Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook app kommer snart til Windows 8

Facebook app kommer snart til Windows 8

Microsoft har annonceret, at der om kort tid, vil komme en officiel Facebook app og Flipboard app til Windows 8.

Dette er en stor nyhed for Windows 8-brugere, der længe har manglet en officiel Facebook app.

Microsoft har annonceret, at der ”snart” vil komme en officiel Facebook app, uden dog at komme nærmere ind på betydningen af ”snart”.

Lige siden udgivelsen af Windows 8 har brugere over hele verden efterlyst Facebook som app til det nye styresystem.

Sammen med annonceringe af den kommende Facebook app, fortalte Microsoft også, at der ligeledes vil kommen en officiel Flopboard app. Heller ikke omkring Flipboard har Microsoft været konkret i sin tidhorisont for udgivelsen.

Kilde: Microsoft-News

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Magnus 28-06-2013 13:40:32

Fedt når man har WP 8. Den gamle facebook app er dårlig og man kan ikke engang søge på venner eller andre. Der er så mange ting man ikke kan, så derfor bliver man nød til at gå på nettet og være på facebook.

0 0
Bo 28-06-2013 22:45:56

Du kunne også bare installere Facebook BETA'en. Den spiller, selvom det officielt kun er en beta.

0 0
Villiam 28-06-2013 14:48:24

bruger du beta ? eller bare facebook ?

0 0
Villiam 28-06-2013 09:42:03

ting kommer mere eller mindre snart til windows 8 og wp 8 :) lidt bredt bud at komme med, synes i ikke ? ;)

0 0
Hans Jákup Danielsen 28-06-2013 09:07:52

forlyder der noget om flipboard også kommer til WP?

0 0
Onkel_Per 28-06-2013 09:12:58

Har du læst hele artiklen før du stillede det spørgsmål? ;-)



ifølge sidste afsnit, så skulle Flipboard også udkomme på et tidspunkt

0 0
Peter Frederiksen 28-06-2013 09:24:16

Har du læst hele artiklen før du svarede det spørgsmål? ;-)

Der fremgår ingen steder at hverken en Officiel Facebook eller Flipboard kommer til WP, men kun til Windows 8....

0 0
Rene 30-06-2013 15:55:53

Det er fordi der er ingen der andre hvad der mere hvad på Windows fronten, især ikke hvad der kan køre på hvad.

0 0
Onkel_Per 28-06-2013 10:14:55

Windows 8 ~ WP8 = same shit ;-)

0 0
Onkel_Per 28-06-2013 10:14:55

Windows 8 ~ WP8 = same shit ;-)

0 0
Peter Frederiksen 28-06-2013 13:23:13

Ja, det burde det være, men f.eks. Dropbox er på Windows 8/RT og ikke WP....

0 0
Onkel_Per 28-06-2013 10:18:33

Og dette ENE ^ indlæg blev skrevet i IE på en Windows 8 PC.

0 0
Hans Jákup Danielsen 28-06-2013 12:48:06

som .NET udvikler, vil jeg vove at påstå at W8 != WP8

0 0