Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flere fotos og specifikationer på HTC Ville afsløret

Flere fotos og specifikationer på HTC Ville afsløret

Nu er der mere nyt om HTC Ville, der forventes at blive præsenteret i februar.

Vi har tidligere hørt om HTC Ville, og nu er der kommet endnu flere informationer om mobilen.

Blandt andet er der nyt om batteriet og Android-versionen.

Der er dog stadig tale om rygter, og intet er bekræftet af HTC endnu. 

Det forventes, at HTC Ville bliver præsenteret under Mobile World Congress 2012, der afholdes i slutningen af februar i Barcelona, Spanien.

Se specifikationerne herunder.

Specifikationer:

  • Android 4.0 Ice Cream Sandwich
  • HTC Sense UI 4.0
  • 4.3" qHD Super AMOLED skærm
  • 1.5GHz dual-core Snapdragon S4 (MSM8960)
  • 8 megapixel bagside kamera med 1080p HD video understøttelse
  • Beats Audio
  • Metalkonstruktion og kun 8mm tyk
  • 1650 mAh batteri

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Laust Møller 01-12-2011 10:54:20

når man bruger youtube på en HTC Sensation XL er det så Beats-lyd.

0 0
Cebastian 30-11-2011 19:05:06

Hvorfor ikke HD skærm, som på Rezound. Alt andet på en high-end er da latterligt! :)

0 0
Søren 30-11-2011 21:21:17

ha ha ha ha! Ja, alt andet ville da være dumt... ligesom alle de andre producenter... host... igen: ha ha ha ha!

0 0
Morten S 30-11-2011 18:33:10

Hvis den kommer til at se sådan der ud ... Så ser det sgu godt ud ..! Lækkert design og igen forestiller jeg mig, ligesom med andrre af HTC's topmodeller, at den vil ha en lækker feel og finish modsat Samsung ...

Den kommer nok til at afløse min Sensation - selvom jeg pt på ingen måde savner en ny telefon - har aldrig været så tilfreds før ... Men der er jo lang tid til februar :-)

0 0
Kokomo 30-11-2011 16:48:30

En AMOLED skærm er da et stort skridt for HTC

0 0
30-11-2011 17:37:20

Nej det er på tide!

0 0
Jesper Søgaard 30-11-2011 14:48:04

Der går jo efterhånden ikke en uge uden at der afsløres en ny HTC telefon. Forskellene på telefonerne er så små at halvdelen sagtens kunne undværes uden at forbrugerne ville føle at de mangler noget.

0 0
DX 30-11-2011 12:58:34

ved iPhone, der er så mange design & skærm størrelser at vælge i mellem, så der er noget for en hver smag - i modsætning til HTC & Samsung.

0 0
Robert 30-11-2011 12:03:18

Hvad kan jeg sige? Boller fra....øhm jeg håber bare at den har noget mere at byde på end bare lige de specifikationer, ellers er det jo bare en Sensation XE i forklædning. Med andre ord endnu en klon i deres uendelig lange række. Samsung og Apple lancerer 1-2 topmodeller om året, det ser ud til at de har fat i en lidt bedre formel.

0 0
30-11-2011 17:36:19

HTC langcerer også kun et 2 topmodeller, men som en sinsforvirret kaneleon skifter de forklædninger ofte og mest i utide

0 0