledage, hvor vi sad med Macintosh maskiner, hvor pc'en stadig kørte med DOS, som krævede en ingeniør eksamen for at finde ud af. Der er desværre nok en del brugere herinde på mobildebat der ikke kan finde ud af det.

Før nogen flamer mig for hvem der opfinder hvad, så skulle man måske kigge på android selv? Det er jo heller ikke opfundet af Google. De har bare købt rettighederne af en innovativ person.

Jeg er bestemt ikke Apple fanboy, men sådan skal det jo udelades, når man synes de har lavet enkelte gode produkter. Jeg kunne f.eks. aldrig finde på at købe en Mac eller for den sags skyld en Ipod.

Jeg var også selv mere til Android pga. dens opensource tilgang, men da min kone fik en Iphone 4, må jeg sige, at jeg var solgt. Det er rart for en gangs skyld at have en telefon der bare virker hver dag, og som man ikke skal sidde og rive sig i håret over. Jeg mener stadig at Android er i beta i forhold til iOS.

0 0
Shawn S. Ø 13-01-2011 09:38:21

Du skriver "Vel var det nok Xerox der mener at have opfundet det" og igen må jeg hellere åbne dine øjne lidt for realiteterne. "Lisa OS" Apples første styresystem er baseret på og kopieret fra bla. Xerox Alto. Hvilket gjorde at Apple var nød til at sælge aktier til en billig pris til Xerox.

Så det handler ikke om at Xerox mener at have opfundet det. Det er fakta som Jobs selv har bekræftet senere.

0 0
Shawn S. Ø 12-01-2011 17:59:53

Det er fint nok du kommer med en masse fakta omkring Windows og Apple men de holder ikke rigtigt mange af dem. Der er ca et års forskel på Windows og den første Mac. Så dit nyeste udsagn holder heller ikke.

Og din holdning om at Android er i beta er du jo så velkommen til at have men så må iPhone jo være en Alfa udgave ;)

0 0
Benjamin Jensen 12-01-2011 23:34:07

Få lige styr på dine fakta selv du.

Helt op til Windows 3.0, kørte windows i DOS. Det eneste windows 1.0 (som udkom 2 år efter den første Apple), kunne var at køre flere DOS programmer på samme tid. Den første rigtige windows var som sagt 3.0 som udkom i 1990. Den første Apple med grafisk brugerflade kom i 1983, men den mest kendte Macintosh kom i 1984.

Jeg er altså så gammel, så jeg kan godt huske at der også var krig mellem IBM og Apple dengang.

Jeg har dog aldrig selv ejet en Apple computer, da jeg følte der ikke var nok muligheder i dem. Men det er stadig den mest brugte i den grafiske branche pga WYSIWYG

0 0
Shawn S. Ø 13-01-2011 09:00:36

Kære Benjamin lad mig lige udvide din horisont en smule. Du har helt ret i at den første Mac kom i 1984 men så hopper kæden også af. Den første Windows kom nemlig i 1985 mindre end et år efter Mac'en. Faktisk kom der en preversion ud af Windows allerede i 1983, dog var det først med 1.01 versionen at der kom "pull down" menuer og fungerede lige den tidlige Mac. Windows 1.01 udkom også i 1985 ;)

0 0
Benjamin Jensen 13-01-2011 13:54:12

Den først mac kom i 1983, og den første windows version i 1985 (windows 1.0). Men hvis du prøver at læse hvad jeg skriver, så kan windows 1.0 ikke betegnes som en computer med en grafisk brugerflade, da det bare var flere dos programmer der kørte på samme tid. Det har bestemt ikke noget at gøre med en grafisk brugerflade.

Det er altså hele 2 år efter, at MS prøvede at komme med noget der lignede en grafisk brugerflade. Det var det hele diskussionen gik på!

Så nu håber jeg at DU har fået udvidet din horisont.

Det er meget muligt at nogle udviklingsarbejdere hos Xerox har "opfundet". Det er mere eller mindre kendt, MEN - hvis vi igen skal smide den over til Android, så har google jo heller ikke opfundet det, selvom 99,9% vil sige de har det.

Nej, det er jo baseret på linux, og kan derfor ikke kaldes et selvstændigt OS. Det er jo nærmest en distribution af Linux, hvis man skal være lidt fræk. En distribution som endda blev opkøbt af Google i 2005.

0 0
enoC 12-01-2011 18:55:27

Funktionsmæssigt kan vi nok godt blive enige om at iPhone er bagud i forhold til Android-mobiler. Men kan vi ikke samtidigt blive enige om at det som iPhonen så kan, det gør den godt?

