Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flere vrede fugle i Rio

Flere vrede fugle i Rio

Du kan lige så godt indrømme det - du har ventet med længsel på flere baner til Angry Birds Rio.

Angry Birds er stadigvæk flyvende, og de vrede fugles eventyr vil ingen ende tage.

Spiludvikleren Rovio Mobile har netop udsendt en helt ny opdatering til det ekstremt populære spil Angry Birds Rio.

Den nye opdatering (version 1.20) tilføjer en hel ny episode med 15 nye baner, så alle fugleelskere nu har i alt 105 baner at vælge imellem i spillet.

Derudover tilføjer opdateringen også en helt ny fugleart, som med garanti vil sprede død og ødelæggelse blandt de vrede fugles fjender.

Opdateringen er gratis, hvis du allerede har købt spillet. Hvis du har levet under en sten det sidste års tid og endnu ikke har stiftet bekendskab med de vrede fugle, så kan du købe det til både PC, Mac, Andorid, Symbian og iOS.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

14-06-2011 16:07:26

der findes pt. ingen anden mobil med samme høje opløsning som iPhone 4s retina display.
jeg har prøvet den i mange andre andriod mobiler, men ingen af dem formår at køre den som i iPhone 4, må jeg indrømme.

det med at i kan få den gratis ved roote den, svarer til at jailbreake iPhone og der er ALLE apps i Appstore gratis. der findes OGSÅ en gratis version i Appstore men den har ikke alle banerne og der er reklamer.

0 0
Kenny 14-06-2011 21:05:42

Det bliver ikke gratis ved at roote. Det er ALTID gratis. Godt nok med reklamer, men fuld version er helt gratis.
Det du kan opnå med root i det her tilfælde er at fjerne reklamerne uden at betale.
Opløsningen på skærmen er jo ligemeget i forhold til lag.
Min Incredible S kører det nøjagtigt lige så flydende som min kammerats Iphone 4.

0 0
JRoos 13-06-2011 17:29:20

Er det kun mig der ikke kan se at der er nogen opdatering? Bruger Android Marked..

0 0
Joddler 13-06-2011 19:04:03

Det er fordi spillet først opdateres på Amazon marked, noget som Mobilsiden ikke lige har fået med da de skrev om nyheden,, sidste gang der kom en opdatering til spillet betød det næsten 2 ugers "forsinkelse" til Android marked, og da vi i Danmark ikke kan hente via Amazon, må vi enten vente de op til 2 uger, eller finde alternative sidder at hente en apk fil med opdateringen i :D

0 0
Jeppe Andersen 13-06-2011 12:48:13

Altså forstår ikke hvorfor de har gjort Angry Birds gratis på nogle platformer?

Virker mærkeligt. Er der Ads i Android versionen? eller

Man kan også spille det "gratis" (det originale) via Chrome Browser på Chromes egen webbutik (som faktisk blot er links)

0 0
Ivan Kristensen 13-06-2011 20:12:12

Jeg har ingen Ads. Har hentet Adfree fra Android Marked. Men det kræver ROOT :)

0 0
Joddler 13-06-2011 12:59:42

Jeps der er ads i Android Versionen, men det er også den platform hvor Rovio tjener flest penge på, nettop pga. ads ;)

Der var dog noget op at der på et tidspunkt ville komme mulighed for at betale sig væk fra ads, men jeg spiller kun angry birds på min 10.1" tablet, så de små "usynlige" reklamer genere mig ikke :D

0 0
Jeppe Andersen 13-06-2011 13:40:33

Nåår okay :)

ja så forklare det jo en del :)

Sendte også en mail, og de var fandeme hurtige til at svare :o

Hi ******** (mit navn)

There are two versions of the game for Android: a free version which contains advertising, and a paid, ad-free version. If you're familiar with Android phones, you might have noticed that most of the applications for Android are free; only recently have paid apps been introduced to Android market.
Just like the free iOS version, the Chrome version is more limited than the PC and Mac versions.

Updates are free for all versions.

Best Regards,

Veera
Angry Birds Team

0 0
13-06-2011 11:25:09

det må den hellere være, når den lagger så meget i andriod mobiler :D

i iOS derimod kører den meget bedre :)

0 0
Ivan Kristensen 13-06-2011 20:11:10

Hvorfor starte en Android vs iOS?

- Ja, lag i de små Android telefoner, og ingen lag i de store Android telefoner.

Du kan heller ikke køre Crysis 2 optimalt på en svag PC, der vil være lag. Men på en god PC vil det køre flyende.

Så sæt dig lidt ind i tingene før du skriver sådan en kommentar.

0 0
13-06-2011 18:10:57

Angry Birds kører nu ganske flydende på både min HTC Desire og SGSII, men med det brugernavn mener du vel at intet kører flydende på Android, mens alt kører flydende på en iPhone.

0 0
Joddler 13-06-2011 13:02:05

Ja hvis du sidder og spiller det på en Wildfire så lagger lortet, men sidder du og spiller spillet på en Android mobil fra klassen under Iphone 4 og frem, så lagger det ikke det mindste, faktisk har jeg set mere lag på en vens iphone 4, end min 1 år gamle Desire,

Der lige er blevet skiftet ud med en HTC Sensation (bonus info) ;) OG ER TILFREDS MED DEN, OG INGEN DEATH GRIP HER (telia netværk)

0 0
Prozel 13-06-2011 12:28:12

Hahaha. Min Desire HD performer de sure fugle meget bedre end min vens iPhone 4. Så det er vidst lidt forskelligt.

0 0
Jonas Jensen 13-06-2011 10:49:48

undskyld, men Angry Birds til android er gratis :D

0 0