Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flere detaljer om LG Optimus 2X

Flere detaljer om LG Optimus 2X

LG har netop frigivet flere detaljer om den kommende monstermobil.

LG er snart klar med Optimus 2X, som de kalder verdens første mobil med en dual core processor. Processoren hedder Tegra 2 og er fra NVIDIA.

Optimus 2X kommer til salg i Danmark i slutningen af februar til en pris på 5099 kroner uden abonnement.

Den bliver født med Android 2.2, men kan med det samme opdateres til Android 2.3.

Detaljer om skærm, m.m.

Da Optimus 2X blev lanceret i december ville LG ikke løfte sløret for, hvilken skærm den ville få, men sagde bare, at "der selvfølgelig kommer en rigtig fin skærm på den".

Nu afslører LG, at skærmen på Optimus 2X bliver en fire tommer touch-skærm med en opløsning på 800 x 400 pixels.

Derudover får mobilen et 8 megapixel kamera, og kan både optage og vise film i Full HD (1080p), den får et kamera på forsiden til videosamtaler og 8 gigabyte indbygget hukommelse, som kan udvides med 32 gigabyte via et mikro-SD-hukommelseskort.

Den har et indbygget accelerometer, som giver endnu flere muligheder under mobilspil.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jon 05-01-2011 18:22:59

her er en lille browser test imellem iphone 4 og Optimus 2X http://www.youtube.com/watch?v=w4tCELluqn8&feature=player_embedded:)

0 0
Hagen5 05-01-2011 18:14:26

Er der nogen der kan bekræfte at Sgs 2 bliver en realitet ?
Fordi jeg overvejer at købe Sgs, men hvis to´eren er på vej, må jeg jo overveje at vente...

0 0
lsj 05-01-2011 12:46:22

det svare jo til 3999 dkr. nice.. men så kommer problemet for mig, for skal jeg så købe LG eller den nye samsung galaxy s 2 når den kommer til landet? og vi får vel en test af begge telefoner? PLEASE!!!!! ;)

0 0
lsj 05-01-2011 00:31:01

tak for svar :)og du har ret... men vi ved jo ikke hvad skærmen kan... endnu... :)

0 0
John 05-01-2011 11:08:25

Måske prisen kommer til at holde alligevel:

https://www.abbo.no/abbo/default.asp?page=vare&ProdusentID=LGP990%2EANEUDW&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=LGP990%2EANEUDW

4.343 norske kroner og en forventet levering sat til den 25. januar.

0 0
Casper 04-01-2011 19:11:48

Er den værd at vente på?

0 0
Jon 04-01-2011 17:44:43

Den har faktisk 480x800 pixels:)

0 0
lsj 04-01-2011 17:24:21

Kære john G og alle andre på mobilsiden.dk... cdon.dk. Pris 3999 DANSKE KR UDEN abonnement.

HVOR HAR I 5099 KR FRA?

0 0
Nicolai 14-03-2011 13:31:49

Den er på lager hos mobilityshop til kr. 4189,-

http://www.mobilityshop.dk/shop/lg-optimus-2x-1467p.html

0 0
John 04-01-2011 18:24:52

Mon ikke det er den vejledende salgspris fra LG.
Jeg er da i øvrigt spændt på om prisen på de 3.999 kr. kommer til at holde i praksis. Det er trods alt set før, at prisen ikke holder når produktet endelig kommer i handlen. Men ellers er en pris på 3.999 kr. da ganske rimelig. Bare en skam den ikke har AMOLED. Det burde IMO være standard i en high-end telefon anno 2011, og specielt fra LG der selv producerer.

0 0
Bepper 06-01-2011 18:09:42

Hej John,

Kan du ikke lave en videoguide med eksempler på de forskellige skærmtyper der findes? Samt hvor touch-venlige tingene er? F.eks havde jeg en Vivaz der er markant dårligere end Mini pro mht. touch. Og Amoled ved jeg faktisk slet ikke hvad dækker over?

Bare sådan for at få lidt orden/styr på begreberne omkring touch og skærm for de uindviede?

0 0
Jon 04-01-2011 17:18:52

Hvis der var Sense UI på ville jeg købe den:)

0 0
Jøren 04-01-2011 15:35:29

Nu troede jeg endelig der kom en telefon der skulle tage over min N97.. Men så den aalt for dyr :(!

0 0
Ib 04-01-2011 16:32:25

Jamen, er det ikke hvad en iPhone koster? Det er vel i den øverste "liga" den skal ligge, sådan en "monstermobil"?

Prtisen er ok.

0 0
Jøren 04-01-2011 16:40:05

En iPhone koster også 2000 kr. mere end den bør :)

0 0
Ib 04-01-2011 18:50:48

Næ, den har den rigtige pris (se fra Apple's side), for der sælges jo så mange af dem, at man kan fodre grise med dem... :-) :-)

0 0
Bepper 04-01-2011 15:41:48

syn's ogs' at prisen er temmelig ærgerlig... Lyder ellers som de dejligste specs :)

0 0