;)

0 0
Shawn S. Ø 13-01-2011 09:24:19

Jeg er helt enig i at iPhonen er en god mobil ingen tvivl om det. Og det samme syntes jeg om Android mobilerne. Hvad der er bedst må bero på en Subjektiv vudering. Jeg har personligt valgt en HTC fordi dens kvaliteter tiltaler mig. Længere er den ikke.

0 0
Thomas Hansen 12-01-2011 14:06:58

Og lige en anden ting, DOS er/var nu ganske simpelt.

0 0
Thomas Hansen 12-01-2011 14:05:49

Jamen det er så forskellen på en Android bruger og en Iphone bruger.

En Android bruger er en der interessere sig for teknik, og elsker at udforske mulighederne (læs: nørder) hvorimod Iphone brugerne skal have noget der er simpelt at bruge og sjælent skaber problemer, og ser godt ud.

Det er da bare godt der er noget til begger parter.

0 0
12-01-2011 23:19:59

Hvad så med de nørder der udvikler til iOS?

Jeg har haft alle iPhone modellerne (bortset fra den første) og det skyldes udelukkende at jeg er Mac bruger. Det fungerer vildt godt sammen!

Android telefoner er også vildt lækre, men jeg kan godt lide at tingene passer sammen ;)

Android -> PC
iPhone -> Mac

0 0
Jesper 13-01-2011 09:43:17

Det er så lidt noget vrøvl, det der!
I mine øjne er Android OS uafhængigt, idet du kan opdatere din Android OTA (Ihvertfald HTC!)
Dermed er du helt uafhængig af en computer.
Musikken siger du? Jamen, den streamer du da fra TDC Play eller lignende?

Hvor er iOS i denne sammenhæng. De øffer så meget om streaming, men gør ikke noget ved det!
Primitive smartphones til primitive brugere!
Fair nok, at man ikke har lyst til at rode så meget med sin smartphone, men det er altså heller ikke nødvendigt på en Android.
Den er fuldt ud lige så nem, at sætte op, som en iPhony! (Har begge dele!)

0 0
12-01-2011 13:42:25

Er jeg den eneste der ikke kan se hvad i alverden man skal bruge muligheden for at oprette et Wi Fi hotspot fra telefonen til? Normale mennesker har da bredbånd via kobbernettet eller fibernettet? Når man er på farten har man alligevel kun sin mobil og laptop med - og dem kan man nemt forbinde via USB eller Bluetooth.

0 0
Lecter 12-01-2011 22:58:14

Så er jeg åbenbart unormal :)

Spild af penge at have mere end en forbindese til internettet, hvis der ikke er flere i husstanded som skal bruge det.

0 0
Jakob Schytz 12-01-2011 23:53:13

Bruger den f.eks. på skolen, hvis netværket er nede igen.
Eller når jeg sidder i bussen på vej til sommerhus, så kører jeg henover mobilen. Det er alligevel rart ikke at skulle finde sit kabel frem.

Det er sådan en ting man ikke tror man har brug for indtil man bruger det. Også kan man ikke undvære det.

0 0
12-01-2011 23:15:32

Det er nok i virkeligheden mig der er unormal så :P

Jeg har både en bredbåndsforbindelse og et iPhone abonnement med 20gb inkluderet data. Men bredbånd er en nødvendighed for mig da jeg gerne vil have en fast IP adresse, hvilket mig bekendt ikke lader sig gøre via mobilt bredbånd. Desuden vil jeg helst ikke have begrænsning på hvor meget jeg må bruge mit internet.

Desuden er jeg egentlig kommet på bedre tanker nu hvor jeg har vendt idéen om wifi tethering lidt inde i mit hoved. Det er jo faktisk ganske smart hvis man fx tager sin ps3 med i sommerhus. Så kan man dele telefonens forbindelse med maskinen og spille online (hvis man ellers er tæt nok på en 3g maste). Så er wifi tethering pludselig meget smart.

0 0
Thomas Hansen 12-01-2011 14:00:42

Kan godt se hvad du mener, og jeg kan jo kun udtale mig om mine egne erfaringer.

USB er træls da du så skal have kabel imellem telefon og PC/MAC.

Bluetooth synes jeg virker langsommere end WIFI.

