Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flere problemer for LG G3 [UPDATE]

Flere problemer for LG G3 [UPDATE]

LG har selv bekræftet, at LG G3 har problemer med varmen, men nye er dukket op verden over

Vi har tidligere fået bekræftet fra LG selv, at LG G3 kan overophede i utide, men nu er nye udfordringer dukket op for den prøvede G3, der ser ud til at have problemer med at holde på formerne.

GSM Dome har nemlig fået tilsendt en del billeder, der viser, at LG G3 kan revne omkring højtalerhullet ved siden af microUSB-indgangen.

Læs også: LG G3 anmeldelse: Når skærmen tager over [TEST]

Billederne kommer fra flere steder i verden som eksempelvis USA, Indonesien og Hong Kong.

Sitet spekulerer i, om det kan skyldes, at hullet til microUSB-stikket er for stramt, og der derfor let kan blive rykket i plastikken, og det så er det, der får disse revner til at opstå.

Hvis du selv har en LG G3 og har oplevet dette problem vil vi gerne høre om det.

[UPDATE]

Den samme fejl, som har ramt LG G3'ere rundt om i verden har også slået til i Danmark.

Vi har modtaget de nedenstående billeder fra en læser, og det er altså den samme skade, som vi har set på de andre LG G3-telefoner.

Tak til Jeanette for billederne

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

jeff littau 09-10-2014 20:49:56

min G3 er flække oppe ved sensor til fjernbetjening. den røde dut oppe i højre hjørne. den bliver også mega varm ved brug af gps. og garantien vil ikke dække. 3/telecare mener at det er selvforskyldt. pga jeg har tabt den. men det er ikke tilfældet. så jeg skrev til LG, svaret jeg fik tilbage er: Hej Jeff.

Tak for din henvendelse til os.

Jeg skal forsøge at besvare din mail på bedste måde.

Alle garantisager vurderes individuelt og der stoler vi på vores teknikere. Hvis du mener at sagen ikke er behandlet korrekt vil næste trin være at tage kontakt til forbrugerrådet.)

så jeg har taget kontakt til forbrugerrådet. og afventer rapport fra telecare/3.

men er simplehen så skuffet. det kan ikke være rigtigt. der er jo mange der har samme problem. kan de heller ikke få dække deres. ved i om LG har anerkendt om det er et problem. eller om der er andre i min situation

hilsen Jeff

1 0
ivan olsen 30-09-2014 14:20:13

Min Lg G3 bliver så varm efter 20 min. brug, at jeg får en warning, det er kun til mobil surf, ikke gaming og videos, så må mobilen ikke bruges før den er cooled off, går ca 30 min, fck, ryger sgu tilbage til min gamle Iphone 4, den kørte da altid uden problemer

0 0
Mark Blaabjerg Christensen 25-08-2014 20:05:09

Hej Jacob
Jeg har også købt cover og lader. (som virker kanon fedt)
Men tror ikke det andet virker, da coveret dækker for afstands sensoren, som de ellers bruger til at tjekke om du har mobilen oppe ved øret.
kan også oplyse dig at lys sensoren ikke er aktiv, derfor quick circle nogen gange kan være meget mørk, hvis man bruger auto lysstyrke.
Og nej det hjælper heller ikke at lave et hul selv, desværre.
Det skyldes at de slår sensorne fra i softwaren.

Håber det er svar nok :)

0 0
Jacob 25-08-2014 20:43:47

Tak for svaret. Så behøver jeg ikke tænke over det mere. Det er bare mega træls. Jeg glemmer det hele tiden, så står og svinger med telefonen frem og tilbage før jeg husker det ikke virker :D Det er ellers en rigtig lækker funktion. Kommer til at savne den....

0 0
Jacob 25-08-2014 19:12:48

Jeg har investeret i quick circle med wireless charge i. Efter jeg har sat det på og installeret quick circle app'en virker det der med bare løfte telefonen når den ringer for at svare på opkald, ikke mere. Er det noget andre kender til?

0 0
Mark Blaabjerg Christensen 25-08-2014 17:12:45

Jeg har modtaget et opdatering idag, V10h, nogen som ved hvad den evt. ændre? kan ikke finde noget om den. Det står noget om "Slå skærm til" men hvad betyder det lige??

