Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Endnu en opdatering til HTC Desire HD

Endnu en opdatering til HTC Desire HD

Kun en uge efter den første opdatering udsender HTC endnu en update til deres aktuelle topprodukt.

HTC Desire HD
HTC Desire HD

Mens Desire HD så småt er ved at lande ude hos forbrugerne, er HTC stadig i gang med at lave forbedringer på produktet.

Kun syv dage efter den seneste opdatering til Desire HD, er den næste stribe af bugfixes klar.

Den nyeste version (pr. 2. nov 2010) hedder 1.32.405.6 og den fylder 18.1 MB.

Blandt nyhederne er en forbedring af skærmkontrollen samt flere forbedringer på YouTube.

HTC Desire HD ejerne kan opdatere direkte fra mobilen. Vælg "Indstillinger" - "Om telefon" - "Opdateringer af systemsoftware" - "Kontroller nu".

Mobilen kan opdateres uden at ens indstillinger og data går tabt.

Læs også:
 - Web-TV: HTC Desire HD er pakket ud

Web-TV: HTC Desire HD mod iPhone 4


HTC Desire HD - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Gert Winther 05-11-2010 15:38:07

Så har mobilsiden endelig gjort det eneste rigtige.
Lavet en ny fair test.

Tak John

http://www.mobilsiden.dk/web-tv/browser-duel-desire-hd-iphone-4-og-samsung-galaxy-s,lid.13183/

0 0
Martin 05-11-2010 10:47:40

Nu ved jeg godt jeg lige attacker' tråden - men der helt klart nogle som har en ret stor viden omkring HTC Desire HD, og ville synes det var super fedt hvis i havde lyst til at komme med noget af den viden på http://desirehd.dk/ :)

0 0
Gert Winther 03-11-2010 21:20:39

Altså nogen telefoner flash andre har ikke...
Og nogle websider indeholder mere data end andre..

0 0
Gert Winther 03-11-2010 21:18:27

Men hvis vi skal tage et andet tænkt eksempel fra hverdagen,
så synes jeg i skulle udføre denne test:

Lad Iphone loade http://www.mobilsiden.dk

og lad Desire HD loade http://www.erdetfredag.dk

Det er da en situation der let kan opstå i virkeligheden.
Den test vil være præcis mindst lige så go som jeres.

0 0
BSG 03-11-2010 22:05:37

Måske de forstår pointen :)

0 0
Gert Winther 03-11-2010 17:39:40

DA DET AF TIDLIGERE INDLÆG FORTÆLLES AT DENNE SAMMENLIGNINGSVIDEO IKKE KAN BRUGES TIL EN S...

SÅ FJERN DEN DOG !!!!!

ELLER LAV ER ORDENTLIG

Ren cache på begge telefoner.
Kør flash på begge (nårh nej)
Men så sluk det på Desiren.

Og sørg for at brightnes osv. står med samme niveauer.

0 0
Mobilsiden.dk 03-11-2010 20:11:08

Hej Gert.

Som vi nævner er sammenligning ikke videnskabelig, men en umiddelbar test, som man sagtens kunne støde på i hverdagen ude i marken - altså dér hvor brugerne viser mobilerne til hinanden.

I testen er der tømt cache på begge mobiler. Lysføler er slået fra og begge telefoners brightness står på 100%.

0 0
BSG 03-11-2010 21:12:01

"...brightness står på 100%."

Det er måske problemet, det kan jo være at 100% er lysere på DHD end på IPhone?

Jeg ville prøve at stille contrasten lige, ikke 100%.

Du ville faktiskt også få en meget stor forskel på skærme fra LG, Panasonic eller Samsung om du sammenlignede skærmene med 100% contrast.

0 0
BSG 03-11-2010 21:17:56

Har selv en computerskærm fra Sony, og den er fuldstændig ubrugelig når contrasten står for højt, men da den er ret indstillet, er den super.

Og jeg forstår ikke, at HTC ikki har lavet en skærm som ikke er ligeså god som den på Desire, den er nemlig helt fantastisk.

