Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook til Android opdateret

Facebook til Android opdateret

Nu er Facebook-appilkationen til Android blevet opdateret, og understøtter nu både push-notifikationer og chat.

Facebook-applikationen til Android har længe ladt meget tilbage at ønske, sammenlignet med for eksempel Facebook til iPhone.

Men nu er Android-versionen blevet opdateret, og har fået både push-notifikationer og chat indbygget.

Det betyder, at du fra applikationen kan chatte med dine Facebook-venner, og at der popper beskeder op på startskærmen, hvis der er nogen der kommenterer på din status, sender dig en besked eller lignende på Facebook - selvom du ikke er inde i applikationen.

Den nye version kan hentes i Android Marked.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Martin 17-12-2010 00:31:28

Hej. Jeg har fået min Desire HD idag og det er min første smartphone. Hvordan opdatere jeg så jeg har den nyeste version af Facebook på mobilen?

0 0
May Frederiksen 17-12-2010 13:54:52

Hej Martin, det sker automatisk, ellers skal du gå ind i Android Marked, trykke på dowloads, og sige opdater. :).
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Michael Knudsen 15-12-2010 15:29:32

Sjovt at folk går op i at modtage push meddelser når der bliver ex. kommenteret på ens status.... Små problemer i min verden.

Tænk at man er blevet så afhængig af at hører og se hvad folk siger om ens, i min verden, meget irelevante status updates......

Ja, jeg bruger facebook, nej jeg er ikke afhængig som mange herinde vidst er;-)

Nu bliver jeg lynchet......

0 0
Kim Rieneck 16-12-2010 05:52:27

Det jo folks eget valg om de vil bruge det.

Sådan er tiden at være på hele tiden og helst online vi lever år 2010 du lever måske i 1800 tallet.

0 0
Michael Knudsen 16-12-2010 07:00:01

Hehe.. Nobe, tværtimod!! Jeg går meget op i apps og mobiler genrelet. Det er nok bare den hype med facebook, og at man hele tiden skal vide hvad andre mener og fortager sig. Nok fordi jeg nærmer mig de 30;-)

Jeg bruger dagligt Fb på min mobil, men har ikke behov for at få notifikationer når folk kommentere osv. Det kan jeg se når jeg, jævnligt, er på nettet....

0 0
Anderstoft 15-12-2010 16:24:48

Det nu ikke så meget fordi jeg bruger facebook på min smartphone, X10, da jeg ikke synes det kan betale sig. Det virker slet ikke optimalt endnu. Men det var bare lige en info til folk, da artiklen ikke nævner det.
Men ellers så er jeg afhængig af Facebook ja, HVIS jeg har en computer med Internet. Ellers kan jeg sagtens tage på ferie uden at savne det fx

0 0
Raaert 15-12-2010 14:47:26

Kører perfekt på min x10 mini pro.
Bruger absolut intet strøm.

- Mangler bare notifikationerne :/

0 0
Mads-Ejnar 15-12-2010 11:59:04

kan ikke få det til at virke. skal man gøre noget særlig før det virker.? har fået nogen af mine venner til at skrive en kommentar men sker intet på min mobil er lige blivet opdatert :(

0 0
Mads-Ejnar 15-12-2010 11:59:56

det det der push-notifikationer. :(
har htc Desire med 2.2

0 0
Mads-Ejnar 15-12-2010 13:51:48

Hmm jeg tror bare jeg bliver ved med at bruge f+ til det der. har købt det og det virker bare 100%

0 0
Anderstoft 15-12-2010 11:56:46

Hvis jeg prøver at downloade det nye facebook for android står der, at Push notifikationer kun understøttes, hvis man har android 2.2 eller højere :)

0 0
May Frederiksen 17-12-2010 13:57:05

Hej Anderstoft,
tak for info, det var jeg ikke opmærksom på :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
15-12-2010 10:17:29

About time:-)

0 0