Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Europæerne er vilde med Lumia 920

Europæerne er vilde med Lumia 920

Det er populært at forudbestille Nokia Lumia 920 - allerede udsolgt i Europa inden den er kommet til salg.

Nokia Lumia 920 (Foto: Mobilsiden.dk)
Nokia Lumia 920 (Foto: Mobilsiden.dk)

Nokia Lumia 920 har modtaget både ris og ros siden dens annoncering for ikke ret lang tid siden.  Nu er enheden kommet til forudbestilling, hvilket har givet den medvind.

- TDC sparker Nokia ud af butikkerne – dropper Lumia 920

Enheden er ifølge Nokiapoweruser.com gået hen og blevet en kæmpe succes på adskillige markeder, der har Lumia 920 til forudbestilling.

- TDC står alene med afvisning af Nokia

I flere lande meldes der om næsten totalt udsolgt af forudbestillinger hos forhandlerne, andre steder topper den forudbestillingslisterne, og overhaler både Galaxy S III og iPhone 5 på hitlisterne.

- Nokia Lumia 920 kan købes i Danmark fra den 14. november

Ifølge flere danske kilder, så kommer Lumia 920 til salg herhjemme i midten af november, måske allerede den 14.

Nogle danske forhandlere er allerede begyndt at modtage forudbestillinger af Nokia Lumia 920.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 29-10-2012 00:17:07

Husk lige at bestille en palleløfter, til når i skal snakke i den. ;)

0 0
Belgarion 28-10-2012 12:18:52

Så kan man endelig forudbestille den hos telenor.. ja sådan da, for når man trykker på et af de link til de tlf man kan forudbestille, så siger den"Der er en fejl på hjemmesiden" Men er nu ikke unormalt på telenors side må jeg sige.

0 0
mobilos 23-10-2012 17:50:27

i british racing green...
http://www.presentminded.co.uk/classic-british-racing-green-pedal-car-156-p.asp

0 0
Frederik 23-10-2012 08:04:30

Kan simpelthen ikke beslutte mig for farven på min kommende lumia 920. Jeg synes sort er lidt kedeligt, men omvendt er jeg bange for at man bliver træt af den gule plus at ikke alle tile farver passer til en gul tlf.. F.eks. Nokia blue som jeg godt kan lide.

Og der er j ingen melding om en cyan l920 i dk så den er foreløbigt også udelukket.

0 0
Mathias 23-10-2012 11:19:58

Har fuldstændigt samme problem, kan slet ikke beslutte mig for hvilken farve det skal være. Jeg svinger lidt imellem rød eller grå, men så helst den blå kom tilbage igen.

0 0
Bo 23-10-2012 09:33:44

1st world problems. :)

0 0
Frederik 23-10-2012 17:45:41

Luksusproblem.. Jeg ved det godt, men til daglig arbejder jeg i et fattigt land, så jeg ved godt at jeg er priviligeret i forhold til de fleste.

0 0
Tommy 23-10-2012 10:37:42

se pic: http://peecee.dk/upload/view/388578/full

:P

Jeg må sige at lige netop 920'eren er sgu interessant bl.a. pga kamera, den skærm (puremotion?) og at den kan betjenes med handsker er stort plus for en som cykler på arbejde og godt kan lide at stå på ski...

0 0
Naggie21 22-10-2012 16:53:21

Lige så snart 3 tager imod forudbestillinger, så ryger der en bestilling ind fra mig. Hvis så bare jeg kunne beslutte mig for en farve :P

0 0
Styxx 22-10-2012 22:57:33

Jeg smider også en bestilling så snart den kan bestilles hos Telmore :)

Er bare super træt af, at den umiddelbart ikke kommer i samme pink farve, som jeg har min 800 i :P

Så har lige spurgt på deres facebook side, om den senere kommer i flere farver :)

0 0
22-10-2012 21:57:51

Jeg skal helt sikkert også have min hvid lumia 900 bytte til en gul 920 med fat boy pude til opladning, selvf også i gul..den farve er frisk pust til mobiler.

0 0