Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Find værksteder til reparation af din mobil

Find værksteder til reparation af din mobil

Hvis din mobil ikke virker eller skærmen er gået i stykker, så kan du her finde en reparatør i dit område.

Har du også oplevet at stå med en knust skærm på din smartphone, eller surfet nettet tyndt for at finde et cover eller nyt headset til din mobil?

Vores søsterside Mobilpriser.dk har netop lanceret en side, som indeholder en oversigt over, hvor du kan få fixet din telefon og få skiftet skærm.

Her kan du finde reparationer på alle de mest populære modeller - både nye og gamle. Du kan samtidig finde et værksted som ligger netop i dit område. 

Du finder reparationer og skærmskifte på Mobilpriser.dk her:

- Mobilpriser.dk reparation og skærmskift af mobiler

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

hotpop 16-01-2012 11:27:12

Man kan ikke søge på adresser eller fysiske butikker.

0 0
27-03-2012 10:08:36

Det kommer forhåbentlig:-)

0 0
hotpop 27-03-2012 14:52:25

Måske...
Det tager i hvert fald sin tid, og listen desuden ret lille - der er mange flere!

0 0
Onkel_Per 16-01-2012 08:56:08

Har man lige promotet en "nyhed"

Datoen for artiklen står til: "Af Mobilsiden.dk, 16. jan Kl. 08:00"

Alle kommentarerne er fra 5. jan til 8. jan.

0 0
Mazzen 13-01-2012 11:47:19

Hva med Telecare Aps, en af Danmarks største mobilreparationscentre.

PS: ved folk ikke at enhvert uautoriseret åbning af telefonen bryder garantien.

0 0
Hans Jákup Danielsen 08-01-2012 20:41:20

de er på de fleste steder langt billigere
en HTC sensation
IR: glas+LCD 2800,-
IR: glas N/A
IR: LCD N/A
MTP: glas+LCD 1200,-
MTP: glas 750,-
MTP: LCD 800,-

kun et eksempel

0 0
Mette Østerbæk 05-01-2012 13:25:12

Jeg synes det er rigtig ærgeligt at sidde som forhandler og se sådan en side.. Vi fysiske butikker KÆMPER for at få noget salg, og så er det der ihvertfald ikke med til at hjælpe.. Men det skal i jo nok ikke tage hensyn til..

0 0
Martin J 15-01-2012 19:18:56

Så er det vel ikke nu jeg skal opfordre folk til at købe deres mobil tilbehør på ebay. Hvor det kun koster 10% for det meste af hvad det gør i en dansk webshop, eller fysisk butik for den sags skyld. Og de 10% af normal prisen er inklusive porto fra hong kong og hvor det ellers bliver lavet det hele.

0 0
Katron 06-01-2012 12:55:38

Det er nok ikke overvejet at beklage sig om dette emne på en onlineside, men kan kun give dig ret.
Det bliver sværere og sværere at finde en fysisk butik, hvor man kan få fikset sine defekte gadgets.
Desværre er det "købmands effekten" der er ved at sprede sig over alle brancher.
Folk jagter de laveste priser online, for at spare nogle 100 kroner, men først når behovet er der akut, søger man til den lokale fysiske forhandler. Når denne forhandler så ikke længere er der, sidder folk og bander over det.

Desværre er det os i deteil branchen der selv er for dumme, for det du skriver, at der ikke er resourcer til en hjemmeside, er jo ikke et spørgsmål om man har penge til det. Det er nærmere et spørgsmål om man har råd til at lade være.
I det område jeg bor, er der ikke mange fysiske butikker, så når jeg skal bruge et eller andet gadget udstyr, må jeg ty mig til nettet. Ofte får jeg fat i en hjemmeside, hvor der findes en fysisk butik, blot mange hundrede km fra min adresse. Jeg skal ikke kunne sige om netop den butik render med en af jeres handler, men har i adresse blot 50 km fra mig, vil jeg stadig ikke gide møde op fysisk, og så er vi tilbage i prisspørgsmålet. Når man bestiller online, er det blot et spørgsmål om pris og service, for der er afstanden ikke længere et issue.