0 0
Felorati 03-11-2010 17:16:02

Når jeg vil opdaterer min Desire HD, så skriver den "Slukker ned" lige med det samme, og så lukker den. Når jeg så tænder den kommer den og siger der er en update tilgængelig. Dvs. at den står i en løkke uden at opdaterer. Nogen der har oplevet dette?

0 0
ibo 07-11-2010 20:13:36

prøv, at opdatere din tlf over compiteren?

0 0
Peter 04-11-2010 07:43:27

Jeg har fuldstændig samme problem.

0 0
Felorati 04-11-2010 10:27:11

Har du skrevet til HTC support eller noget?
Jeg ville lige se om der var nogen der havde en løsning inden jeg skrev til dem.

0 0
Jesper 03-11-2010 13:02:31

Jeg har bidt mærke i, at iPhony'en ikke har SIM kort installeret, men at Desire HD har.
For at være på den heeelt sikre side, ville jeg enten have monteret SIM kort i iPhony eller fjernet det fra Desire. Jeg har nemlig oplevet, at telefonen har brugt GSM forbindelsen frem for WI-FI under særlige forhold. Hvis du f.eks. allerede er igang med at loade en hjemmeside v.hj.a. GSM og så starter din WI-FI forbindelse, så har den kørt videre på GSM indtil siden er loaded.
Derfor: Prøv lige at lukke for GSM eller smid et SIM kort i iPhony, og lav så testen én gang til.

0 0
Brian Andersen 03-11-2010 12:02:45

Det er da positivt at der kommer opdateringer, det betyder jo at de gør noget for forbrugerne, kan da huske for 3-4 år siden, hvor der ikke var "smartphones" der kom aldrig opdateringer til telefonernes fejl. :)
Lækkert at se at de videreudvikler på det.

0 0
Tejs 03-11-2010 13:16:49

Smartphones har der nu altså været i mange år. Fik min første Windows Smartphone tilbag i 2002 og der kom iøvrigt hurtigt opdateringer til den for i første omgang var der eksempelvis ikke dansk t9 på dyret. Det var den her fyr:
http://en.wikipedia.org/wiki/Orange_SPV
Den første udgave af Symbian S60 blev allerede lanceret i 2001:
http://en.wikipedia.org/wiki/S60_(software_platform)
Der findes sikkert tidligere eksempler end dem jeg henviser til her.
Derudover er jeg selvfølgelig enig med dig, at det er fint med opdateringerne. Godt de anerkender at produkterne ikke er fejlfri. Omvendt kan det godt virke som om der bliver sendt halv-færdige produkter på gaden som reelt første burde have været sendt ud efter deres 3., eller 4. opdatering.

0 0
daniel 02-11-2010 18:38:30

Men så kan man da ringe fra denne her tlf. Hardware er også vigtig som andre glemmer.

0 0
Anders B 02-11-2010 18:19:24

Ja så er der jo os med iPhone som ikke får smidt updates i hovedet fordi Apple laver så god en mobil :P ser ud til at HTC er begyndt at være på dubberne

0 0
BSG 03-11-2010 19:22:55

Det er meget godt, at producenterne retter deres fejl og mangler med updates, men alt har en grænse, og den har Microsoft for lang tid siden overskredet mange gange.

Jeg har enda købt en license af Windows XP, som er blevet dømt som piratkopi, fordi jeg har installeret den på min daværende stationære, og min daværende bærbare.
Jeg køber aldrig windows igen. Da jeg ikke kan bruge en købt licens lovligt, så kunne jeg jo det samme bruge en som ikke er købt.
Men, sådan noget lort oplever jeg ikke længere. Min MacBook Pro kører ikke windows, men derimod Mac OS-X Snow leopard og Linux CentOS på VMWare Fusion :)

0 0
03-11-2010 11:16:44

Sådan en god mobil som alle kan logge ind på ? ;D Og rode rundt i.....

