Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook virker nu til gamle Android-mobiler

Facebook virker nu til gamle Android-mobiler

Gamle Android-mobiler som HTC Magic kan nu bruge den populære Facebook-applikation.

Screenshot fra Facebook for Android
Screenshot fra Facebook for Android

Hvis du har en af de ældre mobiltelefoner med Googles Android-styresystem, det kunne være en HTC Magic, er der nu gode nyheder.

Folkene bag "Facebook for Android" har netop oplyst, at applikationen nu også understøtter Android-versioner helt nede fra version 1.5 og op til den nyeste version 2.2.

Applikationen gør det muligt at uploade billeder til Facebook direkte fra galleriet, kommentere og skrive statusbesked samt "synes om", og mange flere funktionen. Den indeholder også en interaktiv widget der kan bruges på forside-skærmene.

Facebook for Android hentes i Android Market og er gratis.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Heine 14-08-2010 15:46:16

For godt en måned siden kom der en opdatering til Facebook for Android.
Denne opdatering har ikke været tilgængelig for ældre telefonen med Android 1.5 bl.a. Magic.

Opdateringen til Facebook er først nu blevet tilgængelig på de ældre versioner.

Facebook for Android har altså altid været tilgængelig for ældre telefonener. Men den nyeste opdatering først fra i går.

0 0
13-08-2010 23:15:05

Er der nogle som ved om man ka tage sine egne screenshot, ligesom som man ka på iPhone ? (Desire)

0 0
Mobilsiden.dk 14-08-2010 11:28:50

Hej Mathias. Det kan man desværre ikke.

0 0
13-08-2010 14:01:35

Jeg har indtil for nylig været bruger af HTC Magic, og kan tilslutte mig, at jo det har været muligt at uploade billeder direkte, samt kommentere osv. Dog har det ( for mig ) ikke været muligt at gøre dette via facebook for android ( som John G skriver om her ) Jeg har kørt igennem touch.facebook.com hvor alle de ovennævnte funktioner har været mulige. Så ved ikke om det er det i mener også Bo og Thomas ?

0 0
Thomas 13-08-2010 13:24:12

Jeg ved ikke om det er en del af den trend her på side, hvor der kommer flere og flere fejl, men den her artikel giver ikke nogen mening.

Men har kunnet benytte Facebook-app'en hele tiden på magic, og den er derudover løbende blevet opdateret. Jeg tror I har misforstået noget?

0 0
Mobilsiden.dk 13-08-2010 13:31:05

Hej Thomas og Bo

Så må I have en meget speciel udgave af HTC Magic. Applikationen "Facebook for Android" er først netop nu, blevet frigivet til Android 1.5.

0 0
Mobilsiden.dk 13-08-2010 13:31:18

PS. Jeg har naturligvis tjekket ;-)

0 0
Thomas 13-08-2010 14:01:33

Det virker underligt. Jeg har ikke selv en magic, men kender fire, der alle har app'en, og den har virket helt fra begyndelsen af. Det kan være den bare ikke har været officiel testet på 1.5?

0 0
Andreas Larsen 13-08-2010 20:09:13

Før min Hero blev opdateret hentede jeg da også en applikation fra market der hed facebook for Android, og det virkede også fint:D
Jeg er sikker på det var facebook for Android, for det var den samme app, som jeg opdaterede:D

0 0