Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook Home - Hot or Not?

Facebook Home - Hot or Not?

AFSTEMNING: Facebook har netop præsenteret Facebook Home til Android-enheder. Vil du bruge det på din Android-enhed?

Med præsentationen af Facebook Home er Mark Zuckerberg og resten af Facebook-holdet for alvor i gang med, at tage kontrollen over Android-telefoner.

 - Facebook Home er officiel

Til at starte med kommer den dog kun til udvalgte smartphones – så som HTC One, Samsung Galaxy Note II, Samsung Galaxy S 4 og et par enkelte modeller mere.

Samt selvfølgelig HTC First, som er den første telefon hvor Facebook Home er pre-installeret. HTC First kommer på udvalgte markeder den 12. april – samme dag Facebook Home kan downloades i Google Play Store til de smartphones der understøttes.

 - Facebook Home til iOS – ikke lige rundt om hjørnet

Hvad tænker du om Facebook Home? Synes du det er et spændende produkt, som du vil bruge?



Afstemning

Er Facebook Home noget du vil bruge?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Katron 05-04-2013 22:02:40

Sig mig engang, er facebook home ikke bare en eller anden form for kopi af bla. Windows phones peoble hub, hvor alle ens sociale ting hele tiden er online med updates og chat???

0 0
Thomas Nørregaard Nielsen 05-04-2013 22:17:32

Hej Katron

nej desværre ikke, det er blevet lavet som en launcher, der erstatter det primære telefonsystem, så facebook kommer til at dække hele telefonen softwaremæssigt....

0 0
Peter Frederiksen 06-04-2013 12:43:08

Måske med HTC First, jeg tror nu næppe dette bliver tilfældet med S3, HTC one og andre hvor home kan downloades....

0 0
Martin 05-04-2013 17:52:01

facebook er fuldt med fejl, dårligt design og grundlæggeren var en hacker (muligvis stadig) så der gemmer sig nok en lille surprise efter tilmelding af facebook...

0 0
Thomas Nørregaard Nielsen 05-04-2013 17:46:07

NOT in a lifetime..

fortsætter med den alm. android app til facebook, skal ikke have facebook home til at overtage hele telefonens interface, så man ender med ikke selv at kunne bestemme over det, lige som i IOS....

0 0
Magnus 05-04-2013 16:41:30

Kan ikke forstille mig at få lyst til at integrere facebook mere end deres App allerede gør. Kender måske nogle få FB junkies der måske vil benytte sig af det.

0 0
hellas7 05-04-2013 15:40:20

Der ingen der kan prøve Home før 12. april, så der er ikke nogen der kan svare på om de kommer til at bruge det. Jeg tror der er mange (inklusiv mig selv) der gerne vil PRØVE det, men om jeg kommer til at bruge det ved jeg virkelig ikke.

Derfor tvivler jeg også på, at svarmulighederne "Ja", "Nej" og "Ved ikke" afspejler folks holdning før 12 april.

0 0
Klaus -phonetastic.dk 05-04-2013 20:08:14

Afstemningen er da fin på nuværende tidspunkt. Den afspejler folks forventning til FB Home. Det bliver da sjovt på et senere tidspunkt at sammenligne afstemninger, og se om folks forventninger kommer til at stemme overens med deres oplevelser når de har prøvet FB Home.

0 0
Lennart 05-04-2013 17:38:39

nuff said

0 0
Gizmo 05-04-2013 16:20:45

Jeg gider slet ikke PRØVE en overhoved, sådan har mange af bruger også.

Facebook Home er i stil med google buzz, og en invasive art som skal udryddes.

Facebook Home hovedformål er at indsamle flere private oplysning, så det kan lave mere detaljere bruger profile, og den vil facebook bruger til at levere målretter reklame.

0 0
hellas7 05-04-2013 16:24:42

hvis folk virkelig har det sådan som de 70 % har stemt p.t. så må jeg jo trække min kommentar tilbage :)

Personligt er jeg dog tilpas nørdet til ikke at kunne lade ny teknologi være i fred, hvis jeg kan få fat i det.

0 0
spawn 05-04-2013 15:54:35

Jeg behøver ikke prøve det overhovedet for at vide at jeg ikke vil bruge det - jeg hader facebook :)

0 0
Ole Christensen 06-04-2013 09:47:56

Ahh, hader FB gør jeg nu ikke.
Det har jeg ingen grund til da det er frivilligt. Jeg har bare valgt ikke længere at følge med cirkus'et og trak stikket til det for flere måneder siden.
Lægger nu mit fokus på Twitter og Google+.
Dét har jeg bestemt ikke fortrudt. ;-)

0 0