Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   FBI-rapport afslører Steve Jobs som stofmisbruger og løgnagtig

FBI-rapport afslører Steve Jobs som stofmisbruger og løgnagtig

En offentliggjort FBI-rapport, beskriver Steve Jobs som stofmisbruger, løgnagtig, manipulerende og en dårlig far.

Det amerikanske forbundspoliti FBI har offentliggjort en rapport, om Apples afdøde leder Steve Jobs. Rapporten blev udarbejdet i 1991, fordi Steve Jobs var kandidat til en post i Georg W. Bushs eksportråd.

Rapporten, der fylder 191 sider kaster et kritisk lys over Steve Jobs og specielt hans arbejdsmoral bliver kritiseret.

Af rapporten fremgår det, at flere personer vil sætte spørgsmålstegn ved hans ærlighed, og oplyser at Steve Jobs ville omgås sandheden, for at opnå sine mål.

En bekendt til Steve Jobs kalder ham for manipulerende og ikke altid oprigtig og ærlig, skriver Ekstra Bladet.

FBI har også undersøgt Steve Jobs familieforhold. Rapporten beskriver blandt andet, at Jobs ikke ville anerkende sin datter, som sit eget barn. Jobs ville heller ikke støtte hverken moderen og datteren, hedder det i rapporten.

Steve Jobs’ uddannelsesforløb er også blevet undersøgt. FBI har talt med flere af Jobs’ gamle studiekammerater, der fortæller, at Steve Jobs anvendte euforiserende stoffer, som hash og LSD i sin tid på universitetet.

Du kan læse hele rapporten på FBI’s hjemmeside

Kommentar

x

Opret bruger
emiljohnsen 24-02-2012 16:53:27

Alle der ved bare lidt om vores kære Steve vidste da alt det her i forvejen. Ja han tog stoffer, var meget hård mod sine med arbejdere og levede kun af æbler en del af sit liv. Uærlig ved jeg nu ikke om han var, men det er jo altsammen fortid

0 0
Rene 12-02-2012 17:59:18

Kan vi få nogen eksempler?
At han har brugt hash/stoffer i skoletiden er et plus i min bog, det viser han er menneskelig.
Men det vigtigste mangler, Var han troende? Det ville i min bog være det største faresignal hvis en person skulle havde noget magt, men det er amerikanerne nok ikke enig i.

0 0
primestr_ 12-02-2012 17:44:18

Det er da noget gammelt lort alt det der :) Jeg ejer ikke en iPhone og er ikke specielt fan af apple. Men jeg mener bare, topchefer har altid et eller andet på sig.
Lige de ting der bliver nævnt her i "artiklen" er gamle nyheder som egentligt ikke er særlig interessante efter min mening.

0 0
Jes Jensen 12-02-2012 14:35:48

Kære alle medlæsere

Lad nu være med jeres pro/contra apple, denne artikel beskriver intet andet end Steve selv har givet udtryk for i den nyeste selvbiografi skrevet af Walter Isacsson. iflg bogen:

- Så nægtede han at han var far og først efter en blodprøve beviste det accepterede han dette.
- Sige sandheden - hvis Steve ikke kunne li det han hørte så ignorerede han dette i håb om at det ville forsvinde.
- LSD har han indrømmet at han har taget, han siger sågar at det er hans største fordel fremfor Bil Gates.

Tag og læs bogen, den er ganske interessant.

Jeg anvender Imac, macbook, blackberry, win7, winxp, android, så jeg er hverken for eller imod...... dvs. jeg er imod den krig der foregår her på siden mellem ios og android fans, bliv nu voksen og se sandheden i øjnene IOS har nogle fordele på nogle områder og android på andre, og i næste version stjæler de så meget som muligt fra den anden, for at minimere forskellene.

0 0
Kenneth Sørensen 10-02-2012 21:06:25

Det kan da kun komme som en overraskelse for de mest hardcore æble fans. Man kommer ikke sovende til den position eks æble formanden har bragt æblet i.
Men synes bestemt det er på sin plads med et mere nuanceret blik på æble manden, efter han nærmest har kunnet gå på vandet i mange år. Pressen har i det store hele slugt æblet råt og været meget ukritiske IMO.