Fælles for både USB og Bluetooth løsninger er at du ofte er nødt til at installere software på din computer for at få det til at virker, hvorimod Wifi virker som et ganske alm. trådløst netværk, hvor andre end dig selv kan koble op til, da den også understøtter mere end 1 opkoblung ad gangen.

0 0
Henrik 12-01-2011 13:07:56

Jamen, tillykke til iPhone ejerne. Det var også på tide :-)

Hilsen,

En hyppig forbruger af Joikuspot WIFI hotspot app til Symbian.

0 0
Benjamin Jensen 12-01-2011 12:41:04

Tjah, Apple har vel opfundet Windows. Uden Apple sad vi stadig med et tosset DOS system. Apple har vel også opfundet musen?

Iphone er til for de mennesker der gerne vil have en masse funktionalitet med over 300.000 og ikke vil nøjes med 80.000. Dem der gerne vil apps først vælger en Iphone, da stort set alle apps kommer først til Iphone.

Desuden vælger folk vel Iphone for at få noget der virker hver gang, så man ikke skal sidde og blive irriteret over at den sender beskeder til forkerte personer, eller 3. parts programmer der crasher for et godt ord.

0 0
Jesper 13-01-2011 09:37:30

...ja, tydligvis ikke dig! Opfinderen af musen hedder Douglas Engelbart, som også opfandt forgængeren for den grafiske brugerflade.
Men som sædvanlig skal Steve Flobs have æren for andres arbejde!
Ulækkert og usmageligt, hvis du spørger mig!

Iøvrigt: Hvad fa'n betyder det om du har 300.000 apps eller 200.000 apps? Bruger du da allesammen?

Gavnor!

0 0
Zeb 12-01-2011 13:17:10

Som allerede er nævnt opfandt Apple hverken windows-lign GUI eller musen.

Og den med apps holder heller ikke. Android har nu over 200.000 apps, og jeg mener i øvrigt at have læst at rigtig mange med iPhone slet ikke installerer apps, fordi de ikke fatter et hak af at udnytte telefonens muligheder og kun køber den som statussymbol og fordi der er et æble på.

Hvis apple lavede en af de der pensionist mobiler med store taster, der kun kunne sms'e og ringe så ville de sikkert stadig kunne sælge en god portion af dem på deres logo alene.

0 0
enoC 12-01-2011 13:39:20

Du har da tydeligvist ikke haft en iPhone som din faste mobil!
Hvorfor er det, at hver gang Apple kommer med noget, så er der altid Android-fans, der skal kommentere på noget omkring iPhonen som de ikke ved noget som helst om?
Det virker bare så irriterende dumt....

0 0
gielsgaard 12-01-2011 17:00:27

Du har så evigt ret mht Android folket,de er der med det samme at Mobilsiden tillader sig at skrive om Apple produkter,men hvad skal jeg med Hot spot? har da 3G i den bærbare.

0 0
Shawn S. Ø 13-01-2011 09:27:15

Der er vist ikke stor forskel på Android og Apple folket ;)

Rigtigt mange mennesker kan faktisk spare penge ved at bruge mobilen som hotspot. Jeg bruger ikke længere mit 3G i den bærbare og spare derved en del penge. ;)

0 0
Zeb 12-01-2011 15:53:43

Beklager hvis du føler jeg sviner iPhone til enoC men forklar mig venligst hvad der er så stødende? Jeg pointerer blot at Android har langt flere apps end de 80.000 Benjamin påstod, samt at mange der ejer en iPhone (Ikke alle naturligvis!) først og fremmest har den som status symbol, og egentligt ikke udnytter telefonens muligheder. Faktisk er det vel mere en ros til telefonen og en kritik af brugerne, så hvad du er sur over forstår jeg ikke.
Hvis du er en af dem der bruger apps - godt for dig! Hvis du er en af dem, der kun har den for at være med på moden, og kun bruger den til ring og sms, så er det godt nok mange penge du har brugt på din telefon...

0 0
enoC 12-01-2011 17:13:09

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at se hvor du har det, med at mange køber iPhones pga. status fra.
Jeg har en del venner og kolleger med iPhone, og alle bruger apps. Det er selvfølgelig ikke en generalisering, men jeg vil bare gerne se hvor du har det fra? For jeg kan ikke lige få det til at hænge sammen...

Det er da stødende at du får Apple-brugere til at fremstår som nogle halvhjerner som kun tænker i logo og signalværdi...

0 0
12-01-2011 14:21:09

Lad os holde os til artiklen, WIFI-hotspot er en nyhed på iPhone, men noget Android og Symbian brugere har haft adgang til i en del tid. Det håber jeg vi kan blive enige.