0 0
BSG 02-11-2010 19:35:48

Alle får smidt updates i hovedet, også jeg, der har verdens bedste MacBook pro :)

0 0
JB 02-11-2010 18:47:41

Jeg har en iPhone og jeg har fået 5 opdateringer på 5 måneder, så det er da vist en sandhed med modifikationer... ;o)

(Og ja, det er fem: 4.0, 4.01, 4.02, 4.1 og 4.2)

0 0
BSG 02-11-2010 18:19:07

Når i laver en sammenligning, så er sammenligningen ikke troværdig, hvis siden er med flash, fordi iPhone har ikke flash, og skal ikke bruge bunker af tid at afvikle flash.
Grunden til at Onkel Job ikke gider flash, er netop at det kører alt for sent, og går udover sikkerheden.

Og hvis i stiller contrasten ned på Desiren, så bliver farverne også mere ægte, det gør den på min:)

I har dog ret i, at det er hurtigere at ringe med Desiren :)

0 0
May Frederiksen 03-11-2010 11:24:39

Hej Sofus,
du har nogle godt pointer, men samtidig må vi holde fast i, at sammenligningen netop ER troværdig, fordi det er virkeligheden. Desire HD er langsommere, uanset hvad grunden/undskyldningen er. Det er den følelse brugerne vil få i hverdagen.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
BSG 03-11-2010 19:06:20

Det er da fuldstændigt ligemetet, at du holder fast i noget, som ikke står fast, resultatet er at du falder.

Hvis mobilsiden.dk, vil blive taget serøst, så må i holde op med at komme med en sludder for en sladder.

Hvis i vil teste to telefoner, so må de blive testet under samme forhold, og da iPhone ikke har flash, så hjælper det ikke at teste telefonene med en side som indeholder flash, for siden at begynde at gætte sig til en konklusion, som i står fast ved ligemeget hvad.

Vi forbrugere er totalt ligeglade med hvad i tror eller gætter på, vi forbrugere kræver, at mobilsiden tager os seriøst, og kalder en skovl for en skovl, og intet mindre.

Dette svar, som jeg har fået ovenfor, er under al kritik.

Jeg er da ligeglad om hvilken telefoner afvikle en web side hurtigst, jeg derimod foretrækker at browseren kan vise mig alt indholdet.

iPhonen dumper, fordi siden kommer jo aldrig frem, flash-parten mangler jo.
Det er da meget svært, at vise en flash side på en iPhone, eller hvad?

Hvad værdi har en bil, hvis den ikke kan køre på asfalt?

Det er det som jeg kan lide med Android, det er en telefon som kan stort set alt, og har ikke samme begrænsninger som Onkel Job vil have, at iPhonen har.....

Har i prøvet at stille telefonerne i samme contrast/lysforhold, hvis i gør det, so vil i se at farverne bliver meget bedre, det gør den på min gamle Desire...

Tenne test er så misvisenda, at i burde få forbud mod at lave test.

0 0
Sven A. 03-11-2010 12:36:23

Den er ikke troværdig, og det er fordi mobiltelefonerne sammenlignes ikke med samme vilkår.

Ja, er enig at man skal se på hvad forbrugeren får ud af dette.
Men man kan ikke sammenligne to produkter i en test, som ikke har samme vilkår når man tester to produkter på et så specifikt område som internethastighed. Dvs i mine øjne at testen er ubrugelig, fordi det ikke er under samme vilkår.
Flash og uden flash er en stor forskell både i loadetid og brugeroplevelse. Den er så stor at det IKKE er sammenligning.

I min verden som har med medicinske forskningsresultater at gøre, ville sådan test blive SLAGTET og ingen ville tage mig alvorligt længere.


Havde så testen været BRUGEROPLEVELSE, så ville testen være mere i orden. Men det er altså ikke det i siger på video.

I skal ikke tage det negativt, men mere som positiv kritik :)

0 0
Halby 02-11-2010 17:35:30

Hej er der nogen som har fået mobilen fra 3's webshop?

0 0
TJ 02-11-2010 17:18:38

Venter bare på posten, hæ

0 0
Thunder82 02-11-2010 20:37:14

Lige mine ord, får den med posten imorgen, så bliver den kære hero jeg har haft i et år nu skrottet, hæ...

0 0
03-11-2010 11:43:56

.. vil det sige du gerne vil af med din HTC HERO?

.. jeg er interesseret i DEN!!!

0 0
Thunder82 03-11-2010 18:19:01

Tja den er godt brugt..
Hvad vil du gi'?..

0 0