Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flere mulige specs på Samsung Galaxy S2

Flere mulige specs på Samsung Galaxy S2

En koreansk nyhedssite bringer flere mulige specifikationer af Samsung Galaxy S2.

Samsung Galaxy S2, er måske navnet på efterfølgeren til Android-mobilen Samsung Galaxy S, der kom til Danmark i sommer.

Det vi reelt ved nu er, at Samsung har indkaldt verdenspressen søndag den 13. februar 2011 klokken 18, til præsentation af en ny smartphone. Derudover går der en masse rygter.

Senest skriver den koreanske nyhedssite Nocut News, at de mener at kende en række af specifikationerne på Samsungs næste topmodel. Derudover skulle kodenavnet for mobilen være "Seine", som den franske flod.

Her er, hvad de i Korea mener bliver inkluderet i Galaxy S2

- Android 2.3 Gingerbread
- Dual Core processor fra Orion
- Skærm: 4,3" (800 x 480 pixels)
- 1 GB Ram med mulighed for udvidelse
- NFC
- Kamera: 8 MP
- Videooptagelse: 1080P HD
- Tykkelse: Under 9 mm.

Mobilsiden.dk dækker præsentationen ved Mobile World Congress i Barcelona den 13. februar.

Læs også:
- Galaxy S2 kommer den 13. februar
- Samsung Galaxy S klar i 4G-version

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

21-01-2011 16:58:52

Hvorfor pokker bliver de alle i denne opløsning...(ja ved godt at atrix formentlig bliver noget bedre) Men som andre skriver, så har jeg haft 2 moto's og de er sq ikke lige mig :D

Men de vil så gerne alle "slå" iPhonen, hvorfor så ikke kræse lidt for ALLE detajlerne...

0 0
Lars 21-01-2011 22:00:47

nok primært fordi det så bliver en meget dyr telefon.

0 0
Exert 21-01-2011 14:54:32

Jeg synes de skulle have holdt den nede i 4", men forhåbentlig kan tykkelsen gøre det, at den ikke virker så stor.

0 0
Lars 21-01-2011 15:00:52

ja jeg mener også 4,3" er lige rigeligt

0 0
lsj 21-01-2011 14:47:40

symes motorola atrix ser lidt for buttet ud... enten bliver det samsung s2 eller optimus 2x...

0 0
Vinkel 21-01-2011 21:34:44

Buttet? der er 0.8mm i forskel på de to mobiler :s
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3709&idPhone2=3598

Atrix er da helt sikkert den mobil der ser mest interessant ud, set i lyset af det tilbehør man kan tilslutte den.

0 0
Vinkel 21-01-2011 21:34:43

Buttet? der er 0.8mm i forskel på de to mobiler :s
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3709&idPhone2=3598

Atrix er da helt sikkert den mobil der ser mest interessant ud, set i lyset af det tilbehør man kan tilslutte den.

0 0
Christoffer 21-01-2011 08:50:21

glæder mig til at se nærmere på dette produkt hvis specikationerne er ægte og billeder af SGS2 vil jeg glæde mig til at se den når den kommer på markede glæder også til at se LG Optimus 2X og Sony Ericsson Xperia Arc disse tre produkter vil jeg nok købe efter mobilsidens test af dem :)

0 0
Lars 21-01-2011 10:44:33

du glæder dig ikke til motorola atrix ?

0 0
Christoffer 21-01-2011 18:52:12

hej Lars jeg vidste slet ikke Atrix ville komme til Danmark jeg troede de holdt sig til USA kun, men nu hvor jeg ser det omvendte ville jeg også give den en chance og håber at mobilsiden vil teste den :)

0 0
Lars 21-01-2011 21:59:45

jo det gør den skam :)

www.mobilityshop.dk forhandler den

0 0
Brian Koch 21-01-2011 12:51:26

ser personligt frem til sgs2 og lg optimus 2x men hvad angår motorola kan jeg ikke li deres design af telefonen

0 0
Lars 21-01-2011 13:05:50

okay jeg synes nu atrix er pænere end 2x :)

0 0
Flemming Jacobsen 21-01-2011 13:30:41

Der er vi 2 så enige. Vil personligt hellere have Atrix over Optimus X2, også mest fordi at Atrix's batteri er over 25% større end de andres, kapacitetsmæssigt.

0 0