Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   F.C. København har fået egen applikation

F.C. København har fået egen applikation

Igår var det 1/8 finalen i Champions League det handlede om for FCK, hvor de desværre tabte. Men inden den vigtige kamp fik F.C. København deres egen smartphone applikation.

Selvom FCK igår tabte den første 1/8 finale, så ændrer det ikke på det faktum at de får en "second chance" om tre uger.

Men indtil da kan alle FCK-fans hygge sig med den nye FCK applikation.

Med applikationen kan du holde styr på kampprogrammet, se på fanvæggen, høre løvetimen (radio), læse alle spillerprofiler, holde dig opdateret med nyheder m.m.

Applikationen er gratis i App store og Android Marked.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

teamet 23-02-2011 17:30:00

Forkert: "Igår galt det 1/8 finalen i Champions League for FCK"

Korrekt: "Igår gjaldt det 1/8 finalen i Champions League for FCK"

0 0
teamet 23-02-2011 17:30:23

Måske endda gjalte?

0 0
teamet 23-02-2011 17:30:41

hehe gjaldte selfølgeilig..

0 0
Sigvardt 23-02-2011 10:32:25

Hej Lene,

Er det ikke muligt at I inddrager nogen kommentarer/analyser af diverse apps, når I annoncerer dem her på siden?

Hvordan er oplevelsen, opdateringen, interface etc. Istedet for blot at være en forlænget arm af Market, med en iøvrigt meget gammel nyhed.
Jeg ved godt at FCK først annoncerede denne på deres egen hjemmeside for nylig, men de har FB og Twitter broadcastet android versionen for flere uger siden.

0 0
Mobilsiden 23-02-2011 11:23:43

Hej Sigvardt,

Det kunne bestemt godt være en mulighed :-) Det vil jeg lige drøfte med de andre - at det vil være en god idé selv lige at skrive lidt om, hvordan vi synes den virker. Hvis vi har en telefon der understøtter en applikation.

Super god idé :-D

0 0
Sigvardt 11-03-2011 11:35:58

Hej Lene,

Nu melder Brøndby sig også på banen med en app om kort tid. http://brondby.com/article.asp?aid=65615&id=145

Var det ikke noget at tage rivaliseringen fra banen, med på mobilen og lave en lille artikel hvor de sammenlignes?

Smartphones og fodbold er top interessant ;-)

0 0
Mobilsiden 11-03-2011 12:49:43

Hej Sigvardt :-D

Det lyder bestemt ikke, som en dårlig idé :-D

Det vil vi lige holde lidt øje med ...

0 0