Apple har gjort mange gode ting så som at sætte ordentligt gang i smartphonesene, men der er langt i mellem deres egentlige store opfindelser.

0 0
enoC 12-01-2011 17:03:43

Ja. Det kan vi godt blive enige om. IMO skulle Apple have haft det med i iOS 4.0. Men det er da godt at det endeligt kommer.

Jeps. Apple er som sådan ikke med på beatet, men når de så endeligt laver noget, så fungere det osse. Der er ikke noget halvt lavet.

0 0
Henrik 12-01-2011 13:06:35

Forkert. Det var Xerox der lavede den første mus og den første grafiske UI med mus.

Dernæst var det Digital Research der lavede GEM, som faktisk var klar inden den første Mac. Desuden er en stor del af det oprindelige MacOS taget direkte fra GEM. Apple påstod det modsatte tilbage i 1986, da de sagsøgte Atari for at have GEM på deres maskiner. Apple tabte selvfølgelig sagen.

0 0
12-01-2011 13:16:44

Tak til Henrik, så fik vi det på plads, men hvad har Apple så opfundet?

Og til Benjamin du bør læse mobilsiden lidt oftere for du er ikke særligt godt opdateret http://www.mobilsiden.dk/nyheder/200000-apps-i-android-marked,lid.13899/ Det er ikke ligeså mange som i Appstore, men nu er appstore også lidt ældre.

Og dertil kommer at du kan installere programmer uden om Android Marked, hvilket giver et ukendt antal uofficielle apps. Det er noget visse apple fanboys og landets medier har svært ved at indse.

0 0
Thomas Hansen 12-01-2011 12:46:50

Var der nogen sagde Apple FANBOY HAHAHA

Ja menneskeheden eksisterede nok ikke mere hvis det ikke havde været for Apple.

Uha da da.

0 0
David 13-01-2011 13:49:31

Der er da ingen tvivl om, at Apple har bidraget til udviklingen, det samme har Microsoft, google, novell, ibm og mange andre.

0 0
BSG 12-01-2011 12:13:22

iPhone er for simple mennesker - ikke for mennesker der vil have en smartphone med masser af funktioner :o)

0 0
David 13-01-2011 13:00:12

Tja.. jeg bruger min iphone til:

email, msn, spil, noter, video/lyd streaming, kamera, videoredigering, webbrowsing, vejr, togafgange, ipod, læsning af dokumenter, exchange synkronisering, ebooks, mobilbank, gps, løberuter, ordbog, tvguide, radio.......

Hvis jeg havde en Android ville jeg bruge den til det samme..

Men jeg er jo også bare et simpelt menneske.

0 0
Martin 12-01-2011 10:39:45

Det undrer mig at det ikke allerede er til iphone. Det har været i årevis til Symbian, og Android har det også.

0 0
Søren Due 13-01-2011 15:14:51

Wifi hotspot til Iphone har været tilgængeligt for iphone-brugere som tredjeparts-app i længere tid end det har for Android og Symbian OS brugere. At Apple nu vælger at implementere det officielt i deres OS, er simpelthen fordi det virker upåklageligt blandt jailbreak folket, og det har de bemærket.
Det skal nævnes at mange af de funktioner der bliver implementeret fra Apples side, er ting du har kunne gøre blandt Jailbreak folket i lang tid inden. Sådan har det været i årevis.
Men ja det ikke alle der orker at rode med sådan noget.

0 0
12-01-2011 10:59:59

Kommer det som en overraskelse for Apple har, udover en ny brugerflade, ikke opfundet voldsomt meget.

Men lur mig om ikke der kommer en masse Apple fans og praler med at Steve Jobs har opfundet WiFi hot-spots.

0 0
David 13-01-2011 12:57:01

Hej

Jeg er Apple fanboy/fan, og vi snakker the real deal, jeg har brugt Apple i 16 år, og arbejdede for en Apple forhandler i 4 år i mine unge dage. Jeg har iPhone, iPad og macbook pro.

Jeg ved udemærket at stort set alle mobiler kan det, og det er skide irriterende at Apple ikke har implementeret det endnu.

Og når det kommer tilskriver jeg bestemt ikke Apple for at have opfundet det :)

0 0
Jakob Schytz 12-01-2011 23:43:25

Tror deres catchphrase er at de evolutionere/revolutionere (udfyld selv hverdagsting med mulighed for Apple hype-ing)

0 0