Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Europas første HTC butik ligger i København

Europas første HTC butik ligger i København

I dag slås dørene op til Europas første HTC Concept Store, der er placeret på Købmagergade i København. Vi har besøgt butikken.

De såkaldte “concept stores”, hvor elektronik-producenter præsenterer deres produkter direkte overfor forbrugerne, findes rundt om i verden - men Danmark har ikke været det typiske sted, at åbne disse butikker.

Det laver HTC dog om på nu. I dag (17. marts 2011) åbnede Europas første HTC Concept Store i det indre København.

Her vil alle de nye produkter kunne prøves, og præcis som i tilsvarende butikker hos f.eks. Apple, vil specialuddannet personale, stå klar til at hjælpe kunderne - både i forhold til køb, men også når der er spørgsmål eller problemer med mobilen.

HTC vil også sælge produkter i deres egen butik, men der bliver ikke tale om særlige “spot-priser”, oplyser producenten.

Både Apple, B&O og Nokia er kendt fra tilsvarende butikskoncepter. HTC har ligeledes en konceptbutik liggende i Singapore.

Læs også:
 - I dag sælges HTC Incredible S
 - HTC vil hjælpe mobilkøberne
 - Her er priserne på HTC Flyer
 - HTC Incredible S - sådan er kameraet
 - Rygte: HTC Pyramid ny dual-core mobil fra HTC

Få notikationer:

Kommentar

x

Opret bruger
Søren 18-03-2011 23:37:30

Nogen der ved om Samsung har en concept store her i Danmark?

0 0
lsj 21-03-2011 06:27:53

der er ikke en samsung concept store i danmark... og det kommer der heller ikke..

0 0
mathias 17-03-2011 16:46:43

Er det også muligt at købe ekstra ting til sin HTC mobil derinde?, som fx. batterier

0 0
Mobilsiden.dk 17-03-2011 19:56:54

Ja, hele tilbehørs-programmet skulle være tilgængelig i butikken.

0 0
Alfix 17-03-2011 12:20:42

Man skal bare ikke vide at navnet er en forkortelse for HIGH TECH COMPUTER. Det er ikke en joke.

0 0
Odin 17-03-2011 15:47:27

Det betyder High Tech Corporation, og ikke Computer.. Tjek selv htc.com

0 0
Alfix 17-03-2011 16:04:07

Hvis man skal vaere rigtig pernitten, saa har vi begge ret. De hed tidligere High Tech Computer Corp. men nu HTC.

Men det goer ikke navnet federe.

0 0
17-03-2011 13:48:45

En moderne mobiltelefon er vel også en computer, her tænker jeg mere i form af funktionalitet(hjemmecomputer), eftersom mobiltelefoner til alle tider har været computere.

En moderne mobiltelefon er vel en High Tech Computer som tilfældigvis og kan bruges til opkald.

En interessant detalje i klippet er at HTC-manden ikke nævner noget om feedback. Hvis der er noget jeg som HTC kunde utilfreds med, så er det jo alletiders mulighed for at de kan blive klogere på brugernes ønsker.

0 0
PJ 17-03-2011 16:19:44

Heh, min HTC telefon har mere hukommelse end mine første 5 computere havde

0 0
Jesper 17-03-2011 11:29:32

Som artiklen nævner er det desværre småt med koncept butikker i Danmark. Vi har ikke så meget som en enkelt Apple butik. Det eneste forbrugerelektronikfirma der er repræsenteret (ud over B&O) er Sony. Som til gengæld også ligger mange steder.

Det er vel heller ikke meningen at de skal være prisførende, men snarere vise produktioner frem og give top-service, en sjældenhed i de danske butikker.

Jeg finder det dog meget naturligt at HTC vælger at åbne i Danmark, da jeg er af den overbevisning at de har et ekstremt stærkt brand her i landet. De HTC bruger jeg kender har ekstremt høje tanker om firmaet.

0 0
Mads-Ejnar 17-03-2011 12:11:49

Apple butik har vi i danmark. ved i været fald der ligger en i herning. har selv været inde i den. så de er her bare ikke mange af dem

0 0
tvo 22-03-2011 09:55:16

Nope. Ingen Apple Stores i DK. Måske en Humac du har været i.

0 0
Alfix 17-03-2011 11:21:12

Jeg har ladet mig fortaelle at akkurat som i HTC butikken i ILLUM, er der ikke en eneste Windows Phone 7 telefon der.

Kan det vaere rigtigt?

0 0
Martin 17-03-2011 15:26:49

Der er WP7 telefoner derinde. Jeg har været derinde i dag, og de havde en Trophy og en Mozart man kunne lege med. Måske var der mere end en af hver, men butikken var fyldt med mennesker, så det var dem jeg lige så.

0 0
x