Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   EISA-priser til Galaxy S II, Arc og Chacha - men?

EISA-priser til Galaxy S II, Arc og Chacha - men?

Samsung Galaxy S II, Sony Ericsson Xperia Arc og HTC ChaCha har fået EISA-priser. Vi er næsten enige.

Samsung Galaxy S II er ifølge EISA årets mobil. (Foto: Mobilsiden.dk)
Samsung Galaxy S II er ifølge EISA årets mobil. (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Hvert år bedømmer en sammenslutning af 50 faglige tidsskrifter, under den fælles EISA-hat, hvilke produkter som er årets bedste.

Inden for smartphone-området er vi på Mobilsiden.dk stort set enige - dog med én enkelt undtagelse.

Samsung Galaxy S II vinder prisen "Best product 2011-2012" i kategorien "Mobile phone". Her er vi HELT enige med EISA komitéen. Galaxy S II er klart den mest nyskabende og bedste smartphone vi har set i år. Særligt Super AMOLED Plus skærmen er HELT fantastisk.

Den bedste kameramodel er Sony Ericsson Xperia Arc. Her fremhæves Sonys Exmor R sensor der med kameraet på 8,1 megapixels, giver bedre fotos når belysningen er dårlig. Vi er tildels enige. Galaxy S II er også fantastisk til fotos, men når nu der skal vælges, så er Xperia Arc et okay valg.

Årets kamera-telefon, ifølge EISA, Sony Ericsson Xperia Arc. (Foto: Mobilsiden.dk)
Årets kamera-telefon, ifølge EISA, Sony Ericsson Xperia Arc. (Foto: Mobilsiden.dk)

Bedste Facebook-mobil?

EISA har en kategori som hedder "Social Media Phone" og her vinder HTC ChaCha. "Den ultimative mobiltelefon når det handler om sociale tjenester", skriver de.

Nej! Nu stopper galskaben altså. EISA-folkene har øjensynligt ikke prøvet at bruge ChaCha til Facebook eller Twitter. Efter vores mening fejler ChaCha totalt på sit primære salgsargument.

Læs vores anmeldelse af HTC ChaCha og se vores web-TV indslag, for at få mere viden om, hvorfor ChaCha ikke er ultimativ til sociale medier efter vores mening.

Skal man være på f.eks. Facebook er en iPhone med den officielle Facebook-applikation en MEGET bedre løsning.

HTC ChaCha, Facebook mobilen, fejler til Facebook. (Foto: Mobilsiden.dk).
HTC ChaCha, Facebook mobilen, fejler til Facebook. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Slutteligt har Sony Ericsson i øvrigt vundet prisen "European Green Smartphone 2011-2012" for den kommende Xperia Mini.


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BloodweiserDK 16-08-2011 09:18:47

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Jonas_a 15-08-2011 16:37:40

wow..sidste år var det Galaxy S og nu Galaxy SII!
posten kom med min nye SGSII i dag, og den er ikke mindre end fantastisk!

0 0
Jesper 15-08-2011 16:37:04

...en hel artikel uden at nævne den elskede iPhony... før til sidst, hvor den da lige skal sniges med ind i teksten. Der er masser af smartphones på markedet med fine FB apps, meeen det er da præcist iPhonys der skal fremhæves...
Er rønnebærerne lidt sure, når nu iPhony ikke ikke kan deltage i konkurrencen, og derfor ikke bliver nævnt? ;o)

0 0
Mobilsiden.dk 16-08-2011 09:58:17

Hej Jesper,

Nu er det bare sådan, at når du ser på hvad Facebook for iPhone kan, i forhold til andre tilsvarende apps - f.eks. Facebook for Android - så er de andre bare bagud - big time.

Og nej - jeg har ikke en iPhone... (Blot til orientering)

0 0
Benjamin Jensen 15-08-2011 22:36:55

Det lyder mere som dine rønnebær bliver mere og mere sure. Få nu den stift ud af hakket Jesper! Du er sgu træls, på godt jysk!

0 0
Jesper 16-08-2011 09:33:50

...jeg da gerne, Benjamin. Den dag John G. kan skrive en hel artikel om en konkurrent til Apple, UDEN at nævne et i-produkt bare én gang!
Læs lige artiklen én gang til, Benjamin! Der er intet i den artikel der kræver, at iPhony skal nævnes. Det er udelukkende devices fra 2011/2012 der kan stemmes på... men alligevel skal iPhony lige nævnes!
Jeg savner "lidt" objektivitet her på sitet, og så længe den mangler øffer jeg derud ad!

Det er, på godt jysk, træls, men nogen skal jo gøre det! ;o)

0 0
15-08-2011 17:09:58

Gad vide om john vil forklare mig hvordan jeg installerer iphony versionen af fb på min Android.

0 0
Martin 15-08-2011 14:04:06

Det er den nye Xperia mini, som lige er udkommet, der har vundet en pris og ikke den gamle Xperia X10 mini.

Jeg bestilte den nye Xperia mini ved Elgiganten i onsdags og fik den er fredags og er indtil videre meget tilfreds med den.

0 0
oliver 15-08-2011 13:42:14

hvorfor har den vundet en pris for at være green når den ligger så langt ned i skalaen EB har lavet over farlige mobiler.. http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1570463.ece

0 0
15-08-2011 12:57:06

Jeg kom til at tænke på hvordan SE Xperi Arc er som kameramobil sammenlignet med Nokia N8?

Hvis N8 stadigt er den bedste kameramobil, så burde den vel vinde på trods af sin alder.

Ellers er det en pæn liste uden alt muligt æblehalløj.

0 0
Henrikmand 15-08-2011 13:01:37

Jeg er rørende enig!

Der er endnu ikke lavet en telefon, der overgår N8 på kameradelen.

Men præmieringen dækker 2011-2012. Derfor falder N8 uden for...

0 0
15-08-2011 13:50:35

Hvilket vel betyder at EISA ikke længere anerkender N8's eksistens. Men på den anden side så anerkender de at HTC Cha Cha er en af årets telefoner så måske der er en sammenhæng.

Gad vide hvordan det er at gå i byen med en person fra EISA det eneste de kan se er bygninger opført i perioden 2011-2012 fordi de ikke anerkende eksistensen af bygninger opført før 2011.

Jeg er sådan set enig i årets telefon, men den slags awards kan nogle gange(=ofte) være svære at tage seriøse.

0 0
Schwartz 15-08-2011 12:13:08

Meget, enig Cha-Cha ligner en muteret lommeregner, men hvad er mere interessant, er at Acer Iconia TAB 500 blev udnævnt til European Tablet 2011-2012, mon Apple også vil spænde ben for den?

0 0