Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ekstra Bladet klar med ny iPhone App

Ekstra Bladet klar med ny iPhone App

Ekstra Bladet lancerer i dag en ny nyhedsapplikation til iPhone, som giver dig mulighed for at skræddersy dine egne nyheder.

I Ekstra Bladets nye applikation har brugerne mulighed for at til- og fravælge nyheder blandt de mange sektioner Ekstra Bladet er delt op i.

Vil brugeren kun se forsiden og flash!, og helt undgå sport, så kan det indstilles i de personlige indstillinger.

Ligesom man også kan ændre tekststørrelsen, gemme favoritartikler og dele alt indholdet med vennerne via facebook, SMS, twitter og mail.

Applikationen kan downloades her og er gratis de første 30 dage, derefter skal man købe adgang. Det koster 12 kroner per måned, men ved køb i 6 til 12 måneder gives rabat.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

DannyP 11-10-2010 20:46:54

Hvorfor må man bare ikke, se dagens side 9 pige på iPhone?
EB tillader det ikke på deres iPhone side og nu heller ikke i denne app!!
For dårligt! Vi er en hel frokoststue, der følger med på side 9 hver dag :)

0 0
kelddaug 11-10-2010 23:10:52

Det må være Steve Jobs værk.!

0 0
Peter 11-10-2010 23:55:32

I App'en - ja
På deres mobile hjemmeside - nope

Til gengæld piver EB over at de ikke må putte Side9 i App'en og klager over manglende ytringsfrihed og andet pis. Så har jeg måske også krav på at få trykt en artikel i EB jeg har skrevet om farven på indiske elefanters ørevoks, ellers krænker EB vel min ytringsfrihed? Right...

0 0
Peter 11-10-2010 23:57:00

Men man kan da bare se deres normale side - så virker Side9 også fint på min iPhone ;-)

0 0
Jesper Søgaard 11-10-2010 10:39:10

Hvad er fordelen ved at bruge denne app fremfor EB's ganske udmærkede mobiltilpassede hjemmeside?

0 0
Daniel Jørgensen 11-10-2010 13:26:00

Deres mobiltilpassede hjemmeside er ikke lige min kop te.. En ting er at den ligner et eller andet iPhone gøjl en anden ting er så at jeg ikke har mulighed for at komme ind på PC versionen på min mobil og det bliver man jo nødt til for at kunne kommentere.. Det er bare skod!

0 0
JB 11-10-2010 17:00:53

Nu er det jo ret begrænset hvor ofte man har behov for at kommentere på nyheder som "Hvem tilhører denne røv?", "Så meget kan du spare på en agurk" og "Hjælp - min mand har en affære med et egern", så mon ikke du overlever den mangel...?

Når det er sagt, så vil jeg anbefale Tv2 Nyhedernes app som et fremragende, gratis alternativ til EB's betalings app.

0 0
Daniel Jørgensen 11-10-2010 22:51:11

Det er som sådan heller ikke det der er problemet. Mit egentlige problem er at jeg køber en telefon for at gå på nettet også bliver jeg begrænset af en mobiltilpasset side.. Det var ikke derfor jeg købte en telefon der kunne gå på nettet.

Men begrænsninger er folk med iPhone vel vant til :P

0 0
Jacob A 11-10-2010 23:04:58

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken telefon, som du præcis har. Men på mange (hvis ikke alle?) af de nye smartphones og telefoner, som kan gå på nettet, kan du gå ind i internet-browserens indstillinger og så fravælge "mobilvisning" eller noget i den retning :)

0 0
Peter 11-10-2010 10:48:03

Fordelen er at man får mulighed for at betale for at slippe for Side9 pigerne. Det skal nok blive populært :D

0 0