Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Er dette lækkede pressebilleder af Galaxy S IV?

Er dette lækkede pressebilleder af Galaxy S IV?

Galaxy S III er pt. en de mest omtalte telefoner, men rygterne om efterfølgeren er godt i gang. Er dette lækkede billeder?

Billede, som angiveligt skulle forestille Galaxy S IV (Foto: SamMobile)
Billede, som angiveligt skulle forestille Galaxy S IV (Foto: SamMobile)

Hjemmesiden SamMobile har modtaget et kæmpe tip fra en insider, som de har ved Samsung. Ifølge ham så er dette Galaxy S IV - efterfølgeren til ”Årets mobil 2012” på Mobilsiden.dk, Samsung Galaxy S III.

 - Køberne har talt – her er årets mobil 2012

Designet på billedet, som angiveligt skulle vise Galaxy S IV ligner forgængeren Galaxy S III. Billedet viser også, at der benyttes on-screen taster og altså ikke den ”normale” hjem-knap, som Samsung ellers normalt har på deres enheder.

SamMobile mener ligeledes at vide, fra en bruger, at Samsung vil afholde præsentationen af Galaxy S IV den 4. marts 2013 til et Samsung Mobile Unpacked event i Korea. I så fald er dette kort efter Mobile World Congress, som foregår i sidste uge af februar måned i Barcelona.

Normalt afholder Samsung dog deres Unpacked events i flere lande og derfor kan der også være i London, som tilfældet var med Galaxy S III.

De rygtedes specifikationer, som dog ikke stammer fra denne kilde, er:

 - Exynos 5450 Quad-Core CPU clocked at 2.0GHz

 - Mali-T658 GPU

 - 2GB of RAM

 - 4.99” SuperAMOLED FULL HD resolution (1080×1920) Display

 - 13 Megapixel Rear Facing Camera

 - 2 Megapixel Front Facing Camera

 - Android 4.2.1 (Out of the box)

Samsung har ikke kommenteret på disse rygter og derfor skal der huskes, at det ikke er officielt før Samsung selv har meldt ud og offentliggjort dette.

Billede af invitationen til Samsung Mobile Unpacked 2013 - om den er ægte er uvist (Foto: SamMobile)
Billede af invitationen til Samsung Mobile Unpacked 2013 - om den er ægte er uvist (Foto: SamMobile)
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas_a 09-01-2013 23:09:25

Det bliver spændende at se hvad GS4 vil byde på.
Det er på tid at skifte min GS2 ud..den nye Sony Xperia Z frister også..

0 0
Brylle 10-01-2013 06:21:33

Det er faktisk det mest fornuftige tidspunkt at skifte ud, nemlig når telefonerne for cpu'er af en ny arkitektur. Man får mest for pengene så.

0 0
Per 09-01-2013 15:45:43

For de af jer der rigtig gerne vil følge med i Las Vegas live og fra Samsung af..

http://global.samsungtomorrow.com/

0 0
Brylle 08-01-2013 21:55:43

Exynos 5 Cortex A15 quadcore ^^. Nexus 10 er rimelig sindsyg med en exynos 5 dualcore.

0 0
Per 08-01-2013 21:40:44

Følg med her til de af jer der gerne vil se Samsung Galaxy S4 galaxy S3 blev også fremvist her..

http://www.samsungmobileunpacked.com/samsung-mobile-unpacked-galaxy-s4-2013

0 0
GadgetMe 09-01-2013 09:26:59

Tak for link :)

0 0
Per 09-01-2013 15:46:23

http://global.samsungtomorrow.com/

Sidste nyt fra Las Vegas Samsung..

0 0
TF 08-01-2013 17:08:28

Vis det er den er den desværre ikke blevet kønnere en design floppet sgs3.
Det lader til samsung bare elsker det BR legetøjs look med billige metal maling på kanten, men man kan da håbe bagcoveret ikke går istykker af sig selv på denne model igen.

