Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Dropbox med 5 GB i HTC Sense 3.5

Dropbox med 5 GB i HTC Sense 3.5

HTC vil i brugerfladen HTC Sense 3.5 tilbyde nye brugere i alt fem GB lagerplads.

Når HTC Rhyme kommer på markedet i oktober måned, bliver det med version 3.5 af brugerfladen HTC Sense, og ekstra ekstern lagerplads.

Overfor Pocketlint.com har HTC fortalt, at nye brugere af Dropbox, der gør det muligt via "skyen" trådløst, at flytte filer mellem mobilen og computere, giver yderligere 3 GB lagerplads. Dropbox-brugerne vil således komme op på i alt fem GB plads.

HTC har ikke sagt noget om, hvorvidt nuværende brugere af HTC Sense, altså brugere med ældre HTC-mobiler, også vil få adgang til den udvidede Dropbox.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 25-09-2011 01:36:51

Jeg har selv købt 50 GB hos Dropbox for et stykke tid siden. Selvom de er lidt dyrere end andre tjenester, så kan jeg godt lide den øjeblikkelige synkronisering - især når man har flere computere og mobile enheder.

Jeg ved i hvert fald, at ud over det plads jeg har fået for at invitere folk, så er de 50 GB udover. Så alle dem der bruger sense 3.5 nok bare få 3 gb ekstra.

0 0
Tobias Nordahl 25-09-2011 21:55:44

Det lyder da lækkert. Tak for info :-)!

0 0
CerB 24-09-2011 23:08:39

Smed lige en sense 3.0 på min desire og loggede ind med dropbox, vupti 3GB mere de næste 12 måneder, oven i de 5 jeg havde i forvejen

0 0
Henrikmand 23-09-2011 11:59:50

Det bliver sgu snart svært at se solen med alle de skyer!

Dropbox, iCloud, Skydrive, Google osv., osv.

Vinderen i det spil må da være den, som tilbyder en løsning, der er uafhængig af platformen. Så det er vel kun Dropbox, og til nøds Google, der kan anvendes.

Jeg bruger selv Dropbox, og kan dele med alle. Men jeg har også passeret 5GB for længst :o(

0 0
David 23-09-2011 12:44:22

Cloud er jo bare en betegenelse for at dine data bliver gemt ”på internettet” og ikke lokalt. Den ene tjeneste udelukker ikke den anden.

Dropbox kan f.eks. aldrig komme til at tilbyde det samme som iCloud eller Evernote. Men du har ret i at en fil sync tjeneste helst skal virke på alle platforme :)

0 0
Tobias Nordahl 23-09-2011 10:44:49

Nu sidder jeg så og tænker: Hvad med os der i forvejen har adgang til mere end de 5GB? Får vi også 3 GB oven i?

Jeg har personligt selv fået inviteret så mange, at jeg har 9,25GB plads tilgængelig.

Jeg tvivler på det kan komme f.eks. mig til gode...

0 0
Mariusz 23-09-2011 10:35:23

Skriver HTC så noget om de ekstisterende dropbox kunder? Får jeg så også 3GB ekstra, hvis jeg får den nye Sense 3.5 brugerflade på min næste mobil?

0 0
ladjo 23-09-2011 10:27:24

Kom nu DropBox... Det kan I gøre bedre ;o)

Inden længe har vi ikke brug for store hukkommelses kort i vores mobiler, uanset hvilket styresystem de kører. Apple er jo også "In for the Cloud" ;o)

0 0
Peter 24-09-2011 00:55:29

Hvem gider at have en telefon med WP7 ?

0 0
24-09-2011 14:42:04

Hvorfor skulle man ikke ville have en telefon med WP7? Jeg synes personligt WP7 ser meget lovende ud og har klare intentioner om at skaffe mig sådan én næste gang telefonen skal udskiftes. Specielt med den nærtforestående Mango opdatering.

0 0