Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook Beta til Windows Phone

Facebook Beta til Windows Phone

Facebook applikationen til Windows Phone har fået en opdatering, men den er fortsat i Beta. Se video her.

Microsoft har netop frigivet en opdatering til Facebook for Windows Phone, det er dog fortsat en beta version. Men designet er ændret.

Tidligere har Facebook for Windows Phone været tilpasset de standarder Microsoft har sat, men nu er de store overskrifter væk og flere nye features er kommet til.

Du kan se nærmere på opdateringen i denne video Thenokiablog.com har produceret eller downloade applikationen. Den kan downloades på dette link – vi har endnu ikke kunne finde den i den danske Windows Phone Store.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tommy 04-05-2013 16:59:46

Nu kan man skrive æ,ø,å, så jeg synes den er bedre end den tidligere selvom det er beta.

Jeg har dog endnu ikke oplevet at den gik ned eller andet som man risikere med beta software.

0 0
01-05-2013 11:56:32

ved nogle om det på et tidpunkt til 7.8??

0 0
Logik 02-05-2013 02:02:53

nej

0 0
01-05-2013 11:56:29

ved nogle om det på et tidpunkt til 7.8??

0 0
Logik 02-05-2013 02:02:47

nej

0 0
01-05-2013 11:56:26

ved nogle om det på et tidpunkt til 7.8??

0 0
Logik 02-05-2013 02:02:39

nej

0 0
01-05-2013 11:54:40

det er mega nedern den ikke virker til 7.8..

0 0
Mike 01-05-2013 11:46:05

Desværre er den "kun" tilgængelig til WP8 devices :/

0 0
Klintø 01-05-2013 12:20:03

Har du prøvet at hente den via mobilen og denne artikel.. Hvor du i teksten trykker på "dette link"??
Ved ikke om det virker, men det var den eneste måde jeg kunne hente til min Lumia 920...

0 0
Mike 01-05-2013 21:10:19

Yes, prøvede før jeg kommenterede, men tak for rådet alligevel :)

0 0
John 01-05-2013 11:12:30

ÆØÅ virker ikke. Men ellers en klar forbedring.

0 0
Tommy 01-05-2013 12:05:24

ja, det er lidt ærgeligt, men synes ellers den er ganske interessant og en klar forbedring.

Synes dog designet er et skridt bagud - eller minder hvert fald en del om droid. Men det er selvfølgelig bare en ensartning og det gør det nemmere for folk der kommer fra droid eller iphone...

Hvis de fixer Æ Ø Å, hopper jeg over på den nye Facebook, i mellemtiden bliver jeg på app'en "Facebook JDB".

0 0