Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Er dette første hands-on video med Samsung Galaxy S IV?

Er dette første hands-on video med Samsung Galaxy S IV?

En video er netop lagt på YouTube, som skulle vise den kinesiske version af Samsung Galaxy S IV.

Rygtebørsen er nærmest ved at koge over med de nyeste rygter af den meget ventede Samsung Galaxy S IV. I går blev billeder lækket, som angiveligt skulle være en version med dual-SIM (GT-I9502), der er til det kinesiske marked.

 - Nyt billedlæk: Endeligt design på Samsung Galaxy S IV?

Nu er en ny video dukket op på YouTube, samtidig med Samsung også selv har teaset for telefonen.

 - Samsung teaser for Galaxy S IV med billede

Du kan nu se enheden, som blev lækket i går i et kinesisk forum, i en video. Ifølge video’en er enheden til egnet China Unicom. Det skriver Pocketnow.com.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

R. Rodam 13-03-2013 21:27:23

Den kan også ses her:

http://www.samsung.com/in/galaxygrand/index.html

0 0
R. Rodam 13-03-2013 21:24:37

Hvis jeg ikke tager meget fejl er det vi ser her på siden en Samsung Galaxy Grand.

http://www.samsung.com/in/galaxygrand/index.html

Jeg er også rimelig sikker på at denne er forbilledet til S4. Så med få ændringer tror jeg at dette et godt bud på hvordan S4 kommer til at se ud…

0 0
hxgni 12-03-2013 22:59:46

Hvis Samsung gerne vil være med på toppen, bliver de nød til at følge i konkurenternes spor.. Lige nu ligner det bare at de sejler i deres egen sø, hvis altså dette er det endelige design. Med mindre den får en fornuftig pris fra start(under 4k) tror jeg godt de kan være med lidt endnu.

0 0
gøjser 12-03-2013 22:06:41

sikke et selvmål hvis det bliver sådan et genbrugsdesign.
Så kunne de da i det mindste have gået tilbage til S2 designet hvis de endelig skal genbruge.

0 0
TF 12-03-2013 22:14:48

Enig og hvis det virkelig er sgs4 så hopper jeg helt sikkert på HTC one eller nokia l920

0 0
Jonas_a 12-03-2013 12:03:50

Nu er kinesere mestre i at kopiere og lave deres egene kopi-mærker.
Dermed håber jeg at det ikke er en ægte S4 man ser på videoen.

0 0
Nuke 12-03-2013 11:25:56

Som jeg lige kan se ligner det en samsung galaxy note 2 med undsætning af visse dele.

0 0
Fidoble 12-03-2013 11:08:09

jeg tror ikke på det er S4 vi ser på her.

Syntes ikke alu/plast rammen ligner det officielle billede som Samsung selv har lagt ud på Twitter. Ej heller højttaleren i toppen ligner.

0 0
Robert 12-03-2013 12:29:17

Det hvad du siger der er jo irrelevant når det er en udbyder-tilpasset model som kan variere i design fra den internationale model.

0 0
12-03-2013 11:11:01

Så er spørgsmålet bare hvilken model det så er...

0 0