Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook Messenger har nu chatheads

Facebook Messenger har nu chatheads

I weekenden udsendte Facebook en opdatering til Messenger på Android-telefoner. Den store nyhed er de såkaldte chatheads.

En af de store nyheder i Facebook Home, der p.t. (15. april 2013) endnu ikke har ramt Google Play i Danmark, er de såkaldte chatheads, hvor vennerne du chatter med, popper op oven på andre apps og hjemmeskærmen i Android, når de skriver til dig.

 - Facebook Home – se det her

Funktionen går under navnet Chatheads, og er en del af den nye Facebook Messenger, der i weekenden blev opdateret i Google Play – også til os i Danmark.

Hvis ikke du allerede har gjort det, så opdater Facebook Messenger med det samme, for funktionen er faktisk ret cool.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Titan 15-04-2013 17:08:57

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Michael Fallwickl 15-04-2013 19:50:40

???

0 0
twitboydk 15-04-2013 16:27:59

De der små hoveder som popper op, er noget af det mest irriterende jeg nogensinde har haft på min tlf. Jeg kunne meget bedre li det som det var før.

0 0
Cebastian 15-04-2013 17:01:27

Så er det da godt du kan slå det fra i indstillinger, hva? ;)

0 0
twitboydk 15-04-2013 21:13:35

Kan man det.
Så siger jeg tak for tippet.

0 0
Sven A. 15-04-2013 15:12:40

Jeg har slået messenger som primær SMS/MMS app, og får de beskeder frem på skærm når jeg er i andre apps...

Syntes det er fedt... og det fungerer godt. Eneste som jeg mangler er besked at sms/mms er kommet frem (leveringsrapport).

Så må jeg se om det presser strømmen ud af telefonen, det som cpaaske skriver ovenfor... håber jeg ikke... da det er en fed funktion.

0 0
cpaaske 15-04-2013 14:12:17

Efter jeg har opdateret messenger appen på min sgs2, har jeg oplevet et usædvanligt stort strømforbrug. Så jeg har slået det chatheads fra igen... Ærgerligt nok....:-/

0 0
Cebastian 15-04-2013 17:03:12

Nu du siger det, så er mit batteri på 52%, og jeg har kun brugt den til musik og lidt spil. Meget usædvanligt, normalt holder den sig frisk over de 80% efter arbejde :s Jeg holder et vågent øje med chat-heads, jeg gider jo ikke have den sluger mit batteri. Øv.

0 0
hellas7 15-04-2013 09:42:33

Home har en del bugs (det forventede jeg også), men grundlæggende fungerer det godt. Det er bare lidt underligt at man både skal bruge Home OG sin standard-launcher

0 0
Alattin Simsek 15-04-2013 13:26:43

ja jeg har heller ikke helt forstået samspillet mellem Facebook Home (som siges at være en launcer) og hvis man eksempelvis køber den nye HTC One med HTC-sense :-/

det er vel enten eller? hvis det er, er det jo ikke så fedt?

0 0
hellas7 16-04-2013 18:42:22

Home er en launcher i sig selv, men ved nogle features henviser den dig til din standard-launcher. Ydermere er der i app-menuen en "mere"-app som er en genvej til standard-launcher

0 0