Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flere klager over gullig skærm på iPhone 4S

Flere klager over gullig skærm på iPhone 4S

Nye iPhone 4S-ejere klager over et gult skær på mobilens skærm.

Foto oploaded af bruger på <a href=Apples support-side." />
Foto oploaded af bruger på Apples support-side.

En række iPhone 4S-ejere har klaget over skærmen på deres nye mobil. Skærmen virker udvasket, og har et gulligt skær, siger de.

Udfra indlæg på Apples officielle support forum ser det ud til, at problemet er mest udbredt på sorte iPhones. Der er dog også eksempler på hvide iPhones med samme problem.

Sidste år klagede mange nye ejere af iPhone 4 over problemer med gule punkter på skærmen. Her forklarede Apple, at det var fordi mobilen var samlet for nylig, og limen endnu ikke var tør.

Problemet med iPhone 4S ser dog ud til at være noget anderledes, idet det gule er på hele skærmen, og ikke kun i punkter.

Også Samsung har oplevet problemer med gul skræm, på deres topmodel Galaxy S II.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Hviid 21-10-2011 15:52:29

ja der er forskel og hvad så ?

0 0
Benjamin Jensen 21-10-2011 09:55:58

Man må vel konkludere, at skærmen er den del af iPhonen som Samsung levere ;)

0 0
Henrikmand 21-10-2011 11:31:43

Med den måde, du formulerer din kommentar på, skriver du faktisk, at skærmen er gul fordi den er lavet af Samsung.

Det er vel ikke helt det, du mener, vel?

0 0
Kim 21-10-2011 12:04:07

Tjo, det vil jeg tro han mener. Mener du da det er en softwarefejl der gør det? Det giver vel ikke meget mening?

0 0
Kim 21-10-2011 12:07:21

Jeg kan godt forstå på det du skriver, at du anser det for utænkeligt. Men så har du vist ikke læst artikelen igennem...

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/skaerm-problemer-pa-samsung-galaxy-s-ii,lid.15807/

0 0
21-10-2011 10:38:49

Nu er det jo så godt nok LG der leverer skærmen.

0 0
Kim 21-10-2011 11:27:11

Well... det bliver det jo ikke meget bedre af ;)

0 0
21-10-2011 12:50:14

Det skal jeg så ikke kunne sige, men når man har tænkt sig at "kaste" om sig med smarte bemærkninger, så var det måske en ide at have sine facts i orden.

0 0
Allan 21-10-2011 10:14:31

Ja, faktisk mener jeg, at Apple er en af Samsungs største kunder, hvis ikke den største. Set i det lys er det jo lidt pudsigt at de sagsøger hinanden på kryds og tværs - et rigtigt love/hate relationship... ;-)

0 0
Raikkonen1974 22-10-2011 13:56:38

Nu har Apple jo også stoppet sammenarbejdet med Samsung, hvor samsung lige mistede hvad svarer til 43 milliarder ;-)

0 0
Kim 21-10-2011 10:14:02

Touché ;)

0 0
Lars 20-10-2011 14:11:28

Man kan også finde forskelle mellem to iPhone 4. Min kones iPhone 4 er f.eks. mere gullig i skærmfarven end min.

iPhones sælger jo mange millioner, og skærmpanelerne bliver lavet på forskellige fabrikker. Derfor vil der være små forskelle, som ingen ville lægge mærke til medmindre man sammenligner direkte med en anden.

0 0
Kim 20-10-2011 14:24:08

Så man skal bare krydse fingre for at man har fået en af de dyre æstetiske designer versioner, og ikke en søndagsudgave..? Com'on, hele ideen med et luksusprodukt er kontinuitet. At du ved hvad du får og at du får det du betaler for.

... men hvis Apple selv vil degenerer deres produkt til en simpel masseproduceret tlf, så er det vel deres valg.

0 0
Lars 20-10-2011 16:34:30

Sludder. Kvaliteten er lige så god, men farverne kan være varmere imellem skærmpaneler producerede flere steder. Det ser man alle steder, hvor der sker masseproduktion - også på andre telefoner, tv m.v. Samsung Galaxy har også haft sine issues med visse skærmpaneler.

Der skete det samme, dengang iPhone 3G kom. Link: http://www.macworld.com/article/134472/2008/07/iphone_display_warm.html

Apple-haters ævler i et par uger, og så er det back-to-business, og alle er glade for deres telefon.

0 0
Kim 20-10-2011 17:07:05

Apple-haters ævler... hehe, ævler Apple-lovers ikke også bare videre? ;)

0 0
Lars 20-10-2011 18:14:04

Nix. Bruger ikke så meget tid på telefoner, som vi alligevel aldrig kunne finde på at købe ;-)

0 0
Rolfiboy 21-10-2011 12:28:05

Nej i bruger kun jeres tid på telefoner man ikke burde købe...

0 0
Mehmet 20-10-2011 13:51:25

Apple: Der er ikke noget i vejen med telefonen! Grunden til at enkelte brugere oplever et lidt gullit skær, er fordi at de betragter telefonen fra en forkert vinkel..! :D

Update:
Apples ingeniører har fundet en løsning.

Alle de 4s brugere der oplever problemet på deres telefon, kan for et beskedent beløb få fremsendt et sæt briller som kompenserer for de forkerte farver.

:D

0 0
Jesper Vejle Krog 21-10-2011 08:50:22

HA HA mehmet, den var sgu alligevel god

0 0
Kim 20-10-2011 14:27:38

Hehehehehe... Brillerne er moderigtigt firkantet udført i en hård gennemsigtig hvid plast.

Men Apple understreger, at det IKKE er en fejl med produktet, men det er kunderne der har nogle syge øjne.

0 0
Svipper 20-10-2011 13:48:39

... at det er et problem med en algoritme, der giver problemet ;-)

0 0
Danni Hansen 20-10-2011 13:43:01

Hahahaha, så er det ikke kun apple der kan klokke i det :P

0 0