Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Få din egen Steve Jobs actionfigur

Få din egen Steve Jobs actionfigur

Inden længe bliver det muligt, at erhverve sig en Steve jobs actionfigur med tilbehør.

Hvis du er stor Steve Jobs fan eller bare fan af Apples produkter, så kommer der inden længe endnu et must-have.

Fra In Icons bliver det fra februar muligt, at købe en meget livagtig Steve Jobs actionfigur i størrelse 1:6 skriver The Verge.

Figuren sælges med tilhørende jeans, rullekrave sweater og så medfølger en baggrund, som figuren kan stå foran.

Priser bliver $99, men så medfølger der også tre slags hænder til dukken.

Hvad mener du om dukken? Er det en hyldest til Steve Jobs eller smagløst?

Kilde: TheVerge 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jan Nielsen 03-01-2012 22:35:37

personligt mener jeg, at det er for langt ude.. Men der er nok nogle der køber den..

0 0
03-01-2012 19:26:05

Typisk amerikansk. Der skal lige presses det sidste ud af citronen, selv om manden er død.

0 0
Zeb 03-01-2012 15:57:44

At dyrke Steve Jobs som en superhelt har allerede nået et ulækkert niveau. En actionfigur gør det ikke bedre. Men der skal da nok blive købere til den er jeg ikke i tvivl om.

0 0
Jonas_a 03-01-2012 16:19:32

Tja..mon ikke mange iDiots rundt om verden tror at han ikke er død og vil vende tilbage..sammen med Elvis og 2pac..

0 0
ihk 03-01-2012 19:08:12

@jonas
du tager det at være Apple-hader til et helt nyt niveau

0 0
Jonas_a 04-01-2012 10:26:09

Næh..jeg har en ipod touch og en ældre mac som jeg er meget glad for. :)
Men at jeg finder SJ dukke for smagløst betyder ikke at jeg er apple-hader.
Når det er sagt, så tyder dit brugernavn at du er en rigtig Apple-fanatiker..der måske tror på at SJ ikke er død og vender tilbage på tidspunkt og tilintetgør Microsoft, Google, Android, Samsung og alle andre der konkurrerer med Apple! :)

0 0
ihk 04-01-2012 15:46:11

fordi jeg er glad for Apple produkter behøver ikke betyde at jeg tror på konspirations teorier om Steve Jobs stadig er i live.
derudover vidste jeg ikke at der ikke eksisterede sådan en rygte.

jeg så/ser op til Steve Jobs for det han har formået at gøre for Apple og den måde han indirekte har ændret vores hverdag.

nu kommer der sikkert en benægtelse om at det ikke passer osv. men hvis du tænker over det, så vil du vide at jeg har ret.

0 0
Jonas_a 04-01-2012 19:17:22

LOL..der er ingen konspirations teori om ham, han ER død..I apple-fanatikere han ingen humor!
Han har bestemt gjort meget for Apple, og dermed jer apple-fanatikere.
Han har sikkert ændret din hverdag, men du kan ikke udtale dig om andres hverdag, da du ikke ved noget om det.

0 0
ihk 03-01-2012 15:47:50

hvis de endelig skulle lave en figur af Steve Jobs, så lav da en med ordenligt kvalitet.

0 0