Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook reklamerer for Android

Facebook reklamerer for Android

Facebook vil tilsyneladende Android det bedre og reklamerer derfor for systemet på firmaets kontorer.

Facebook har tidligere på året givet et mindre opråb til sine medarbejdere om at fokusere mere på udviklingen af deres applikation til Android samt optimere den.

Det har derfor givet anledning til at medarbejderne er blevet opfordret til at skifte deres iPhones ud med Android mobiler og åbne øjnene op for de fejl som Android versionen af Facebook bøvler med.

Men nu har Facebook startet en reklamekampagne på deres kontorer for at få medarbejderne til at åbne øjnene for systemet, flere reklameskilte er nemlig nu blevet hængt op på firmaet, dem kan du se herunder.

Om tiltaget får Facebook applikationen til at blive bedre i fremtiden er uvist, men som Android bruger kan man kun håbe.

Kilde: TechChrunch.com.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

bent c 26-11-2012 16:07:18

Nok en god idé andre steder end Facebook. Jeg arbejder selv i en medievirksomhed, der i lang tid kun tilbød løsninger til iOS og hvis mobile hjemmesider er tilpasset iOS og er en skændsel for androidbrugere.
Men da vores chefer har bevilget sig selv iPhones går de åbenbart rundt og tror, at alle andre er som dem.
Det er ret frustrerende, og det var aldrig sket, hvis blot en enkelt chef havde en HTC eller en Samsung. De havde nemlig ikke fundet sig i, at deres egen virksomhed er ligeglade med, hvad vi tilbyder kunderne. Men nu opdager de det aldrig.
Så Facebook har fat i noget der ...

0 0
Ole Christensen 26-11-2012 17:11:33

Helt enig!
Faktisk ganske "imponerende" med negativt fortegn, at så mange virksomheder ikke tillægger det større fokus at højne kvaliteten til Android enheder, når man tænker på den enorme udbredelse og vækst for platformen.
Der er trods alt næsten 4 gange så mange brugere af Android end som der er af IOS, og så er der mindre fokus på den...?!
Mærkelig prioritering imo.

0 0
Footiefan 26-11-2012 20:14:08

Ja det er faktisk lidt mærkeligt, Android er jo ikke ligefrem the new kid længere.. Det dækker mange flere producenter og prisklasser. Så er det fordi man som app producent, i princippet skyder efter flere, men rammer færre? Eller er det stadig noget med differentieringen af hardware?
Men på den anden side, iPhone bruges jo også af alle, lige fra 8-9 årige til oldemødre...

0 0

Om brug af cookies