0 0
Daniel Jørgensen 10-02-2012 21:10:07

Helt enig.. Og ja han er død, men det bør da ikke gøre ham så hellig at der ikke må komme nogle sanheder på bordet!

0 0
TechnoSmølf 11-02-2012 15:54:18

Det er også utrolig hvor ophøjet den mand bliver, så det er vel meget godt han lige bliver pillet lidt ned fra den pedistat han er blevet sat på af æblefolket - Også selvom der nu vil lyde et rameskrig gemmen den lejr...

0 0
Tbm2 11-02-2012 18:02:33

i sidder sku og snakker om en død mand.
tag jer sammen.
og hvad fanden vil i bruge de "sandheder" til????????????

0 0
Jan Ålund 20-02-2012 14:42:47

Hvad er det lige med jer fatatikkere!! det vil sige at der intet negativt må siges om hitler eller andre afdøde?? Ja jeg spørger bare

0 0
Daniel Jørgensen 12-02-2012 03:16:44

Så man må heller ikke snakke dårligt som Saddam Hussein fordi han er død eller hvad?

0 0
Jeppe Andersen 12-02-2012 10:55:15

Hvad får du ud af at snakke om ham? Han er jo død og det ændre ikke noget?

0 0
Daniel Jørgensen 12-02-2012 16:13:18

Så bare fordi en mand er død må man ikke blive oplyst om ham?

Og hvad så om han stadig var levende, hvad ville det så ændre, at jeg fik noget at vide om ham

0 0
Mikkel 10-02-2012 18:30:47

Fatter ikke hvad der for folk til at grave i sådan noget gammelt snot.

Hvem kender ikke den chef som er manipulerende og ikke altid ærlig?

Steve Jobs har aldrig lagt skjul på hans fortid på universitet, hvor der blev røget lidt hash, osv. Iøvrigt gennemførte manden aldrig sit studie, det er vel noget flere også kan nikke genkende til.

Tror også der er mange der kan skrive under på at en skilsmisse ikke altid er nem, og med de amerikanske forhold er det vel heller ikke usansynligt at både moderen og datteren var ude efter pengene?

Lad dog den mand være, og lad ham hvile i fred.

0 0
ihk 10-02-2012 17:15:08

at tale dårligt om de døde.

indtil jeg ser beviser vil jeg ikke tro et ord af den rapport.

0 0
Dick Taid 10-02-2012 19:33:08

Det vil du jo heller ikke, selv om du så fik beviser; om så de kom fra Steve Jobs' egen forrådnede mund.

0 0
Jeppe Andersen 12-02-2012 10:55:45

Den mest forrådende mund lige nu er da det der kommer fra din mund?

0 0
Dick Taid 12-02-2012 17:34:40

Du mener altså, at jeg har en forrådnet mund inde i min mund? Godt så. Nå, det var et spørgsmål? I så fald tjekker jeg lige efter... nej, jeg må skuffe dig, det er kun cola.

0 0
Nygaard 10-02-2012 16:36:19

Så følte æblefanatikerne sig trådt over tæerne.

0 0
Jeppe Andersen 12-02-2012 10:56:12

Kun fordi de et eller andet sted ved at nogle som jer vil udnytte det.

0 0
Jan Ålund 20-02-2012 14:40:18

Sig mig Jeppe lider du af forfølgelsesvandvid ?? Du ser da spøgelser alle vejne he he

0 0
Bepper 10-02-2012 15:50:57

bla bla bla....

0 0
N 10-02-2012 12:36:00

Hvorfor sende sådan en sviner på gaden nu hvor manden er død? Lad ham dog hvile i fred.

0 0
Jeppe Andersen 10-02-2012 13:04:04

Ja og hvad har det egenlig med mobiltelefoner & mobile enheder at gøre ... tænker jeg

0 0
Jeppe Andersen 10-02-2012 13:04:04

Ja og hvad har det egenlig med mobiltelefoner & mobile enheder at gøre ... tænker jeg

0 0
Deniz Balbay 10-02-2012 14:10:24

Kan heller ikke se hvad den slags EB journalistik har at gøre herinde.

0 0

Sony Xperia Z3

KONKURRENCE - deltag her
Årets smukkeste mobil ?

Tidligere vindere...

x