Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook til Android klar med stor opdatering

Facebook til Android klar med stor opdatering

Så kom dagen endelig hvor Android-brugerne fik den efterspurgte Facebook opdatering - den loves at være hurtigere og bedre.

iOS brugerne har kunnet nyde godt af en stor opdatering af Facebook siden august måned, men nu er turen kommet til Android.

Ny lynhurtig Facebook app til iPhone og iPad

Facebook har i en længere periode arbejdet på at få omskrevet koden, der ligger i Facebooks applikationer, til en ren app-kode, også kaldet native-kode. Det er nu lykkedes med Facebook til Android.

Derfor er Facebook på Android så elendigt

Omskrivningen betyder ifølge Facebook en langt hurtigere og bedre oplevelse på adskillige områder, hvilket vi på Mobilsiden.dk godt kan tilslutte os langt hen af vejen.

Ifølge selskabet skulle det nu være hurtigere at loade billeder, Timeline, kommentarer samt opdatere nyhedssektionen.

Det er nu også muligt at bladre i billeder direkte fra nyhedssektionen uden at skulle åbne billedet i fuld skærm, og vigtigst af alt, så skulle Facebook have opdateret notifikationer til at virke hurtigere, noget det langt fra har gjort tidligere.

Opdateringen kan allerede hentes nu her via Google Play.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kasper Siggaard 14-12-2012 21:25:50

Gad vide hvor mange opdateringer vi skal igennem, før de begynder at optimere til Android Tablets? Synes nu det er en god opdatering denne gang. Klart forbedret på hastighedsfronten.

0 0
Sibix 14-12-2012 13:42:23

Notifikationer virker stadigvæk ikke på min S2 :/

0 0
Casius 14-12-2012 12:27:18

Det kan godt være at facebook appen er blevet hurtigere, men de har tilgengæld totalt fjernet muligheden, for at man selv bestemmer hvilken rækkefølge tingene skal vises i. Når jeg åbner facebook appen, er langt de fleste statusser og billeder jeg ser, langt over en uge gammel

0 0
14-12-2012 13:14:45

Kan du ikke hive menuen ud til venstre - klikke på "tandhjulet" under fanen nyheder og så vælge: Vis seneste" i stedet for "Vis tophistorier"?

0 0
Casius 14-12-2012 17:02:14

Jo det kan man godt, men det er facebook totalt ligeglad med og kaster stadig statusser ind mellem hinanden og tilføjer bare lidt ekstra foreslået opslag ind i maskineriet

0 0
Ture 14-12-2012 11:41:43

Hvis det betyder at min android telefons facebook kommer til at virke ligeså dårligt, som facebook på min ipad, så er det da en virkelig dårlig opdatering. Se lige anmeldelserne af facebook til ipad! Det har været elendigt siden starten af november. Min facebook på android har derimod kørt upåklageligt. På ipad opdateres kommentarer og likes ekstremt langsomt og billeder bliver beskåret underligt.

0 0
Smasher 14-12-2012 10:54:48

google reader, og førhen HTC News, og der har links altid virket.

Den nye facebook får mange negative kommentarer på google play, så tror jeg holder mig lidt til Friendcaster endnu.
Utroligt det kan være så svært for dem.

0 0
Malte 14-12-2012 09:54:38

Hvordan kan det være, at når jeg klikker på et link, som ligger i jeres RSS feed, så kan siden aldrig findes?

0 0
Hans Jákup Danielsen 14-12-2012 10:37:59

undskyld, men hvilke links ligger i deres rss?
jeg bruger google reader, og det eneste link jeg kan se er det der linker til selve nyheden...
og det har altid virket

0 0