0 0
GadgetMe 09-01-2013 09:26:27

Designflop? Tal for dig selv tak. Jeg synes det er et fedt design og jeg kender ingen som har ødelagt deres bagcover

SGS3 har været så vild en succes at vi jo må være en del der synes om designet.

0 0
TF 09-01-2013 16:09:24

Jeg taler kun på mine egne vegne, har jeg sagt andet ?

Så fordi du ikke kender nogen med bagcover problemer har der ikke været problemer med det :-) helt ærligt prøv dog at følge lidt med :-)

Jeg har på intet tidspunkt sagt at den ikke er en succes for det er den da men derfor er det ikke ensbetydende med det er et design mesterværk vel, den gamle ford ka var også et design flop men den solgte alligevel godt og sådanne eksempler er der jo massere af.

0 0
GadgetMe 10-01-2013 01:06:51

Nå da, jamen så må du jo bare få lært at udtrykke dig.

Når du skriver som du gør giver du ikke udtryk for at det er din mening men snarere at det er en sandhed.

Jeg vil give dig et lille hint. Hvis du blot vil udtrykke din mening, kan du gøre det enkelt ved f.eks. at skriver "Jeg mener" eller "Jeg synes"

Hvis du vi lyde som en arrogant "know it all" som mener at du sidder med den endelige sandhed så fortsætter du bare i dit spor hvilket får dig til at fremstå som en snævertsynet bøv IMO....

0 0
TF 10-01-2013 02:13:42

Jeg må virkelig have ramt et ømt punkt hos dig siden du bliver så personlig, det beklager jeg, jeg havede ikke taget højde for hvor sårbare nogle fans kan være, igen jeg beklager meget.

0 0
09-01-2013 17:29:52

Du er og bliver ikke andet end en troll....

0 0
TF 09-01-2013 18:47:51

Hvorfor er jeg en troll jeg udtrykker mig da bare om min holdning til sgs3/4'ers design er det ikke ok eller man må måske kun skrive vis man er et samsungsheep og lovpriser dem ?

Vis du skriver at apple/sony/htc's design er grimt er det da helt ok med mig alle har ret til sin mening.

0 0
CJ 08-01-2013 17:58:52

Intet om Samsung uden vi skal høre dine evindeligt ligegyldige ligegyldigheder. Få nu et liv.

0 0
TF 08-01-2013 18:09:53

Så det er kun dig der må sige din mening eller det er måske forbudt at sige nået negativt om samsung.

Og jeg har et dejligt liv tak :-)

0 0
CJ 08-01-2013 19:17:04

Nå ok. Er glad for det går godt. Jeg siger ikke så ofte min mening, men nej alle kan gøre det på offentlige medier. Du må også gerne sige noget negativt om Samsung. Det er bare lidt trættende at du altid fiser ind med de samme ligegyldigheder så snart Samsung er nævnt. Jaja BR, jaja det hele går i stykker når man kigger på den og den er jo grim. Meget grim. Vi har fattet det. Next

0 0
TF 08-01-2013 19:30:11

Så vidt jeg husker har jeg en gang før nævnt samsung har et grimt/billigt design og det var om sgs3, nu viser de så er muligt billede af 4eren og de har intet positivt gjort ved designet, så er det vel fair jeg kommentere det.

Du kommentere sjovt nok ikke når N eller andre for 117ende gang rakker ned på apple eller nokia, tænk over det.

Det er jo ikke for at såre dig jeg skriver det :-)

0 0
Brylle 08-01-2013 21:35:49

Det billede er 100% fake.
Jeg syntes at galaxy s 3 har et fedt design, dog er den lidt for glat, som praktisk set ikke er så godt (den smutter let ud af hånden) men udseendet fejler ikke en skid.

0 0
08-01-2013 15:53:24

Hvis de holder, så bliver den jo et monster....QUAD core Cortex A15, og den Mali T658. Puha det blvier spændende :D SÅ kan man bare håbe at de har fået pakket skærmen lidt bedre ind, end på S3...

0 0