1 0
Morten Jensen 26-08-2014 12:02:05

Jeg kan kun se V10g opdateringen på min G3'er... Ved du om denne skal installeres først, før V10h opdateringen bliver tilgængelig?
Den nægter at opdatere så længe telefonen er rootet, men jeg gider ikke fjerne root bare for at installere V10g. :-)

0 0
Mark Blaabjerg Christensen 26-08-2014 13:04:15

Jeg fik V10g for ca. 2 uger siden og fik som sagt V10g igår, jeg har ikke rootet min endnu, så ved ikke om det har noget med det at gøre, men plejer det ikke at have.
Skal siges at jeg havde store problemer med shutdown og reboot, som ser ud til at være væk nu, samtidig har jeg oplevet kæmpe forbedring med strømforbrug efter V10h, hvor den kun har brugt 1% på 5 timer(SYGT!)

0 0
Jesper Søgaard 25-08-2014 15:41:55

Jeg havde kun min LG G3 i to uger inden jeg måtte skille mig af med den. Den holdt fint strøm når den var på standby og surfede på nettet, men så snart jeg spillede på den, så Netflix eller bare læste på Reddit så blev den vanvittig varm og batteriet blev drænet meget hurtigt. Skærmen var dog fantastisk og jeg savner den meget på min Galaxy S5, men det var ikke problemerne værd.

Jeg har hørt rygter om at der er forskel på om det er udgaven med 16gb eller 32gb man har. Da 16gb-udgaven skulle have 2gb RAM, hvor 32gb-udgaven skulle have 3gb. Om det holder vand, ved jeg ikke.

0 0
Ulrik K 24-08-2014 10:33:58

Har eller ikke haft problemer med varme, ej eller observeret den revne på min LG G3.

Men til gengæld, en del spil, som jeg har på sgs 4 den ikke er kompatibel med. bla Angry Birds Star Wars 1-2. Det kan undre.

0 0
viktor 24-08-2014 07:10:08

Nu har jeg haft den i 30 har overhovedet ikke haft problemer med den er meget positiv overrasket over den.men det kan jo komme men indtil nu er jeg meget glad for den.

0 0
viktor 24-08-2014 07:05:24

Nu har jeg haft den i en

0 1
Jeanette Kay 24-08-2014 01:01:53

Jeg har haft min G3'er i en måned og to dage, den ene dag jeg vågnede op havde min den der revne.. Men det med varmen har jeg sa både oplevet på mig G2'er og 3'er..

1 0
viktor 24-08-2014 07:32:34

Jeannet så må du ned og få bytted eller lavet gi lige en melding om de gør det

0 0
Jeanette Kay 24-08-2014 12:24:29

Jeg venter lige på at LG laver en udmelding og det er noget de tager stilling til.

0 0
Jacob 23-08-2014 20:23:59

Jeg gik ud fra det med varmen blev fixet i en opdatering. Havde problemet i starten når jeg spillede men det er ved at være et stykke tid siden den er blevet varm.

0 0
Hans 23-08-2014 19:48:55

Det blev l

0 0
Hans 23-08-2014 19:46:21

Jeg har ikke haft problemer med revnen. Havde problemer med at den slukkede periodisk. Det er l

0 0
Rasmus Camilo 23-08-2014 10:08:45

Min G3 er desværre også flækket i bunden :(

0 0
Kurt L Andersen 23-08-2014 08:27:07

Tror de problemer der er at de får dem bygget på forskellige fabrikker, og disse fabrikker ikke har samme standard, man så det også HTC Desire HD, nogle havde meget bløde skærme som man kunne ridse med neglene og andre var i orden. Der er jo nok nogle producenter der prøver at slippe billigt om ved det, og når det så bliver opdaget så UPS ;)

3 0
Ob Nesnej 22-08-2014 17:28:17

Inge problemer her heller har haft min i ca. 2 måneder og hverken varme problemet eller nogen af de andre problemer jeg har oplevet

3 2
Morten Jensen 22-08-2014 14:55:10

Jeg har en G3, men jeg har ikke oplevet problemet... Men det kan jo være det kommer.

4 3