Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Drømme-mobilen fra HTC

Drømme-mobilen fra HTC

Her er et bud på, hvrdan HTC’s næste mobil burde se ud.

Den amerikanske designer Andrew Kim har skabt et bud på, hvordan han synes HTC’s næste top-model burde se ud.

Han har sat sig for at gøre op med, at der ikke er så stor forskel på topmodellerne og de billigere modeller.

Modellen kalder han HTC 1 og den er lavet i messing og med indbygget UV-lys.

Se billeder og læs mere om HTC 1 på TV2’s gadgetmagasin Beep.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BSG 16-07-2010 22:12:25

Ja, dette design er rigtigt lækkert :)

Bare den ikke også har Iphone4 fejl!!!

0 0
gielsgaard 16-07-2010 23:09:39

næ den har sikkert kun alle de nedarvede fejl i Android

0 0
BSG 17-07-2010 00:04:05

Jeg har en Hero og en Desire med Android uden fejl :)

0 0
17-07-2010 15:43:50

Nu kører jeg selv android 1.6 og kan sammenligne med iOS4, og jeg syntes altså ikke der er meget at komme efter fra apples side. Men lige netop der er det helt og aldeles en smagssag selvfølgelig. Men alle de mangler man evt kan pege på, er vist ved at være pillet ud, når vi nu snakker android 2.2....

0 0
17-07-2010 15:43:50

Nu kører jeg selv android 1.6 og kan sammenligne med iOS4, og jeg syntes altså ikke der er meget at komme efter fra apples side. Men lige netop der er det helt og aldeles en smagssag selvfølgelig. Men alle de mangler man evt kan pege på, er vist ved at være pillet ud, når vi nu snakker android 2.2....

0 0
Bruhn 18-07-2010 03:06:21

Windows XP har også nogle nedarvede fejl i forhold til Windows 7.

Du kan da ikke sammenligne 1.6 vs iOS4. Du skal da sammenligne den nyeste version af android med den nyeste version af iOS.
Som du selv siger, de fleste fejl er "pillet ud". Synes selv android er et godt system... Desværre kan man ikke købe apps i Danmark.

0 0
18-07-2010 09:22:57

Læs dog hvad jeg skriver ? Og hvorfor skulle jeg ikke kunne sammenligne iOS4 med android 1.6 ? iOS4 har jo ikke mere at byde på (hvilket jo også var hvad jeg skrev).

0 0
BSG 18-07-2010 10:40:00

Man er optimistisk om man tror at Win XP kun har nogle fejl.

Min PC kører endnu med XP, og det bliver den ved så længe at XP er det bedste som MS disker op med, men min bærbare kører selfølgeligt med MAC OS :o)

Tja, hvad kan IOS4, som Android 1.6 ikke kan???

0 0
Hest 14-07-2010 21:32:48

Hvis de kom med sådan en telefon, så kunne jeg måske overtales til at give HTC endnu en chance.. Men den kommer nok ikke lige med det første.

0 0
Jesper Vejle Kristensen 28-07-2010 09:30:40

Det er Gielgaard i en nøddeskal. Altid fremhæve Apple og buhe af de andre. Og når andre Buher af Apple, så bliver han tøsefornærmet. Det er en megafed telefon og kommer den nogensinde på markedet, hvilket nok er utænkeligt, så køber jeg en hvis ellers den fungerer som den skal.

0 0
gielsgaard 15-07-2010 07:22:40

Prøv med aldrig,den kommer da aldrig,iøvrigt ser det ud til at man har skævet lidt til Iphone4,mht glas.

0 0
15-07-2010 09:43:55

Undslyld mig, men det lam kommentar. Der er da ingen der tror at en konceptmobil kommer på markedet, men derfor kan man da godt syntes at den er fed. Og med hensyn til at skæve til Iphone4, jaja what ever. Så må vi bare ikke håbe at de har skævet til antennedesign ;D

0 0
Hest 15-07-2010 09:18:00

Ingen der siger det skal være præcis den der, men der er da chance for at de kom med en mere stilfuld og enkel telefon.

0 0
Bo 14-07-2010 20:30:56

jeg syntens den er nice...
den er meget lækkere end Desire(har en) og legenden..
det vil blive den flotteste mobil nogenside, hvis den bliver lavet...

0 0