Med en fysisk butik har man kun fat i lokalområdet, og hvis man der ikke engang formår at holde sit navn på alles læber, ja så taber man kampen mod nethandel, medmindre man selv bliver en del af det. Er man her dygtig kan man få hele DK som lokalområde.

Det kan aldrig blive mobilsidens ansvar, at fremhæve netop den butik du arbejder i. Mobilsiden hører til på en lokation, og kan ikke køre solo kampagne på få lokale områder.

Hvis man overhovedet ikke fremstår som en butik med onlinehandel, så er det umådeligt svært for mobilsiden, i det hele taget at nævne din butik, for det er ikke sikkert de i det hele taget ved at i eksisterer.

0 0
Mette Østerbæk 06-01-2012 21:30:05

.. Først, så skal mobilsiden selvfølgelig ikke reklamere for "min" butik, intet krav her.. det var nok mere et håb som at stikke lidt til folk som læser det, og som får lyst til at støtte de lokale butikker..
Jeg er ikke bedre selv, jeg er da også kørt i Elgiganten for at købe min macbook, selvom min storebror sælger dem i den by jeg bor i.. Det var bare ikke billigt nok.. Men det er heldigvis kun én gang det er sket..

Vi en i butikken en del af en kæde, som vi har en hjemmeside igennem, men ikke med tilbehør som sådan og ikke noget vi får meget ud af, vi har tit snakket med en hjemmeside, det skal bare være HELT gennemført før det duer, men regner med et "kursus" her sidste i Januar..

Jeg ved Mobilsiden nok ikke er stedet at "klage", men jeg beder alle steder, spørg de lokale, tit kan det sagtens presses ned i pris, tit kan man handle om tingene, du får ikke lige noget ekstra tilbehør på nettet, du får ikke en Sød Mette Service ;)

0 0
Emil Fischer 05-01-2012 13:43:43

Går siden ikke ud på at man kan finde fysiske butikker. Hvor man kan finde tilbehør og reperation af sin mobil? så hvorfor er det at der ikke hjælper mette? :)

0 0
Mette Østerbæk 06-01-2012 09:30:57

Synes ikke at de sider HENTYDER til at det er butikken, men lægger vægt på deres hjemmeside..

0 0
05-01-2012 13:37:28

Måske det var en idé at få bikset en hjemmeside sammen så;-)

0 0
Mette Østerbæk 06-01-2012 09:28:15

Ja måske, men der er forskel på hvem man er, hvilken butik man er i, og hvem der arbejder her.. Vi er 2 ansatte, mig og min chef, så er resourcerne ikke til det:)

0 0
Tobias Nordahl 05-01-2012 12:10:58

For mig at se er side godt top, ud over jeres indledning, der forklarer hvad sektionen skal indeholde - Resten er helt tomt. (Måske ikke gennemtænkt at reklamerer, før tingene fingerer som de skal - Med mindre forhandlerne selv skal tilføje sig??..)

System oplysninger: Google Chrome, Win7 64-BIT

0 0
Daniel J 05-01-2012 13:14:26

Du skal slå din adblock fra for at det virker.

0 0
Tobias Nordahl 05-01-2012 15:14:19

Det forklarede så en del ... Det havde jeg slet ikke overvejet :-)

0 0
Thomas Ulvedal 05-01-2012 12:55:30

Hej Tobias,

jeg har også lige testet, og jeg får de forhandlere frem, som vi har på listen.
Jeg har lige efterfølgende prøvet at slette cachelagrede filer og cookies og kan ikke genskabe dit problem.

Jeg kører nøjagtig samme opsætning som dig google chrome 16.0.912.63 og Win7 64-BIT

Med venlig hilsen
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

0 0
05-01-2012 12:50:47

Det kører fint her. Jeg får en række forhandlere frem.

Google Chrome og Win7 64-bit.

0 0